2010. november 15., hétfő

Bones-Féltékeny halál

(bocsi de valahogy jobban megihlet a magánélet...)Washington DC. május 13. reggel 09 óra

Brennan számára a nap nem úgy kelt fel mint eddig. Soha nem érezte még,hogy nem akar dolgozni menni.
"Kivegyek egy szabadnapot,vagy inkább ne?Ma nem szeretnék Booth-val találkozni.Talán jobb lenne,ha mégis kivennék egy szabadnapot."
-Jeferson intézet!Itt Dr.Saroyan beszél!
-Szia Cam!Szeretnék kivenni egy szabadnapot!
-De miért?Talán új pasi?
-Nem,dehogy!
-Mi a baj?
-Semmi,csak kell egy ki szünet.
-Ugyan Brennan!A barátnőd vagyok!Felismerem,ha baj van!
-Tényleg nincs semmi!
-Soha nem vettél még ki ilyenkor szabadnapot!
-Tényleg nincs semmi Cam!Csak jól esne egy ki szünet.
-Az ügy közepén?Na jó.Ha nincs semmi baj,akkor gyere be,mert alá kell írnod egy papírt.Utána szabad vagy!Oké?
-Jó-nyögte ki nagy nehezen Brenn
-Akkor itt!Szia!
-Szia.
Brennan-nek semmi kedve nem volt bemenni,de tudta,ha nem teszi azt amit Cam kért,akkor kiderül a kis titka.Így tehát elment.
Jeferson Intézet reggel 10 óra
Temperance bement az ajtón.Már a labornál járt,amikor Booth hangját hallotta a háta mögül.
-Jó reggelt Bones!Már hívtalak.Miért nem vetted fel a telefont?
-Mert.
-Jaj ne csináld már!
/-Sziasztok!Miről van szó?-kapcsolódott be Angela/
-Semmiről-mondta egyszerre mindkét fél
-Nézd Bones!Megbeszéltem Hannah-val és igazat adott neked!Ha akarod többet beszélünk róla!
-Én nem felejtek Booth!Nem Hannah-val van a gond ezt te is tudod!
-Sajnálom Bones!Már mondtam!Mégis mit vársz,mit mondjak még?
-Az igazat!Csakis az igazat!
-Azt nem tehetem!
-Akkor hagyj békén!-mondta emelt hangon és elrohant
Társa utána akart menni,de Angela megállította.
-Várj!Majd én beszélek vele!
Booth kicsit tiltakozott,de végül engedett a lánynak.
-Mi a baj szívem?
-Semmi Angie.Csak Cam-hez jöttem aláírni valami papírt aztán megyek haza.
-De miért?Mi történt köztetek?
-Semmi.
-De valaminek történnie kellett!Soha nem vettél még ki szabadságot ilyenkor!Főleg Booth miatt nem!
-Semmi Angela!Semmi!!-annyira felemelte a hangját,hogy Angela meglepődött.
-Óké...Nézd!A legjobb barátnőd vagyok!Nekem elmondhatod!
-Hagyj békén légyszíves!Nem akarok róla beszélni!
-Figyelj Brennan!Nem tudom elnézni,hogy szenvedsz!
-Nincs baj...
-Jól van...-Angela már majdnem kiment,mikor Brennan hirtelen megszólalt
-De...Mégis van...
-Mi történt?-kérdezte lágyan
-Booth...Booth elküldött...Azt mondta,hogy nincs rám szüksége.Érted Angie!Nincs rám szüksége!!-amint ezt kimondta akaratlanul is sírni kezdett
-Hé!Semmi baj!Nem gondolta komolyan!
-De...annyira fáj.Azt hittem,hogy azt érzi,amit én.
Angela meghökkent
-Miért?Te mit érzel?
-Hogy nagyon szeretem és soha nem tudnám ennyire megbántani.
-Végre rájöttél?
-Mire?Nem szerelemből szeretem,csak mint a testvérem!
-Jaj szívem!Mikor vallod be magadnak?Mikor már késő lesz?
-Hogyhogy késő?
-Mikor elveszíted őt.
-Booth most boldog Hannah-val és én nagyon örülök neki!
-Ugyan Brennan!Meddig áltatod még magad ezzel?
-Még a vak is látja,hogy nem esik jól,mikor Booth róla beszél,vagy vele van!
-Ennyire látszik?-kérdezte alig hallhatóan
-Tessék?
-Semmi.Csak az hogy ti nem veszitek észre,hogy boldog vagyok,ha ő is boldog?
-És mi van ha ő veled boldog?
-Ez hülyeség.Booth-nak Hannah kell,és ez így tökéletes!
-Mióta vele van,azóta nem boldog!
-Ez nem igaz!Nagyon is boldog volt!
-Pontosan!Volt!
-Kérdeztem tőle,hogy mi a baja,de nem árulja el.
-Beszéljek vele?
-Nem kell!Majd elmondja ha akarja!
-Te tudod.De nem szeretem,ha ilyen vagy.
-Tudom
-Na menj!Cam már vár azzal a papírral!Egyébként hova mész a szünetedben?
-Még nem tudom.Talán meglátogatom anyát.Aztán elmegyek egy kiállításra.
-Uh...Menj inkább koncertre!
-De az este van..Vagy nem?
-Valahol nem,én pedig tudom a hely nevét,ahol ma is isteni koncert lesz és véletlenül van rá egy jeygem!
-De te ma dolgozol nem?
-De.Éppen ezért adom neked a jegyeket...:)Menj el,és majd hozz nekem valami szuvenírt...:)
-Hozok
-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése