2010. november 14., vasárnap

Bones-Féltékeny halál

Úton California fele május 12 délután 3 óra
"Megkérdezzem,hogy mi van Hannah-val,vagy inkább hagyjam?vajon miért rágódok folyton rajtuk?Nyugi Tempi!Hannah nagyon jó fej!Booth megérdemli!"
-Na és mi van Hannah-val?-kérdezte végül Bones
-Megvagyunk köszi.
-Valami baj van?Sosem beszélsz róla!
-De igen szoktam.
-Mikor felhív és én is veled vagyok,mindig olyan hamar rakod le a telefont,mintha attól félnél,hogy lenyomoz!
-Nem Bones!Hagyjuk ezt jó?!Inkább beszéljünk rólad!
-Látod most is tereled a szót!
-Nem is terelem!
-Haragszol rám?
-Nem dehogy Bones!Csak nincs kedvem rólunk beszélni jó?
-Régen mindent megbeszéltünk!
-Nem,csak te mondtál el mindent!ez nagy különbség!
Brennan nem szólt többet.Inkább hallgatott.Nem hitte,hogy társa ezt gondolja.Az út lassan telt és Booth egyre idegesebb lett.Nem is akarta megbántani a Brennant.-Bííííííííííííííííííp
-Mit csinálsz??Tanulj meg vezetni!!
-Hé nyugi Booth!
-Ez a seggfej még vezetni sem tud!_Hogy kaptad meg a jogosítványod?!
-Booth ne idegeskedj!Inkább haladjunk!Mindjárt ott vagyunk!Látod?
Odaértek és Booth a kezébe is vette az irányítást.
-Oké emberek!Egy fej nélküli hullát keresünk!Mindenki hallotta?Akkor gyerünk!Nincs sok időnk!
-Te miről beszélsz Booth?Még csak fél 5 van!Ennyi idő alatt bőven átfésüljük a környéket!
-Jó,de még vissza is kell érnünk Bones!Olyan okos vagy,akkor ez miért nem jutott az eszedbe??-kérdezte Booth csípősen
-Mi bajod van?Mostanában ha Hannah szóba kerül,te rögtön kiborulsz!Mindig ilyen leszel?Mert akkor menj valaki mással terepre!-mondta,de már alig bírta visszafogni kétségbeesettségét és dühét
-Itt nem Hannah-ról van szó Bones!Hanem arról,hogy nem mindig neked van igazad!Ha én azt mondom,hogy nincs sok időnk,az azért van,mert nincs is!És ha ez a felállás nem tetszik,akár el is mehetsz!Nincs rád szükségem!
Brennan csak nézett,Booth még soha nem bántotta meg ennyire mint ma.
-Tudod mit Booth?El is megyek!Mert nekem pedig nincs szükségem erre!Ha találsz valamit tudod hova küld!
Hátat fordított társának és elment.Már nem Bírta tartani a könnyeit és még a kocsi fele kicsordultak.Végül beszállt társa kocsijába és elhajtott.Nem esett jól neki,hogy Booth hagyta elmenni.Egész úton azon gondolkodott,hogy miért fáj neki mostanában minden jobban.Közben könnyek folytak végig az arcán.
"De miért csinálja ezt?Azt hittem legalább annyira jól érzi magát velem,mint én vele!Talán Hannah még sincs olyan jó hatással rá?Vagy én változtam meg annyira,hogy meggyűlöljön?Vajon mi a baja?"
Temperance már közeledett Washington fele,mikor megcsörrent a telefon:
-Brenna!
-Megvan a hulla....Nézd Tempi!Ne haragudj!Csak nem vagyok valami jó passzban mostanában..
-Hogyhogy ne haragudjak??Elküldtél!Soha nem csináltál ilyet!Azt mondtad,hogy nincs rám szükséged!Ez nem rossz passz!Nem tudom mi bajod van!Mióta terápiára járunk,csak kisebb vitáink voltak és előtte sem voltak ekkorák!Most meg elküldesz és azt hiszed,hogy egy telefonnal el lehet intézni??Hát nagyon tévedsz!Majd ha kész vagy arra,hogy vita nélkül beszéljünk,akkor gyere és mond el mi bajod!-Bones letette a telefont és újra elkezdett sírni.
7 órakor már a Jeferson intézetben volt.Leparkolta Booth kocsiját,felvette a sajátját és hazament.Booth eközben társán gondolkodott.
"Elmondjam neki,amit még én sem merek bevallani?Mi van ha ezzel eltolom magamtól?Nem akarom elveszíteni"

-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése