2010. december 7., kedd

Bones-Hogyan tovább?

Vége ennek a résznek...:D
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Brennan elejtette a dossziét.Angie hátrafordult.Most már értette barátnője arcát.Az üvegajtó mögött Booth Hannah-val csókolózott.
-Brennan!Térj magadhoz!-szólongatta tovább Angela-Szólalj meg!
Temperance hallotta a szavakat,de nem jutottak el az agyáig.A lány elkezdte rázni.Bones végre magához tért.
-Sajnálom-nyögte ki,majd hátat fordított és elment
-Nyugodj meg szívem!Ez csakis valami félreértés lehet!-nyugtatta Angie
-Vagy átverés!
-Ugyan!
-Kérlek hagyj most békén!
-Nem hagyhatlak egyedül!
-Értem nem kell aggódni!-bement az irodájába
Becsapta az ajtót maga után és lekuporodott zokogni.
"Hogy tehette ezt velem?Megígérte!Azt mondta,hogy szakít vele!"
Mikor nagy nehezen megnyugodott,Úgy döntött,hogy oda megy,ahol Booth nem találja majd meg.Megkereste Cam-et,aki a laborban volt a többiekkel.
-Nézd Cam!Tudom,hogy ez nem fog tetszeni,de nem tudok tovább itt maradni.
-De miért?Mi a baj?
-Nem szeretnék róla beszélni!
-Rendben..Menj csak.De ha mégis,akkor tudod hol találsz!
-Persze.Köszönöm.
Már az ajtó fele indult,mikor a háta mögül megszólal valaki.
-Tempi!Kérlek várj!
-Hagyj békén Booth!
A férfi elkapta a kezét.
-Ne érj hozzám!
-Kérlek had magyarázzam meg!
-Bíztam benned!Olyat tettem,amire azelőtt soha nem lettem volna képes!Megígérted!Megígérted és átvertél!Gyűlöllek Booth!Gyűlöllek érted?Gyűlöllek!Soha többé nem akarlak látni!Nem akarok dolgozni,de még csak egy légtérbe lenni se veled!Tűnj el a munkámból!Tűnj el az életemből!Felejts el!-ordította miközben könnyek folytak le az arcán
-Sajnálom!Meg tudom magyarázni!
Brennan visszafordult és megpróbálta megütni Booth-t,de ő már készült rá és megfogta a lány kezét.
-Ne csináld ezt!Szeretlek!-mondta,de ezzel nem segített
Brenn ismét megpróbálta megütni,ám ezt is sikerült kivédenie.
-Kérlek Bones!
-Eressz el!Eressz el,vagy megbánod!
-Nem,amíg nem beszéltünk!
Temperance kiszabadította kezeit és meglökte társát.
-Tűnj el!-ordította-Tűnj el végre és hagyj békén!
Hátat fordított és az ajtó fele sietett,az pedig kinyílt.Hannah állt ott.
-Sajnálom.Annyira sajnálom!-mondta halkan Brennan
-De mit?-nézett furcsána lány
-Majd Booth elmondja.Csak ne dőlj be minden szavának,mert átver!
-De mi....Mi a baj?
Bones kiment.
-Húú!Ez durva volt!-lepődött meg Cam-Mégis elárulná valaki,hogy mi a fene folyik itt?
-Én is szeretném tudni-szólt közbe Hannah
-Nem számít.Csak egy kicsit összevesztünk-védekezett Booth
-Kicsit?!Ezt nem néztem ki belőled!Hogy voltál erre képes?-szakította félbe Angie
-Te tudod?
-Előlem nehéz bármit is eltitkolni.
-Nézd sajnálom!Próbáltam vele beszélni,de már késő volt.Reggel is próbáltam elmondani,de ő nm kérdezett én meg elfelejtettem.
-Még hogy elfelejtetted?!Ezt hogy lehet elfelejteni?Megérteném,ha Brennan soha többet nem állna veled szóba!Sőt!Én a helyébe ezt tenném!
-Valaki elmondaná,hogy miről maradtam le?-faggatózott Cam,majd ránézett Hannah-ra,akinek könnyes volt a szeme
-Én már tudom...-mondta a lány halkan
-Hannah!
-Tudtam!Már nagyon régóta éreztem,hogy van köztetek valami,de tartottam a szám,mert bíztam benned!Hogy tehetted Seeley?Miért?Tempi a barátom volt!
-Nem ő tehet róla!
-Miért nem mondtad el?
-Próbáltam!
-Dehogy próbáltad!Igaza van Angela-nak!Ezt nem lehet elfelejteni!
-Sajnálom.
-Ennyi?Sajnálod?
-Mit mondjak még?
-Valamit!Akármit!Hogy berúgtál és nem voltál önmagad ő meg elcsábított,vagy,hogy nem szerelemből tetted,csak kellett egy kis kaland,vagy,hogy benne engem kerestél vagy akármi!
-Azt nem tehetem.
-De miért?
-Mert egyik sem lenne igaz.Ő ellen akart állni miattad,nem mondhatom,hogy nem szerelemből tettem.Nagyon szeretem.Sajnálom.
-Talán...
-Nem is téged kerestelek benne-szakította félbe Booth-Pont fordítva.Benned kerestem őt.Ez az igazság,te pedig azt akartad tudni.
A lánynak elkezdett folyni a könnye.Egy kis idő múlva megszólal.
-Akkor most szakítasz?
-Sajnálom.Egy ideje már nem érzem azt amit te.
-De olyan jól megvoltunk!Csak megjátszottad?
-Nem.De már csak a barátomként tudok rád gondolni.
-Rendben...Még ma összepakolok és elmegyek.De ha mégis....
-Elég!Ne csináld!-szakította félbe Angie-Ne alázd meg magad!Egy pasi sem érdemli meg,hogy egy ilyen lány,mint te könyörögjön neki!
-Igazad van...-mondta a lány helyeslőn
-Sajnálom Hannah!
-Jól van-hátat fordított és elment
Bár úgy érezte,menten összeesik,még kibotorkált a kocsijához.

-FOLYTATJUK-

2 megjegyzés: