2013. szeptember 3., kedd

Bejelentkezés

Sziasztok!
Sajnos már vagy egy hónapja nincs netem és már telefonon sincs sajnos,önhibámon kívül. Megint nem jött össze,amit ígértem,úgyhogy most megfogadom,hogy többé nem ígérek semmit. Szeretnék minél előbb újra posztolni,de nem tudom,mikor tudok netközelbe kerülni. Bevallom, az érettségi hajtás miatt nagyon elszoktam attól,hogy időhöz vagyok kötve és fogalmam sincs,mikor tudok visszarázódni,de amint sikerül netet szereznem,azonnal be fogok jelentkezni ismét.
Még egyszer sajnálom: Szerk

3 megjegyzés:

  1. Szia ! :)
    Örülök hogy újra itt vagy és remélem minél előbb net közelben leszel. És hogy olvashatom az újabb részt, mert nagyon tetszenek az eddigiek !! :D :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Most találtam a történeted és eszméletlenül jó! 3 nap alatt sikerült utolérnem a többieket az olvasásban (a tanulás rovására :P) és már én is kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Lesz még folytatás? Csak mert engem nagyon érdekelne továbbra is!! :))

    VálaszTörlés