2012. november 12., hétfő

Sorry

Elnézéseteket kérem,hogy nem tartottam be az ígéretem,de egyrészt nem ültem gépnél,másrészt pedig úgy gondoltam,most kibírjátok keddig,vagyis holnapig,mivel (mint már sokan tudjátok) holnap ünnepli a blog a 2. szülinapját!Új design és egy teljesen friss történet vár rátok!Remélem ez is éppúgy elnyeri majd a tetszésetek,mint a többi :) Persze nem lesz olyan hosszú,én 10-12 részesre terveztem a Birthday Bones című fanfic-ot.Tehát holnap!Boldog szülinapot dr-csont-bonesfanfic.blogspot.com!!!

3 megjegyzés:

  1. Még nagyon sok Boldog Szülinapot a blognak!Neked pedig Evy hatalmas gratula és remélem sok történet van még a tarsolyodban!Kiváncsian várom a továbbiakat.Kitartást kívánok és minél több ihletet!

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon kétségbe voltam esve, hogy óránként nézem a blogos és sehol semm. =/ Remélem tudod, hogy duplán kell kiengesztelned engem/minket. :D mielőbbi folytatást kérek/követelek a további hetekben/hónapokban/években. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem lesz hosszú. Csak 10-12 rész. Bár hozzád képest ez valóban nem túl hosszú, mégis én mint amatőr kimondhatom, hogy nekem a 10-12 igenis hosszú! Izgatottan várom, és tudom, hogy erre érdemes. De akkor a New Bones-t addig hanyagolod?

    VálaszTörlés