2010. december 2., csütörtök

Bones-Hogyan tovább?

 Ha minden igaz,holnap jön a folytatás!Nagyon fáj a csuklóm,mert el volt törve és most megerőltettem,ezért nem tudok olyan sokat írni...:'(...Amennyi belefér annyit írok...:)....köszi a megértést..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Miközben csókolóztak,az üstökös épp elhaladt a fejük fölött.A pár észre sem vette.
-Elég Booth!-tolta el magától társát Brennan-Neked ott van Hannah!Miért csinálod ezt?
-Hát nem nyilvánvaló??Próbáljuk meg!
-Ezt már egyszer megbeszéltük!Nem akarom!Maradjon minden a régi!Legyünk csak társak kérlek!!
-Ezek után mi lehetne még a régi?Többször nem követem el ugyanazt a hibát!Nem engedlek el!
-Kérlek Booth!-könyörgött a lány-Kérlek hagyj!Ne csináld ezt!
-Tudom,hogy te is akarod!
-Nem!Nem akarom!
-Visszacsókoltál!Szeretlek!Nem akarlak elveszíteni!Kérlek értsd meg!
-Hagyj Booth!-fordult meg Brennan
-Akkor mond a szemembe,hogy nem szeretsz!
Brenn folyamatosan Booth szemébe nézett.Próbálta kimondani azt a 2 szót."Nem szeretlek" győzködte magát ,de a száját egy hang sem hagyta el.
-Látod?A csend beszél helyetted!Nem mondod ezt,mert nem tudod!Miért állsz ellen folyton?Miért nem próbálsz boldog lenni?Velem?
-Mert amig ez ki nem derült,te boldog voltál Hannah-val!Szeretitek egymást és én nem állok közétek!
-Hannah!Mindig Hannah!Vele már egy ideje nincs semmi!Mióta rájöttem,hogy nem tudlak elfelejteni,azóta nem vagyunk boldogok!Vagyis én nem.
-Mért én?Miért engem választottál helyette?Hiszen ő is nagyon okos és gyönyörű is!
-Mert téged szeretlek!
-Néhány hónapja még nem ezt mondtad!
-Az akkor volt.Akkor még én sem vallottam be magamnak az igazat!Másban kerestem a te személyiségedet és Hannah-ban azt hittem meg is találtam.De tévedtem.Az nem ugyanaz.
-Hasonlítunk Hannah-val?
-Igen.Mindketten okosak vagytok,a munka az életetek,nem értetek a gyerekekhez és még sorolhatnám.De én téged választottalak.Mert ő nem te vagy.Rá kellett jönnöm,hogy benne nincs meg az a sok minden,amit szeretek benned.Szeretnék veled együtt lenni!Szeretlek!Érted?Nagyon szeretlek!
Brennan nem tudott mit mondani.Már ő sem titkolhatta tovább.A férfi újra megcsókolta.Bones már nem ellenkezett.Hagyta,hogy a meleg átjárja a testét.Szinte már lángolt.Érezte,hogy majd kiugrik a szíve.Hirtelen azt sem tudta hol van.
-Én is-mondta halkan
Pár perc múlva,mikor feleszmélt már nem akart gondolni semmire.Kinyitotta a szemét.Booth arcán szeretet tükröződött.
-Sajnálom,hogy hagytalak elmenni!-nyögte ki a Booth
-Visszajöttem.Már itt vagyok.
-Soha többet nem engedlek el.Soha!-ismételte a férfi
Brennan az órájára nézett
-Már Hannah-nál kéne lenned.Biztos aggódik.
-Nem érdekel!Most veled akarok lenni!
-Menj Booth!Nagy hülyeséget csináltunk!Inkább most menj haza!
-Nem megyek!Miért gondolsz mindig rá?Felejtsd már el!
-De mégis hogy?Hiszen a barátnőd!Együtt éltek,ráadásul most csaltad meg velem!
-Szakítok vele!Veled szeretnék lenni!
-Ezt mst döntötted el?Ha nemet mondtam volna,akkor nem szakítanál vele!
-De nem mondtál nemet és nem is mondtál volna!Nem hagynám,hogy nemet mondj nekem!
-Miből gondolod,hogy elhiszem?
-Ha nem hiszed,akkor majd bebizonyítom!
Ismét megcsókolta.
-Mostmár elhiszed?Nem mondanál nemet.
Egymás szemébe néztek.Booth látta a választ.
-Ugye tudod,hogy az üstököst lekéstük?-kérdezte Brennan-Legközelebb 50 év múlva jön a Föld közelébe.
-Tudom.De ezért megérte.-mondta Booth mosolyogva,majd átölelte társát-Haza vigyelek?
-Nem kell köszi.
-Ugyan!Pont útba esik!-győzködte tovább a férfi
-Dehogy esik útba!
-Azért én hazaviszlek!
-Ne...
-Nincs de!-szakította félbe Booth-Ne ellenkezz!Hazaviszlek és kész!

-FOLYTATJUK-

1 megjegyzés: