2011. január 10., hétfő

Bones-Booth vagy Jason?-1

Másnap tehát Cam elvitte Brennan-t a kórházba a megbeszéltek szerint.
-Biztos vagy te ebben?-kérdezte Cam nyugtalanul
-Teljesen.
-Sosem hittem,hogy te el tudnál vetetni egy babát.
-Ne mond ezt!Nem szeretném meggondolni magam,mert ez így helyes!Még nem vagyok felkészülve egy ilyen hosszútávú kapcsolatra!Nem is bízom benne!Hiszen Jason szinte semmit nem tud rólam és ....-hadarta,de barátnője félbeszakította
-Jól van!Értem!Nem kell idegeskedni!Bennem bízhatsz!Én nem fogom senkinek elmondani!Ez a mi "kis" titkunk..
-Olyan hálás vagyok!Köszönöm!-mindketten elmosolyodtak
-Már itt is vagyunk!
-Remek!-Brennan egy nagy levegőt vett-Menjünk be
Amint beértek,az orvos azonnal fogadta őket.
-Hogy érzi magát Dr.Brennan?
-El kell vetetnem egy babát.Maga szerint?
-Semmit sem kell!
-Ezt muszáj...Hiszen ismer!Nem tudnék mit kezdeni egy gyerekkel...Nem értek hozzájuk..
-Mert még nem volt sajátja!De megértem.Jöjjön-a lány felfeküdt,felhúzta a felsőjét és kigombolta a nadrágját.Dr.Bennt bekente cselével a hasát-Nézze!Ott a magzat!
-Istenem de aranyos!-csúszott ki Cam száján-Jaj!Ne haragudj!
-Semmi gond.
-Dr.Brennan!-szólt az orvos kissé nyugtalanul,s ezzel Temperance-t is megijesztette
-Igen?Mi a baj?
-Ezt a babát már nem lehet elvetetni!
-Hogy?Az lehetetlen!
-Már több mint 11 hetes!
-Ez nem lehet!-akadt el a lélegzete
-Akkor a baba...-Cam megkönnyebbült,hogy nem az unokaöccse az apa-Ne legyél letörve!Hiszen ez szuper!
-Nézze!-szólt az orvos-Szopja az ujját!-Brennan akaratlanul is elmosolyodott
-Látod!Nem is olyan rossz!
-Ha 2 hét múlva visszajön,hogy megnézzem hogy fejlődik a baba az jó?
-Igen.Ha már marad,akkor legyen egészséges!
Mikor már hazafele mentek,Tempi hirtelen megszólalt.
-Tudod Cam,igazad volt.
-Miben?
-Nem tudtam volna elvetetni a picit.Amint megláttam már éreztem.
-Sejtettem.A kemény külső érző szívet rejt!
-De ugye ez titok marad?
-Amíg akarod!-válaszolt-Jobban örülsz neki,hogy Booth-é?
-Nem tudom.De nem is akarok rá gondolni.
-Hazavigyelek?
-Nem kell.Inkább dolgozom.Azzal jobban elterelem a figyelmem erről az egész dologról.
-Rendben.
Mikor visszaértek az intézetbe,Brennan bement az irodájába,hogy lepakoljon.Amint belépett az ajtón becsukta és leült az íróasztalához.
-Szia Temperance!-szólalt meg egy férfi hang.A lány felpattant
-Jézusom Booth!Te meg mit keresel itt?
-Csak beszélni szeretnék veled.
-Mondtam már,hogy nincs miről beszélnünk!Tűnj el!
-Szeretlek!Még soha nem futottam egy lány után se!Hát nem veszed észre?Legalább hallgass meg!Hiszen azt sem tudod,mi történt!
-Pontosan tudom!Átvertél és ez bőven elég!-Booth már közel volt Brennan-hez,aki úgy védekezett,hogy a falhoz húzódott
-Nem vertelek át Tempi!Soha nem tudnálak szándékosan bántani!Szeretlek!Szeretlek érted?Szeretlek!És ha kell még 100x elmondom,hogy szeretlek,mert ez így van!Ha nem hiszed el,akkor addig mondom,míg el nem hiszed!Szeretlek és ezen semmi nem változtat!Csak azt szeretném,hogy tudd,rám mindig számíthatsz,akármire lesz szükséged!-megcsókolta.Brennan-nek nagyon jól esett,de nem hagyhatta magát újra becsapni.Eltolta a férfit
-Elég!Nekem van barátom és én veled ellentétben nem csalom meg!
-Az a Jason gyerek?-Jason közben be akart menni barátnőjéhez,de inkább csak megállt az ajtó előtt és hallgatta,mit beszélnek
-Igen.
-Szeretsz!Hiszen visszacsókoltál!
-Nem!
-De igen!Ismerd el,hogy még mindig szeretsz!
-Eltoltalak,mert nem akartam!
-Lehet,de előtte visszacsókoltál,vagyis...
-Elég!-szólt bele a lány,mielőtt Booth befejezhette volna
-Miért olyan nehéz kimondani?
-Mert ha kimondom soha nem szabadulok meg tőled!
-Tehát igazam volt.
-Igen!Szeretlek,ahogy Jason-t is!Méghozzá nagyon!Ebben a helyzetben pedig őt választom,mert ő minden nap bebizonyítja,hogy szeret,nem csalna meg és mindenben mellettem áll!Veled ellentétben ő...
-És tudja rólad azokat a dolgokat,amiket én?-szakította félbe a férfi
-Tud annyit,mint amennyit te 2 hónap alatt tudtál,sőt,még többet is
-Igazán?-Booth odaszorította a falhoz Brennan mindkét kezét és megcsókolta.A lány ordítani tudott volna a fájdalomtól,ami szinte széttépte a szívét.Amint Jason nem hallotta a beszédet,azonnal tudta mi történik bent és közbelépett
-Szálj le a barátnőmről seggfej!-megrántotta Booth öltönyét
-Biztos te vagy Jason!
-Tűnj el innen,mielőtt...
-Mielőtt mi?Talán megversz vagy mi?Nem küldhetsz el innen!
-Na jó!Ebből elég!-Jason nekiugrott Booth-nak
-Jason ne!Hagyjátok abba!-a fiúk tovább verekedtek
-Szeret engem!-mondta Booth,mire Jason megütötte
-Pofa be!
-Fejezzétek be!-ordította Brennan.Könnyek szöktek ki a szeméből
-Elég!-kiáltotta Angela,majd mindkettejüket fejbe vágta az aktával ami a kezében volt-Kifele!Mit képzeltek hol vagytok?Tűnjetek innen azonnal!
-Nem megyek sehova!Meg kell értened Angela!-mondta Booth
-Tünés!Most!-parancsolt rájuk.Az ügynökök elhagyták az irodát.Angie azonnal odarohant barátnőjéhez-Jól vagy?-Temperance a fejét rázta
-Azt mondtam Booth-nak,hogy szeretem!Ő meg elmondta Jason-nek!Angie!
-Semmi baj!
-De igen!Baj van!Terhes vagyok,ráadásul az apa Booth!És ami még ennél is rosszabb,hogy rossz embert szeretek!Jason olyan kedves és megértő!Soha nem tudná azt csinálni velem,mint amit Booth!Néha...
-Néha mi?
-Nem tudom,hogy miért nem őt szeretem jobban.
-Akkor miért nem mész Booth-hoz,
-Mert nem akarom,hogy megint átverjen!
-Nyugodj meg!
-Túl sok ez nekem...El kell mennem innen.Vissza fognak jönni,én padig nem akarok velük beszélni...
-Megértem.

-FOLYTATJUK-

2 megjegyzés:

  1. Igen igen igen :D Fantasztikus rész :D Jön a pici Booth. Nagyon várom a folytatást :D

    VálaszTörlés