2010. november 16., kedd

Bones-Féltékeny halál

Jefarson Intézet reggel 11 óra

Brennan tehát elindult Cam-hez,Angela pedig beszélt Booth-val,még ha barátnője határozottan meg is tiltotta azt.
-Booth!Te nem  vagy normális!Hogy mondhattál ilyet Brennan-nek?-kérdezte vádlón Angie
-Nem gondoltam komolyan!Csak kicsúszott!Beszéltél vele?Mostmár minden rendben?
 -Beszéltem vele,de azt nem mondhatnám,hogy minden rendben,és én meg is értem őt!
-De bocsánatot kértem tőle!Mit tegyek még?
-Néha a bocsánat nem mindig elég,főleg,ha nem őszinte.
-Hogy gondolhatod ezt!Amit mondtam,azt komolyan is gondoltam!
Én értem.De vajon Brennan is?
-Mit mondott neked?Mit akar??
-Csak amit neked is mondott!Az igazat arról,hogy mi bajod van!
-De nem tudom,hogy elmondjam-e.
-Én a te helyedben már rég elmondtam volna.
-Mit gondolsz,mi lesz,ha nem teszem?Nagyon megharagszik rám?
-Az biztos.És az is,hogy elveszíted őt!Mond el neki Booth!Még ha nekem nem is.
-Igazad van.Tudom...
-Jó.Akkor hajrá!
Közben Brennan már Cam irodájánál járt.Belépett,de a Dr.nő nem volt sehol.Temp beljebb ment.Olyan másnak találta a szobát.A színek összeállítása valahogy nem az ő világa volt,mégis megnyugtatta.
-Jó napot Dr. Brennan!
-Cam!Nem tudtam,hogy itt vagy!
-Most jöttem.
-Hol a papír?
-Milyen papírról beszélsz?
-Hát arról,amit alá kell írnom.
-Nincs semmilyen papír,az csak kifogás volt,hogy begyere.
-Mi?Le akarsz beszélni a szabadnapról?
-Nem.Csak tudni akartam,hogy mi a baj.
-Nincs semmi.Akkor ha nincs más,én megyek is haza.
-Várj!Tényleg szabadságot akarsz kivenni az ügy közepén Brennan?Te nem örülnél neki,ha lecsukatná valaki a férjed gyilkosát?
-Nekem nincs is férjem.
-Jaj tudod hogy értem!
-Ááá...De igen örülnék neki.
-Kérlek!Te vagy az egyetlen,aki meg tudja oldani ezt!Meg Booth.
-Pontosan.Meg Booth.
-Nézd!Nem tudom,hogy mi a bajod,de kérlek maradj és derítsd ki,ki ölte meg Fred Delor-t!
Brennan kicsit elgondolkodott,de végül arra jutott,hogy tényleg csak ő tudja megoldani.
-Jó.Maradok,de csak labormunkára!
-Nekem tökéletes!
Eközben Booth úton volt Sweets fele.
"Mit tegyek?Elmondjam neki?Sweets-nek biztosan van valami ötlete."
-Helló Sweets!-rontott be
-Booth ügynök!Kérem menjen ki!Most nem alkalmas!Épp egy páciensemmel vagyok,amint látja!
-Jó.akkor 2 perc múlva jövünk vissza-a férfi kiviharzott

-Nézze Mr.Dray.Sajnos el kell halasztanunk ezt a terápiát.Addig gondolkodjon azon,amiről beszéltünk!
-Jó,de...
-Most még nem tud választ adni a kérdésemre,de adok magának egy kis felkészülési időt!
-Jó,de...
-Viszlát Mr.Dray!
-Viszlát!-az úr kiment
-Jöjjön Booth ügynök!Nos miben segíthetek?
-Most barát,vagy pszichológus?
-Hát...-letette a jegyzeteit-barát?-kérdezte bizonytalanul
-Akkor jó.
-Személyes ügy?
-Az.
-Mi történt?
-FOLYTATJUK-

1 megjegyzés:

  1. harcold ki a géphasználatot :) alig várom a folytatást, már most imádom a sztorit nagyon izgat mit titkol Booth :)

    VálaszTörlés