2010. november 24., szerda

Bones-Féltékeny halál

Most nagy pechetekre nem hozok több frisset,mert nincs időm.Különben ha többet írnák,lelőném a poént...:)Ha vissza tudok ülni,akkor kiegészítem ígérem...:)

Jaferson Intézet este 10 óra
Brennan már alig bírta a munkát, de ezzel kicsit elterelte a figyelmét Booth-ról.Már nagyon hiányzott neki a társa, de tudta, ha felhívja, akkor sosem tudja meg az igazat.
-Hello Bones!-Booth ott állt az ajtóban, egy üveg borral a kezében
-Mit akarsz Booth?
-Bocsánatot akartam kérni tőled...Na meg gondoltam megünnepelhetnénk az ügy sikeres lezárását!
Brennan elmosolyodott.
-Rám még rengeteg papírmunka vár.
-Abban tudok segíteni...-ajánlotta az ügynök
-Nem kell köszi.
-Szerintem jobb,ha most velem jössz.
-Veled?De hova?És miért?-kérdezősködött a lány meghökkenten
-Majd meglátod!-titokzatoskodott tovább
-Booth!Én még mindig haragszom rád!
-Hát,remélem fél óra múlva, már nem fogsz!Csak gyere!
Győzködte a férfi,bár Brennan-t nem kellett győzködni.annyira örült,hogy bármit megtett volna,bár ezt nem mutatta.Alig láthatóan elmosolyodott.
-Mostanában nem láttalak mosolyogni...:)...Sőt,nem is láttalak.De tetszik...-bókolt Booth-Jó újra nevetni látni!
-Remélem sokáig tart.
-FOLYTATJUK-

2 megjegyzés:

  1. Áááá megesz a kíváncsiság. Nagyon szuper történet. Kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! írsz folytatást hozzá??? úgy lenne kerek a történet!!!!

    VálaszTörlés