2012. május 13., vasárnap

Bones-Az ördög nem alszik-9

Brennan értetlenül bámulta az előtte álló két személyt.Mi folyik itt?Nem csókolózhatnak..Biztosan képrázik a szeme,mert ez nem lehet igaz!Teljesen lefagyott és már csak arra eszmélt,hogy Booth egy lépéssel közelebb jött hozzá és megszólalt.
-Bones,ez nem az,aminek látszik..Oké?Tudom ez elég elcsépelt szöveg,de igaz!-Temperance végre használni tudta a fejét és megvilágosodott.Ez az egész csak azért történt,hogy Jessyka bebizonyítsa,igenis ő nyert.Egy pillanatra elmosolyodott
-Hiszek neked!-közelebb ment a férfihoz és megölelte.
-Már tudom,miért vagy vele-vigyorgott Jess-Nagyon jól csókol és hiszem,hogy még nem adott bele mindent-Brennan arca elkomorodott,majd eltolta magától barátját
-Te visszacsókoltál?-kérdezte félhangosan
-Neem..Dehogy..-Booth nem volt képes hazudni-Igen.De nem azért,amire gondolsz!-védekezett
-Igen?És mire gondolok?-a lány szeme könnyes lett
-Oké..Ez most egy nagyon hülye helyzet,de bízz bennem,jó?-Brenn kezéért nyúlt,de ő elkapta
-Én bíztam benned-motyogta csendesen-Visszacsókoltál?-hitetlenkedett Tempe,közben egy könnycsepp fordult le az álláról
-Kérlek,csak engedd,hogy megmagyarázzam,oké?
-Ezen nincs mit megmagyarázni-lökte vissza keményebben Bones-A társam vagy Booth!Bíznod kéne bennem és hinni még akkor is,ha úgy gondolod,nincs igazam!-Seeley-nek fogalma sem volt róla,hogy hogyan jön ide az ő bizalma,de érdekesnek gondolta-Miért kell elmagyarázni mindent?Miért nem lehet csak úgy hinni nekem,ha azt mondom,hogy nem kedvelem?Ez tényleg olyan nehéz?Te,Cam és Angela,mind mellette álltok.És elvileg ti vagytok a barátaim?-az utolsó mondat már alig hallatszott suttogásnak.Booth végre mindent megértett.Brennan elviharzott mellette
-Várj Bones!-kiáltott utána,de végül mégsem állította meg.Fontosabbnak tartotta kiosztani ezt a kétszínű libát.Körbenézett,de Jessyka-t sehol sem látta.Mikor ment el?Gondolkodni kezdett,de semmi sem rémlett.Talán fent lesz az irodáknál.Felsietett a lépcsőn és az első szoba,ami eszébe jutott,az Brennan-é volt.Belépett a nyitott ajtón-Te mit keresel Bones irodájában?-förmedt rá a lányra
-Téged vártalak-vigyorgott kacéran.Booth-ban teljesen felment a pumpa-Meg-tette hozzá Jess-Nem árt megnéznem,mit hová rakok,ha előléptetnek-vigyorogva Seeley felé fordult-Nem jössz beljebb?-kérdezte kacéran.Az ügynök megmerevedett.Ez a nő tényleg ilyen őrült lenne??És ha igen,eddig miért nem vette észre?Időközben Jessyka odaért hozzá és megfogta az izmait-Te olyan erős vagy-nyögte halkan.Seeley végre észbe kapott
-Na jó!-szedte le ingerülten Jess mezeit magáról-Ki vagy te és mit akarsz?!-kérdezte felháborodva-Már az elején tudtam,hogy valami nem stimmel veled,de most már azt is tudom,mi volt az!Te beteg vagy,orvosi eset!Tartsd távol magad tőlem és Bones-tól is,világos?!-sarkon fordult és kiviharzott,egyedül hagyva az ördögi vigyorú lányt


***


Eközben Brennan nedves arccal rohant Booth kocsija felé,de rá kellett döbbennie,hogy a kulcs a férfinál maradt.Egy rövid gondolkodás után a parkoló bejárata fel indult.Könnyes szeme teljesen elhomályosította látását,így nem vette észre az épp bekanyarodó kocsit.A fék hatalmasat csikordult,Brennan tenyere pedig az autó lökhárítóján landolt.A lány zihálva törölte le könnyeit,a sofőr pedig kipattant a kocsiból.Tempe még mindig nem látott rendesen.
-Dr.Brennan!Jól vagy?-kérdezte egy ideges férfi hang.Temperance jól tudta,ki ő,mégsem válaszolt-Megsérültél?-Bones megrázta a fejét
-Jól vagyok Sweets,a kocsid nem okozott bennem kárt-nyögte olyan magabiztosan,ahogy csak tudta
-Akkor ki okozott?-kérdezte az ifjú pszichológus
-Én-hangja elvékonyodott és újra futni támadt kedve
-Akarsz róla beszélni?-Lance nem várt igenlő választ,sőt,semmilyen választ sem várt,Brennan mégis egy kis tétovázás után bólintott-Rendben.Akkor gyere-óvatosan vezetni kezdte a megtört nőt
-Nem!-torpant meg-Ha valahova most megyek,az nem az irodád lesz!Nem akarom,hogy ezt is beleírd a jelentésedbe!-el akart rohanni,de Sweets nem engedte
-Dehogy írom!-nyugtatta-Mondd,mi a baj?Mi történt?
-Nem is olyan jó ötlet-mondta halkan-Ez túl bonyolult és hosszú..
-Tudod mit?Én is megosztok veled valamit,amit még soha senkivel-dörmögte a férfi
-Nem kell-válaszolt Tempe
-De igen.Azt akarom,hogy bízz bennem..
-Minek?!-szakította félbe dühösen
-Mert én ilyen vagyok..
-Nem érdekel.El akarok menni-megfordult és a homályos fény felé vette az irányt
-Mikor a nevelő szüleim meghaltak,öngyilkos akartam lenni..-Brenn megtorpant-És ez majdnem sikerült is.
-Hogyan?-kérdezett vissza halkan
-Felvágtam az ereimet.Most úgy érzem,szerencsém volt,hogy rám talált egy képzett ápoló és megmentette az életemet...Én akkor feladtam..Te ne tedd ezt!-Brennan eleresztett egy mosolynak induló fintort
-Ne aggódj,nem fogom megölni magam..
-Én nem csak erre céloztam..Mi történt?
-Hogy mi?Tudod,mit,elmondom,mert addig úgysem hagysz békén!Az történt,hogy Angela,Cam, és Booth egy idegennek hisznek,mert jó színésznő!Inkább bíznak benne,mint bennem!Nem hisznek nekem,ha nem mondom el a teljes igazságot,pedig elvileg a barátaim!Ez a bajom!Elárultak engem érte!-kiabálta idegesen.Arca már teljesen megszáradt és végre kezdett rendesen látni.Látta Sweets hegeit a csuklóján,amiket a férfi mutatott neki.hogy nem vette eddig észre??
-Jessyka-ról van szó,igaz?-Brennan bólintott-Mit csinált,ami miatt ennyire gyűlölöd?-Temperance arca eltorzult
-Te is mellette állsz?-kérdezett vissza vádló hangon
-Dehogy!-védekezett Lance-Valami nagyon rossz dolgot tehetett veled.Biztos lehetsz benn,hogy egyáltalán nem kedvelem őt!
-Tényleg?-meg akart bizonyosodni róla,hogy a doki igazat mond
-Mit csinált?-Brennan a kocsi lökhárítójának dőlt,Sweets pedig követte
-Ez egy hosszú és régi történet.Még soha senkinek sem mondtam el...Tudod..Nem olyan egyszerű,mint gondolod-vallotta be
-Nem számít,nekem van időm-mosolygott a srác.Titkon nagyon örült neki,hogy végre közelebb kerülhet Brennan-hez.Mindig is ezt akarta,olyan barátokat,akik megosztják vele a gondjaikat,de ő is beszélhet róla-Úgysincs semmi más dolgom.
-Akkor miért vagy itt?
-Dr.Saroyan hívott,hogy jöjjek be,mert találtak valami nyomot és kéne a segítség.De ráér...
-Az biztos,mert ők nincsenek a laborban.Nem tudom,hol lehetnek,de nem is számít.Még a telefont sem veszik fel..
-Zack-nél vannak.Nekem sem mondták el pontosan,hogy miért,mikor faggattam őket csak annyit válaszoltak,hogy majd a laborban elmondják..De-szakította félbe mondandóját-Én tényleg kíváncsi vagyok a történetedre-küldött egy bátorító mosolyt,Bones pedig bólintott és belekezdett...


-FOLYTATJUK-


Sajnos eddig nem voltam gépközelben,de most itt van a friss,ahogy ígértem!Remélem tetszett és kíváncsiak vagytok,vajon mi is történt Brennan és Jessyka között ;) Akkor kérem a 10 komit!! :D

13 megjegyzés:

  1. Naggyon izgalmas!
    Kérjük a következőt! :)

    VálaszTörlés
  2. ajjj mindig a legjobb résznél hagyod abba.. :) remélem hamar összegyűlik a 10 komi és jön a folytatás, mert kíváncsi leszek, hogy mi történt Bones és Jess között, és hogy megbocsájt-e Boothnak :) szóval várom a kövit, ehhez pedig gratula ;)

    VálaszTörlés
  3. Légyszi minél előbb a folytatást! Nagyon jó! :)
    Remélem azért Booth-nak megbocsájt :)
    Kíváncsi vagyok Bones és Jessyka között mi volt...
    Gyerünk gyerünk, írjátok a komikat! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó! Nagyon várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratula!!!!
    Remélem gyorsan folytatod, mert kifúrja az oldalam a kíváncsiság, hogy mit csinált Jessyka!!!!

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszett!!
    Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  7. Gratula!!!!!
    már alig várom a következőt!!!!!

    VálaszTörlés
  8. :D de régen jártam erre, most olvastam el a 3 utolsó részt egybe :D nagyon jóók, jó lenne ha minden helyre jönne BB között, és kíváncsi leszek mit művelt Jessyka a múltba :D Gratulálok és várom a folytatást
    Eszti :)

    VálaszTörlés
  9. Alig birom kivárni a folytatást,nagyon jó lett!!!!!
    :))))

    VálaszTörlés
  10. Juhhhhhhhhééééééé!!!!!
    Ez megint fergeteges lett!! Alig várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jóó! :)
    Én leszek a 11. komizó, kérjük a következőt, nagyon várom! :)

    VálaszTörlés
  12. Ez is nagyon jó lett.:)
    gyorsan a folytatást mert kíváncsi vagyok.:))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon hiányoztak a történeteid az elmúlt hónapokban,jó volt újra beleélnem magam.Még mindig kiválóan írsz,élveztem minden percet amit az olvasással töltöttem.Hálásan köszönöm és újra várom a folytatást.

    VálaszTörlés