2012. november 4., vasárnap

New Bones-2

Booth szeme már csak azért volt nyitva,mert a főnöke figyelte őt,bár már ebben sem volt biztos.Úgy tett,mintha papírmunkázna,ám közben nyitott szemmel aludt.Aludt és álmodott.Szíve újra abban a csodálatos álomvilágban járt,épp ugyanazzal a nővel,mint nemrég.A homokos tengerparton sétált,mellette az a lány.Szorosan fogták egymás kezét mert úgy vélték,ha elengedik,talán szertefoszlik ez a gyönyörűség.Seeley szorosan magához ölelte,majd szenvedélyesen megcsókolta a nőt.Szíve egyre hevesebben vert és úgy érezte,ennél nem létezik jobb érzés.Ez maga a...
-Booth ügynök!-zavarta fel egy férfi hang.Seeley gyorsan reagált
-Igen uram?-szólalt meg,cseppet sem kómásan
-Ugye véletlenül sem alszik?
-Dehogy,uram!-válaszolt robotszerűen
-Azt tanácsolom,hogy a munkahelyén dolgozzon,otthon pedig álmodozzon!-fejezte be,majd kiviharzott az irodából.Booth-t bár felébresztette,gondolatai és szíve is még az álmában járt.Az a csodás lány...Ő volt...Megint...Ideje,hogy az életben is beteljesüljön,ami fejben már megtörtént!Felpattant,de rá kellett jönnie,amíg nincs eredmény az üggyel kapcsolatban,ő nem mehet el innen.Nehéz szívvel,de visszahuppant.Szemét egy percre sem vette le a telefonról és amikor megcsörrent,ő szinte azonnal felkapta
-Booth!-szólt bele gyorsan-Azonnal ott vagyok!-letette,majd vigyorral az arcán a Jefferson felé vette az irányt.Olyan gyorsan hajtott,amennyire csak lehetett,ezért nagyjából tíz perc alatt az Intézetbe érkezett.Nem gondolkodott egy percet sem,csak az üvegajtó felé vette az irányt.Azonban ott megtorpant.Mégis hogy fogjon hozzá?Mi lesz,ha nem úgy reagál,mint azt Booth elvárná?Mi van,ha visszautasítja?Talán ezt mégsem gondolta át olyan tökéletesen.
-Szia Booth!-szólalt meg a selymesen lágy női hang,mely szinte simogatta az ügynököt-Miért ácsorogsz ott?Nem is vagy kíváncsi a részletekre?
-Szia Bones!De..Csak..Elgondolkodtam-beljebb lépett-Mit tudunk?
-Hát,te még nem sokat,de én...-mosolygott
-Nagyon vicces Bones!Mit tudsz?
-Még nem volt időm megvizsgálni az összes maradványt,de az egyik kilétére már rájöttünk.Ő itt Allyson Morgan,19 éves nő.A szomszédja jelentette be az eltűnését.Viszont van itt neked valami érdekes...Angie!-kiáltott a még mindig kótyagos lány után
-Igen szívem?Szia Booth...
-Kérlek mutasd meg nekünk,amire rájöttél!
-Nem..Nem én jöttem rá..Én aludtam,míg a gép kutatott!-javította ki barátnőjét a művész,majd az irodája felé indult.Booth és Brennan követték-Allyson Morgan-megjelent egy kép a monitoron-A szomszédja jelentette be az eltűnését...
-Olyat mondj,amit még nem tudok!-sürgette Seeley türelmetlenül
-Ne siettess!Veled ellentétben én most keltem fel!Na szóval...Nem ő az egyetlen,aki eltűnt..
-Így van.A másik négy hulla is eltűnt személy!-Ang megejtett egy szúrós, "ha még egyszer megszólalsz,meghalsz" tekintetet,majd folytatta
-Allyson majdhogy egész családja eltűnt.Pontosan 3 személy.De mivel ez nem felelt meg a mi létszámunknak,így kicsit tovább kutattam.Amanda Mayer,Allyson legjobb barátnője eltűnését a családja jelentette be egy hónappal ezelőtt,rajta kívül pedig még egy lány,Samantha River.
-Fogadok,hogy a másik négy hullával megtaláltuk Allyson családját és az egyik barátnőjét.
-Ki fogjuk deríteni-bólintott Bones
-Most mit csináljunk?A lány családjából maradt valaki életben?-firtatta Seeley reménykedve
-Igen.Az anyja Fort Street 52-es szám alatt lakik.Ő az egyetlen,de ő is rokkant-ecsetelte Angela
-Remek!..
-Mi?Az,hogy rokkant?-értetlenkedett Tempe-Szerintem ez egyáltalán nem remek..
-Jaj Bones!Miért nem hagyod,hogy befejezzem a mondatot,mielőtt beleszólsz?-kérdezte kedvesen.Túl kedvesen!
-Akkor fejezd-adta meg a lehetőséget a nő
-Szóval azt akartam mondani,hogy remek,hogy él az anyja,így mi ketten elmehetünk és beszélhetünk vele!-fejezte be a mondandóját
-Befejezted?-kérdezett vissza Brenn
-Igen Bones!Befejeztem-forgatta meg szemeit a férfi
-Nem tudunk még elmenni az anyához,míg nem derítettük ki a többi áldozat személyazonosságát-közölte a lehangoló hírt teljesen nyugodtan.Booth őszintén szomorú lett és ez kiült az arcára-Valami baj van?-kérdezte aggódva a nő,miközben társát fürkészte
-Nem...Vagyis igen.Most mit csináljak,míg ti kiderítitek kik ezek?Tudod,neked lehet,hogy van munkád,de nekem bent kell ülnöm az irodában és úgy tenni,mintha csinálnék valamit,miközben nyitott szemmel alszom.El tudod képzelni,milyen unalmas ez?-panaszkodott Booth
-De hisz azt mondtad a telefonba tegnapelőtt,hogy tele vagy papírmunkával.Azokat már meg is csináltad?-kérdezte,nem is sejtve,hogy a válasz nem lesz.Pedig így volt...
-Nem.Az olyan unalmas.Majd megcsinálom,ha kipihentem magam...
-De addig nem fogod tudni kipihenni magad,míg  el nem készülsz vele.Gondold csak végig!Ha már tegnap megcsináltad volna az elmaradást,akkor most hazamehetnél és aludhatnál egy keveset.Ehelyett vissza kell menned dolgozni-magyarázta Bones racionálisan
-Én már elkészítettem a papírmunkát!Hazamehetek?-szólalt meg könyörgően az eddig csak szemlélő Angela
-Nem,Angie!Neked itt dolgod van!-lombozta le a lányt Brennan.
-Ezt én is tudtam!-szólalt fel védelme érdekében az ügynök,majd kiviharzott az irodából
-Egy kicsit szeszélyes ma,nem gondolod?-firtatta egy ásítást elfojtva Ang
-De.Tényleg az-helyeselt Brennan,majd elindult a nemrég távozó társa útvonalán és elhagyta az irodát.
Hamar végzett az áldozatok azonosításával,azonban csak délre sikerült megtudnia haláluk okait.Az egyik,John Morgan,vízbe fúlt.Ő volt Allyson egyik unokabátyja.26 évesen vesztette életét.A következő áldozat egy 23 éves nő.Amanda Mayer,mint korábban kiderült,Allyson egyik barátnője.Őt többször mellkason lőtték.Gina River,születési nevén Gina Morgen 49 éves volt és minden valószínűséggel krokodiltámadás áldozatává vált.Több vágási sérülés található rajt,valószínű ezeket azért ejtették,hogy a krokodilok könnyedén rákapjanak.Ő Allyson nagynénje volt.Férje,Drake River 57 évig élt és akasztás okozta a halálát.Allyson pedig úgy 200 métert zuhant és ebben vesztette életét.Az egyetlen,aki hiányzik,Samantha River.Vagy ő volt a gyilkos vagy ő is csak egy áldozat.Temperance a hírekkel fel is kereste Booth-t,de kikötötte,hogy mielőtt elmennek beszélni az egyetlen túlélővel a családból,megebédelnek.Az ügynök örömmel beleegyezett,hiszen ma még nem is evett semmit.Úgy belemerült a papírmunkába,hogy fel sem tűnt neki,mennyire éhes.Úgy beszélték meg,hogy a Royal Diner-ben találkoznak és megbeszélik a részleteket,majd onnan mennek az Allyson anyjához.Így is történt.Negyed óra múlva már mindketten a szokásos ételüket kérték.
-Szóval kik az áldozatok?-kérdezte Booth,miközben a kajára vártak.Brennan elé csúsztatta a dokumentumokat
-John Morgan,Amanda Mayer,Gina River alias Gina Morgen és Drake River,Gina férje.
-Tehát egy komplett család.Különböző halálmódok-mondta,miközben a lapokat böngészte-Lehet,hogy nem egy a gyilkosuk?-nézett társára komolyan
-Nem merném bizton állítani-felelt a nő-Még nem vizsgáltam meg őket tüzetesebben,de ha ugyanaz a gyilkosuk,akkor biztosan lesz bennük valami közös-közben megkapták a rendelt ételt
-Ó nem!-szólt a pincér tiltakozón-Kérem rakják el ezeket!-mutatott a nyitott dossziékra-Még elijesztik a vendégeket!!-Seeley engedelmeskedett és összecsukta az említett tárgya.Megkapta a spagettijét és falni kezdte,mintha már vagy egy hete nem evett volna.Brennan mosolyogva nézte
-Mi van?-kérdezte teli szájjal a férfi
-Semmi-tért vissza a valóságba az antropológus és ő is hozzálátott az evéshez.
Nem sokkal később már az ügynök kocsijában ültek és a külvárosba,Fort Steet-re hajtottak.Főként az ügyről csevegtek.Booth-nak nem volt elég lelki ereje megmondani,mit érez,Temperance pedig reggel óta már visszarázódott a valóságba és újra az elveihez tartotta magát.Igyekezett a lehető legkevesebbet gondolni az irracionálisnak és helytelennek vélt érzésekre.Ez még egész jól ment neki.Háromnegyed óra alatt végigvergődtek a városon és megérkeztek a kijelölt helyre.Az autó egy rozzant épület előtt állt meg.Úgy festett,mintha a ház azonnal össze akarna dőlni.
-Ezt még nem nyilvánították életveszélyesnek?-kérdezte Seeley,de nem várt választ
-Ha így lenne,akkor Mrs.Morgan biztosan nem itt élne-felelt Bones.Booth nem válaszolt,csak valami furcsa pofát vágott és bekopogott
-Mrs.Morgan!-kiabált be,mikor már sokadszorra sem nyitottak ajtót.Most végre valami mozgást észleltek bentről,az ajtó pedig kinyílt.Egy vékony,barna hajú lány állt a házban-Üdvözlöm!Mrs.Jennis Morgan-t keressük!
-Ő bent van-felelt-Kik keresik?-nézett gyanakvóan
-FBI-mutatta fel a jelvényét az ügynök-Seeley Booth vagyok,ő pedig a társam,Dr Temperance Brennan.Mrs Morgan-nel szeretnénk beszélni!
-Attól tartok,tőle nem sokat fognak megtudni.De jöjjenek be!-kezével beinvitálta őket-Mrs.Morgan erre van-mutatott egy kis szoba felé a lány-A nevem Tiara Gold.Én az ápolója vagyok már 2 éve.
-Mondja,mit tud róla?A családja nem látogatja?-kezdett bele a faggatásba Booth
-Nem.Mióta én itt vagyok,őt még senki sem látogatta meg.Persze tudtam,hogy van családja, furcsálltam is,miért nem jönnek,ezért kicsit kérdezősködtem.Úgy tudom,a férje három éve halt meg autóbalesetben.Épp a lányukat hozta el egy buliból,amibe el sem szabadott volna mennie.Mrs.Morgan őt hibáztatta a balesetért és többé nem beszélt vele.Azután,hogy kitagadta a lányát,azt hiszem,hogy ő a családba beköltözött valakihez,Mrs.Morgan-nel pedig többé senki nem tartotta a kapcsolatot.Az orvosok azt mondják,a magányba és a bűntudatba belerokkant.Az elején még beszélt egy keveset,de ma már a szemembe sem néz.Csak vegetál.Megkérdezhetem,milyen ügyben jöttek?Talán tudok maguknak segíteni.
-Mrs.Morgan családja meghalt.Köztük a lánya is-felelt Booth
-Te jó ég!-kapott a szájához a nő-Akkor ezért nem jött pénz...
-Milyen pénz?-tudakolta a férfi-Úgy tudtam,senki nem tartotta önökkel a kapcsolatot!
-Így is van.De minden hónapban érkezik egy névtelen boríték,valamennyi pénzzel.Nem tudtam kitől érkezhet,de sejtettem,hogy Mrs.Morgan családjából küldi valaki...Ez segített eltartani őt.
-Nem is gondolt rá,hogy lenyomozza?-firtatta a közben vizsgálódó Brennan
-Néha jobb nem tudni,mint tudni.Arra gondoltam,nem ok nélkül névtelen a boríték.Senkinek nem akartam azzal kellemetlenséget okozni,hogy kiderítem-indokolta a lány
-Mégis utánanézett Mrs.Morgan családjának.Miért?-az ápoló leizzadt
-Én..Na jó.Nem ez az álommunkám,oké?Én csak...
-Rá akarta sózni valakire-fejezte be Bones-De közben rájött,hogy egész jó jövedelemforrás és igazából nincs is semmi dolga,csak hogy napi háromszor megetesse és lefektesse.Közben bármit csinálhat-fejtette ki az antropológus,miközben a nőt fürkészte
-Én nem..
-Pontosan így volt-helyeselt Booth
-Ez nem bűncselekmény!-védekezett a lány
-Nem.Valóban nem az-helyeselt az ügynök-Csak etikátlan.Mi végeztünk is Bones!Menjünk innen!-elővette a névjegyét és átnyújtotta Tiara-nak-Ha bármi eszébe jutna,azonnal hívjon!-megfordultak és elhagyták a házat.
Brennan nagyon furcsának találta ezt az ápolót.Nem hitte,hogy igazat mondott.
-Valami nem stimmel ezzel a nőve,Bones!-mondta ki Tempe gondolatát a férfi-Érzem.
-A zsigereidben?-mosolygott a nő.Seeley viszonozta
-Nem-felelte és megfogta Brenn kezét-Itt-társa kezét a bal mellkasára helyezte.Az idő megállt körülöttük egy pillanatra."Ez a megfelelő pillanat"


-FOLYTATJUK-

Sziasztok!Köszönöm a kommenteket!Remélem most időben összegyűlik majd a 10,mert most is nagyon hamar kész voltam a folytatással,csak vártam :( Ha tetszett a történet,akkor írjatok véleményt,ha nem,akkor pedig nyugodtan kritizáljatok,mert különben nem tanulok ;) 
Egyébként hamarosan 2 éves lesz a dr-csont-bonesfanfic.blogspot.com!Készültem nektek egy meglepetés történettel,úgyhogy majd 10-én annak is megkapjátok az első részét :)
Köszönöm: Szerk

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a történeteid. Ez a két rész igazán élethű lett a történethez híven. :)
    Várom a folytatást, így tovább! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez az oldad
    Mielőbbi folytatást!

    VálaszTörlés
  3. Wááá! Nagyon bírom a történeteidet, a kitartásod pedig elképesztő. Várom ennek a történetnek is a folytatását, és a meglepetést is! :D

    VálaszTörlés
  4. Tetszenek az írásaid! Alig várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  5. Egy újabb remek,Evyféle történet.Izgalmas az eset és igéretes a B&B esemény is.Tetszik,hogy hűen hozod a karakterek tulajdonságait(már nem először,persze).Nagyon kiváncsi vagyok a fejleményekre és várom a következő részt(na és a meglepit is).Gratulálok és köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Még csak most találtam rá erre az oldalra, de nagyon tetszik! Várom már a folytatást. Remélem hamar összegyűlik a sok komment. :)

    VálaszTörlés
  7. Gratula ezért a részért is!!! Nagyon tetszett!! Az ügy egyre izgalmasabb! Na és a mostani részben Booth elmélkedéseit is nagyon bírtam. Kíváncsi vagyok a "megfelelő pillanat"-ra, bár tartok tőle, hogy valami közbe fog szólni...na de ez legyen a jövő zenéje. Mindenesetre nagyon várom a folytatást és a meglepit is!!!!

    VálaszTörlés
  8. Örülök,hogy sikerült ennyi idő után élethűen visszaadnom a filmbeli karaktereket :)

    UI: Néhányan nagyon ismertek már ;)

    VálaszTörlés
  9. Folytasd!!!!Nagyon jól írsz ..gratulalok!! :)
    Kb egy hét alatt elolvastam az összes irásod és nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  10. Kezd érdekes lenni, és már most érdekes a gyilkossági szál, és hát a romantika :D remélem hamar folytatod :D

    VálaszTörlés
  11. Megvannak a kommentek, de hol a folytatás? :(
    Csak viccelek. :D Már elvonási tüneteim vannak szóval igyekezz. :$$ :)
    Amúgy nagyon ügyes vagy így tovább!!!

    VálaszTörlés