2012. május 25., péntek

Bones-Az ördög nem alszik-11

Angela értetlenül nézett az előtte lévő üvegen keresztül a másik szobába.Vajon mit csinálhat ennyi ideig a férje odabent?Mi van,ha a nyomok mégsem nyomok?Átverés lenne az egész,hogy Rolf előnyhöz jusson velük szemben?Ha már Zack sem tudja a választ,akkor ki?A lány egyre idegesebben fürkészte a tőle mindössze néhány méterre lévő két férfit.Miért nem hall semmit?Hodgins nem mozdult,Zack arca pedig megfeszült.Vajon mi folyik odabent?
Eközben 2 méterrel arrébb egy teljesen zárt helyiségben,ahonnan a hang nem hatol ki:

 -Menni fog Zack!Gondolkodj!hiszen te vagy a labor királya!-vigyorgott Jack,ahogy legjobb barátját bátorította
-Már nem is dolgozom a laborban-vágott vissza szomorúan a fiú
-És?Okos vagy Zack!Csak te tudod megmondani,miért ezt a módszert választotta Rolf!Kérlek!
-Most azt kéred tőlem,hogy találgassak!Te is tudod,hogy én a tényeket szeretem!-morcos arca csak még kisfiúsabbá tette kinézetét
-Nem!Én nem azt kérem,hogy találgass,hanem azt,hogy mondd meg,szerinted miért ezt az utat választotta egy profi!Szándékos lenne vagy véletlen?Az FBI emberei semmit nem találtak a helyszínen,ami megkönnyítené a dolgunkat.Te vagy az egyetlen reményünk!-Hodgins egy kicsit abbahagyta a beszédet,várta a drámai hatást,de barátja arca csak nem enyhült
-Tehát találgassak..-igazolta magát a srác
-I-igen..De ha bebizonyítjuk,már nem csak találgatás lesz!-védekezett Jack-Ezzel sokat segítenél Dr.Brennan-nek!-tette még hozzá nagyon halkan,majd megfeszítette vonásait és várta a választ
-Rendben.De adj egy percet,hogy gondolkodhassam!-bogaras tudósunk bólintott és csendben nézte Addy kemény,kifejezéstelen arcát-Talán..
-Talán mi Zack?-türelmetlenkedett a férfi
-Talán szándékosan akart nyomot hagyni nektek,de inkább azt mondanám,hogy üzenetet hagyott Dr.Brennan számára-fejezte be a fiú,majd elégedetten hátradőlt a székén
-Igazad lehet!Átnézzük a gépeket!-pattant fel ültéből Hodgins,de olyan gyorsan,hogy bele is szédült-Istenkirály vagy Zack!-összeszedte magát és a kijárat felé igyekezett-Jövök neked eggyel!
-Azért benézel majd 2 hét múlva is,ahogy szoktál?-kérdezte kissé elkeseredve
-Naná haver!Illetve...Csak ha addig sikerül lecsuknunk ezt a pasast-megint elindult,de újfent megtorpant-Te Zack!
-Igen?
-Régen mindig kitaláltunk a sorozatgyilkosoknak nevet.Ha úgy vesszük ez az állat is sorozatgyilkos..
-Hová akarsz kilyukadni?-vigyorgott Addy
-Milyen nevet adjunk neki?-ravasz tekintettel bámult egykori munkatársára
-Lássuk..Láthatatlan..Ártalmas..
-Idegesítő-tette hozzá Jack
-Meg van!Invisibilis Diabolus!
-Na neem!Túl hosszú és latin??Te komolyan latin nevet akarsz neki adni??-tiltakozott hangosan
-Akkor mondj egyet!Fogadjunk nem tudsz jobbat!-szerintem az őrök,akik hallották ezt a vitát,nagyra nőtt gyerekeknek nézték őket
-Hát..Őőő..Meg van!
-Na halljuk!-vigyorgott Zack
-Még sincs..Rendben.Én sem tudok,de akkor sem fogjuk őt Láthatatlan Ördögnek hívni!Nagyon gagyi és nevetséges!
-Jó.Így már tényleg nem hangzik valami jól.Gondolkodom rajt
-Én is-egy kézintéssel elköszönt,majd kilépett az ajtón,magára hagyva barátját,az őreivel együtt
-Na hogy ment?-támadta le rögtön Angela a férjét
-Nyugi édes!Még az ajtót sem csuktam be!-tolta el a nyakába ugró lányt
-Mondd,hogy tudott segíteni!-könyörgött könnyes szemekkel Angie,a férfi pedig megkönyörült rajt.Eszébe jutott,mennyire szereti ezt a túl izgatott,szeszélyes nőt,miért pont belé szeretett bele
-Nem volt jobb ötlete,mint,hogy Rolf Brennan-nek akart üzenetet hagyni-Angela kikerekedett szemekkel nézett.Ő már többször is látta a bizonyítékokat és a csapatban ő értett a legjobban a gépekhez.Jól tudta,miről van szó
-Én láttam..Zack-nek igaza van!
-Tessék?Mit láttál?-kapcsolódott be a beszélgetésbe Camille
-Mikor titokban átfutottam a Jefferson gépének adatait,volt valami furcsa bennük.Tudom,hogy az FBI is átnézte,de én nem tudok megbízni ezekben az emberekben!Hiszen a legalapvetőbb helyen nem keresték a bizonyítékot!Na szóval belenéztem a fő meghajtóra és semmit nem találtam,ami zavarná a gépet,de volt egy apróság,ami felett reggel átsiklottam,mert azt hittem,lényegtelen,de tévedtem.A főmonitor jobb felső sarkában egy nyitott videóhívást találtam.Akkor azért nem tűnt ez meglepőnek,mert a Jefferson sokszor használta ezt a programot és tudom,hogy nem zárják be.Viszont ha Rolf átvette az egész intézet felett az uralmat,akkor a gépet újra kellett indítania,hogy fel tudja törni,tehát minden program bezárult,beleértve a videóhívást is...
-Neki kellett megnyitnia..-mondta ki Angie helyett Cam
-Így van-bólintott a lány
-Elmondjuk Brennan-nek?-kérdezett vissza Jack
-Szó sem lehet róla!És ha valami olyat tartalmaz az üzenet,ami csak még nagyobb pánikot keltene benne?Nem!Nekünk kell megnéznünk...
-De honnan küldte a jelet?A Jefferson számítógépei nem fogadnak akárhonnan videóhívásokat,csak a beléjük táplált IP címek számítógépeitől-Cam sejtette,Rolf van olyan ravasz,hogy ne egy ilyen gépről kezdeményezzen hívást
-Biztos nem ezek közül választott.Talán betáplált egy másik IP címet is..-találgatott a fiatal művésznő
-Nem hiszem Angela.Azt túl egyszerűen le tudnánk nyomozni-felelt Camille
-És ha magáról a Jefferson számítógépéről kezdeményezett hívást?-szólalt meg Hodgins is
-Lehetséges ez Angela?-tudakolta Cam összeráncolt szemöldökkel.A lány erősen gondolkodott
-Talán.De ehhez nagyon értenie kellett a gépekhez..
-Ne már!Nem elég neked az,hogy az ország 4. legbiztonságosabb rendszerét fel tudta törni??-vágta oda Jack a nejének
-De ez nem ugyanaz.Ahhoz,hogy videóhívást tudj kezdeményezni erre a gépre,külön programok kellenek,viszont a Jefferson minden letöltést betiltott,egy program sem képes elfutni rajta,mert egyszerűen lehetetlen ezt a tiltást visszavonni.Ezt csak az tudja megtenni,aki rárakta,viszont az az ember már 3 éve halott-magyarázta
-Akkor mégis hogyan sikerült feltörni?-Hodgins egyre biztosabb volt abban,hogy ezt az egészet a tettes nem egyedül csinálta
-Nem tudom.De eddig azt sem tudtam elképzelni,hogy képes valaki feltörni egy ilyen gépezetet,arról nem is beszélve,mennyi ember őrizte...-dünnyögte Angela
-Menjünk vissza a Jefferson-ba,Sweets már ott vár minket.Vele talán többre megyünk...-zárta le Cam,majd mindannyian elindultak a kijárat felé


***


Booth szomorúan ült a labor feletti emelet padlóján,lábát átvetve a korlát alatt."Mégis hogyan fogom ezt megmagyarázni Bones-nak?Egyáltalán meg lehet magyarázni?Hihetetlen,hogy csak most jöttem rá,ki ez a nő valójában!Hogy lehet,hogy eddig nem figyeltem az ösztöneimre?Már az elején tudtam,valami nem stimmel nála,mégsem voltam hajlandó felfogni,most pedig talán végleg elveszíthetem Bones-t.Hogy mondhatnám el,mennyire nem számítottam a csókra és sosem akartam ezt a kígyót megcsókolni?Nem hinne nekem,talán meg sem hallgatna.Megbántottam..."-Gondolataiban egy meleg kéz érintése zavarta meg.A nő hátulról átkarolta és szorosan hozzábújt,majd belecsókolt a nyakába.Az ügynök egy pillanatra nem tudta,mi folyik itt,de amint rájött,már fel is pattant.
-Na ide figyelj!Nem tudom,ki vagy,nem tudom,mit akarsz,de hagyj békén!Világos?Még soha nem ütöttem meg nőt és nem is szándékozom,de te nagyon közel állsz hozzá,hogy áthajítsalak ezen a korláton!Remélem érthető voltam!-ordította a férfi,mire Jessyka egy pillanatra megmerevedett,majd elmosolyodott
-Nem úgy veszem észre,mint aki azt akarja,hogy békén hagyják!-vigyorgott,közben pedig az ujjával Booth övcsatjára mutatott,legalábbis látszólag..Seeley teljesen lefagyott..Még maga sem tudta,mi történik-Temperance mióta is nem elégített ki?-kérdezte gúnyosan-Én itt vagyok Seeley!-suttogta érzékien.Közelebb lépett és hozzáért a férfi mellkasához.Booth-t hirtelen elöntötték a vegyes érzések.Tény,hogy férfi és már jó ideje nem volt nővel,de meddig képes magát tartani??Teste szívesen engedelmeskedett volna a férfi érzéseknek,de a szíve és az agya 100%-ig tiltakozott
-Hagyj!-lökte el erőteljesen a nőt,aki majdnem el is esett-Nem kellesz!
-Én nem úgy vettem észre!-vigyorgott-Azt hiszed,nem láttam,hogy az előbb hogy néztél?Neked kell egy nő és én itt vagyok!
-Igazad van-vallotta be Booth-Kell egy nő,de nem te!Akire szükségem van,az valahol a Jefferson-on kívül tartózkodik,hatalmas veszélynek kitéve,mert TE féltékeny vagy rá és bármit megtennél,hogy eltűnjön és átvehesd a helyét!Soha nem lennék képes veled lefeküdni,még ha Bones nem lenne,akkor sem!Te egy álszent ember vagy és nem érdemled meg,hogy bármit kapj az élettől a verésen kívül!-őrjöngött Booth.Közben észre sem vette,hogy férfi ösztönei teljesen lenyugodtak

Eközben valahol a Jefferson parkolójában:

-Azt hiszem,igazad van Sweets.Nem éri meg ezzel a nővel harcolni.Jobb lesz,ha eltűnök egy kis időre...
-FOLYTATÁS-


 Na,hogy tetszik??? :D Remélem elég izgalmat hoztam mára :) Kérem a 10 komit és még mindig Jessyka elemzését várom!!Nagyon szomorú leszek,ha senki sem véleményezi a karaktert! (Tisztelet a kivételnek) És ha szomorú vagyok,akkor bizony nem tudok jót írni ;)) És még valami: Ha van ötletetek arra,mi legyen Rolf "beceneve",akkor nyugodtan írjátok meg,mert nekem fogalmam sincs :P

10 megjegyzés:

  1. Jessyka karaktere teljesen gátlástalan és erkölcstelen.Az irigykedése mindenre elszántá tette.Hihetetlen,hogy mindent és mindenkit el akar venni Bonestól.Remélem Booth tényleg ellen tud majd állni a csábításának.Nagyszerüen írsz,hálás vagyok érte.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. én Jessykáról már kifejtettem véleményem, vagyis hogy unszimpatikus, mégpedig azért mert rendkívül aljas, és álszent, jó volt végre Hodginsékról is hallani :) becenév... elég bugyuta, de nekem a láthatatlan rém jut eszembe rolfról :) ez a rész is jól sikerült gratula :)

    VálaszTörlés
  3. nekem jessyka nagyon unszimpatikus, mert egoista mindent csak magának akar és egyszerűen gonosz...remélem nem kavar be kedvenc párosunk életébe...nagyon jó és várom a folytatást..:)

    VálaszTörlés
  4. Szia,még új vagyok, de már most nagyon tetszik az írásod.Ezek a karakterek melyeket mindenféle tulajdonsággal ruházod fel, fantasztikusak.Láttam én is a sorozatot, melyről írsz, s csak annyit mondhatok, hogy gratulálok.
    Már alig várom a folytatást,s kíváncsi vagyok, hogy hogy kerekedik még a történet.
    Bellabeth

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok!!
    Jessykától még mindig kiráz a hideg és egyre jobban,de bízok abban, hogy Booth ellen tud állni. Bones meg nagyon remélem,hogy nem tűnik el!!!!???
    És nagyon kíváncsi vagyok Rolf üzenetére!!
    Úgyhogy nagyon várom a folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  6. Grat, nagyon nagyon jól alakul a történet. Szuper hogy Booth ellen tud állni Jessyka próbálkozásainak. Jessykával kapcsolatba egy szó jut eszembe: dög :) Nagyon várom a folytatást :)
    Eszti

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó!
    Kíváncsi vagyok mi lesz Booth-szal és Bones-szal :)
    Minél előbb a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó a folytatás! Nagyon kíváncsi vagyok a továbbiakra :)MINÉL ELŐBB A FOLYTATÁST! :)

    VálaszTörlés
  9. Légyszi minél előbb a folytatást! Nagyon jó! :)
    Réka

    VálaszTörlés
  10. Kérjüüüüüüüük a folytatást! Nagyon jó!
    Köszike :)
    Eszti

    VálaszTörlés