2011. február 10., csütörtök

Bones-Megnyerjük a "csatát"?-4

A lány kiindult az irodából,de még egy pillanatra vissza fordult és megszólalt:
-Ugye Booth nem tud erről semmit?-kérdezte szomorúan
-Nem.Tőlem nem is fog!-válaszolt a főnök
Temperance kilépett az ajtón,majd becsukta maga után.A falhoz simult és mind a két kezével a fejét fogta."Vajon jól döntöttem?Hogy mondjam el neki?Remélem megérti majd"-gondolkodását a telefonja csörgése szakította félbe.
-Brennan!
-Szia kicsim!Hogy vagy?-szólt a kagylóba Booth
-Jól-igyekezett,hogy hangja minnél meggyőzőbb legyen-Figyelj Booth...-kezdte-Beszélnem kell veled-folytatta komolyan
-Mond csak!
-Nem telefon téma.Nem jönnél az irodámba úgy fél óra múlva?
-Baj van?
-Csak gyere-válaszolta szomorúan
-Szeretlek!-Temperance-nek összeszorult a szíve és letette.Nemsokára már bent is volt az irodájában.Bezárkózott és magát nyugtatta."Menni fog!Mi lenne ha:Figyelj!Én még soha nem találkoztam nálad jobb emberrel...Nem.Ez nem lesz jó"-próbálgatta a beszédet
-Szia Tempi!-törte meg a csendet az épp belépő ügynök
-Szia-Booth meg akarta csókolni,de a lány lefordult
-Baj van?-kérdezte a férfi
-Booth!Én már rég el akartam mondani neked...-"Ez az!Menni fog!Folytasd!Csak most ne rontsd el!"-Egy ideje már nem érzek irántad semmit.
-Mi?-lepte meg a kérdés-Dehát tegnap még...
-Csak nem akartam,hogy kiborulj!Most sem akarom,de már muszáj volt elmondanom!
-Minden,amit valaha kerestem egy lányban,az megvan a te szemedben!
-Ez nem igaz Booth!-Temp teljesen kétségbeesett
-Mindenen sikerült együtt átmennünk!Nem kell ezt csinálnod!
-Sajnálom-mondta halkan
-Nem kell szakítanunk!Tudom,hogy szeretsz!Ha tegnap még szerettél,akkor ma is!
-Az utóbbi napokban már éreztem azt,amit kell-mondta magát is megdöbbentően meggyőző hangon
-Lehetetlen!Éreztem!Éreztem,hogy szeretsz!
-Már nem érzek irántad semmit.Vagyis semmi olyat,amiért együtt kéne maradnunk.Eddig a baba érdekelt,de már nem tudom elviselni ezt az egész helyzetet.Szeretlek,mint a társamat,de semmi több-próbálta elrejteni szomorúságát."Talán mégsem jó ötlet!Most még visszacsinálhatom!Mond el neki Tempi!Mond el!"-vette rá magát,de végül hiába
-Tehát végig átvertél.Ez...-a férfi nem jutott szóhoz és inkább elrohant
-Várj!-kiáltott utána a lány
-Ne aggódj a babáról gondoskodok,mint az apja és szeretni fogom.Mindenben segítek nektek,de most hagyj békén-újra elindult és Brennan újra utánakiabált,de hiába.Az ügynök nem állt meg.Temperance nem bírta,de nem is akarta visszafolytani bánatát és hangosan sírva leroskadt az ajtó mellé a falhoz.Angela pont oda akart menni barátnőjéhez az irodába,s mikor meglátta Booth-t idegesen elrohanni és hallotta Brenn kétségbeetett kiáltását,azonnal rohanni kezdett.
-Mi a baj?Jól vagy édesem?Úristen mi történt?-Angie is megijedt.Még nem hallotta a lányt így zokogni
-Booth...-dadogott-Booth!-kiáltott még egy utolsót,reménykedve,hogy a férfi meghallja,de hiába
-Mit csinált veled?-kérdezte aggódva
-Szakítottam vele!-még jobban sírni kezdett-Mindent lerontottam!Mindent!-könnyei patakokban folytak le szomorú arcáról.Angela nagyon meglepődött."Hogy lehet,hogy nekem nem szólt erről az egész kapcsolatról?"-látta,hogy barátnője így is szenved,ezért nem tett rá még egy lapáttal
-Cssss!-nyugtatta-Nyugodj meg!Semmi baj!-ölelte át-Semmi baj!-ismételte
-Olyan hülye voltam!Miért hittem,hogy így mindenkinek jobb lesz?
-Miért szakítottál vele,ha ennyire szereted?
-Mert Booth főnöke megtudta,hogy együtt vagyunk és szét akart minket választani!Én...Én megakadályoztam...mondta szomorúan,miközben könnyei nem apadtak."De milyen áron" gondolta Angie,majd leült barátnője mellé
-Ne sírj!Csss!
-Helyesen döntöttem?Megbocsájt nekem Booth még valaha Angie?-a lány hallgatott-Válaszolj kérlek!Mondj bármit,csak ne hallgass!-sírt tovább
-Meg fog!
-Honnan tudod?-nyögte
-Csak tudom-válaszolt-És én nem szoktam tévedni-mosolygott és ezzel a mondattal kicsit megnyugtatta Tempi-t és ő is elmosolyodott
-Igazán így gondolod?-kérdezte félve
-Igen.Ez a véleményem édesem.Úgyhogy nyugodj meg és koncentrálj a barátaidra!Hidd el lehiggad és minden rendben lesz!-Brennan-nek,bár nem teljesen,de egy kicsit eltűnt a fájdalma és visszament dolgozni.
Néhány nap múlva az ügynök új ügyet hozott társának.Bár alig találkoztak,Brennan mégis bízott benn,hogy a férfi megbocsájt majd neki,s örült,hogy végül újra láthatta őt.Booth azonban kelletlenül ment oda hozzá és a legrövidebben lerendezte.
-Szia Bones!Csak azért jöttem,hogy van egy új ügyünk és majd ha ráérsz menj erre a címre-mondta hidegen,majd átnyújtott egy lapot
-De ha megvársz,akkor felszaladok a kabátomért és már mehetünk is!-próbálkozott,de nem sok sikerrel
-Nekem még mennem kell...-itt egy kicsit abbahagyta,hogy gondolkodjon a folytatáson-Valahova-fejezte be a mondatot
-Értem-mondta letörve-Akkor hamarosan én is indulok-mondta letörten,majd visszament a többiekhez.Nagyon rosszul lett.Érezte,ahogy könnyek gyűlnek a szemébe
-Hé!Nyugodj meg!-súgta neki Angela-Csak dolga van!Majd ott beszéltek!Minden rendben van!
-Te is tudod,hogy nincs!Gyűlöl!És igaza van!Nem döntöttem helyesen,ez már a napnál is világosabb!-fakadt ki
-Akkor beszélj vele!-tanácsolta Cam
-És ha emiatt nem leszünk társak többé?
-Így viszont elveszíted őt örökre!-szólt közbe Angie
-Egyszer az életben hallgass a szívedre!-folytatta Camille
-Ezt az ügyet 3 nap alatt meg kell oldanunk.Ez is az alku része volt
-Ha nem beszélsz vele,nem tudjátok majd megoldani-mondta most Angela
-Tudom
-Nézd szívem!Én elkísérhetlek,ha akarod!-ajánlotta  a lány
-Megtennéd?
-Naná!A barátom vagy és én nagyon szeretnék segíteni!-mielőtt elmentek volna Cam hiretlen megyszólalt
-Elmehetek vele Cam?Persze Angela!Szüksége van rád!Menj csak!Ó köszönöm Cam!Szívesen Angela!-beszélt magának.Mind a 3-an elnevették magujat

-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése