2010. november 29., hétfő

Bones-Hogyan tovább?

 Jó lenne,ha írnátok valamit...Minden nap legalább 2 és fél órát foglalkozom vele és szeretném tudni, hogy érdemes-e folytatnom...Kérlek írjatok valami visszajelzést!!!!
Köszi...:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Mond hová megyünk?-kérdezgette Brennan kíváncsian
-Majd meglátod!
Booth megállt.
Nos itt vagyunk!
A Jeferson Intézet legtetején voltak.Mikor kinyitották az ajtót egy terített gyertyás asztal tárult a szemük elé.A lány csak nézett.A látványtól tátva maradt a szája.
-De mi ez Booth?
-Hát ma van az 50. évfordulója a Talten üstökösnek és gondoltam te biztos szívesen megnéznéd.Eredetileg Hannah-val néztem volna,de ez sokkal fontosabb volt.
-Mi?Hogy velem nézd?
Booth csak hallgatott.Nem akarta idő előtt elszólni magát.
-Ez gyönyörű...-nyögte ki végül Brenn
-Meg persze amíg várjuk azt a követ,nézhetjük a csillagokat.
-Ez tévhit Booth.A meteorok nem kövek.A kövek aprók.De nem nevezhetjük sziklának sem pedig hegynek.Ez...
-Ez a Bones hiányzott nekem!-szakította félbe Booth
Mindketten elmosolyodtak.
"El sem hiszem,hogy ez megtörtént!Vajon mit mond majd Booth?"
Gondolkodott Brennan
-Hé!-szólt rá a férfi-Nem most van itt az ideje a gondolkodásnak!Inkább bontsuk meg ezt az üveg bort,mielőtt kiszáradunk!
Bones közbe akart szólni,hogy kijavítsa,de inkább csak bólintott.
-Gyere!Ülj le!
-Miért?-szólalt meg Brennan hosszas hallgatás után
-Mit miért?
-Miért csinálod?
-Hogy miért csinálom?Hát az üstökös miatt.Meg mert tudom,hogy szereted a csillagokat és,hogy a delfin a kedvenced.
-Komolyan Booth!Tudod,hogy értem!
-Persze,hogy tudom,de az még ráér.
-Nagyon rosszat sejtek.Inkább mond el most,nem akarok akkor itt ülni csendben.
-Ne aggódj!Kicsit sem rossz!-"remélem neked sem lesz az" gondolta magában
A lány próbálta elhinni,de valahogy még mindig kételkedett.Mivel társa ezt látta,inkább elterelte a figyelmét.
-Hol van a delfin csillagkép?Az?-kérdezte a felmutatva
-Nem-mosolygott Brenn-Még csak közel sincs hozzá.Ott van-ő is rámutatott a csillagokra
-Tényleg!Fel kellett volna ismernem!
-Miért kellett volna?
-Hogy ne látsszak butának melletted..
Mind a ketten elnevették magukat.Booth érezte,hogy lassan itt az idő.Meg kell tennie.Bones-nak tudnia kell az igazat.
-És azt tudod,hogy melyik az én kedvencem?
-Nem is tudtam,hogy te ismered őket!
-Nem is.De azt az egyet már rég felfedeztem.
-Tényleg?Melyik az?
-A Jing-Jang csillagkép.
-Mi?Olyan nincs is!
-Dehogynincs!Nézd!Ott!-gyengéden megfogta a lány kezét-Látod?
-Nem...
-Oké.Csukd be a szemed.
-De miért?Úgy egy csillagot sem fogok látni!
-Ne kérdezz mindig!Csak csináld!Engedd el magad!
Temperance végül engedelmeskedett.Hagyta,hogy Booth vezesse minden mozdulatát.
-Képzeld azt,hogy én vagyok belőle a Jang: a Sötét ügynök,te pedig Jing: a tudós angyal
-Nem vagyok angyal!
-Pszt!
Booth tovább vezette társa kezét.
-Most már kinyithatod!Látod már?
-Igen!Most már látom.
Brenn csak nézett Booth-ra A férfi tekintete átjárta a testét.
Booth úgy érezte,most van itt az idő.Nagyon félt az eredménytől,de már nem várhatott.Szép óvatosan közelebb hajolt a lányhoz.
Brennan-nek nagyon dobogott a szíve.Jól tudta,hogy mire számítson.
Booth megcsókolta.
-FOLYTATJUK-

2 megjegyzés:

  1. Juuuuuuuj ez nagyon jó volt.......
    Folytasd még én nagyon nagyon várom.....

    VálaszTörlés
  2. Úristen megesz a kíváncsiság!!! igaz, hogy csak most olvasom a tavalyi írásaidat, de most találtam rá az oldaladra, és az elejéről szeretném olvasni! ;) nagyon tehetséges vagy! :)

    VálaszTörlés