2011. január 6., csütörtök

Bones-Álom vagy valóság-9

Cam nem hitt Brennan-nek,ki akarta deríteni,hogy miért megy szabadságra.Mivel hallotta,hogy a lány az előbb telefonált,tudta,hol keresse a nyomot.Közben Jason kopogott barátnője ajtaján.
-Bejöhetek?-kérdezte
-Persze!Gyere csak!
-Kész vagy?Mehetünk?
-Nem vagyok valami jól.Inkább hazamennék.
-Azért nem érzed magad jól,mert ma még nem ettél!
-Tényleg csak szeretnék haza menni!
-Rendben.Hazaviszlek és csinálok neked valamit.Attól majd jobban leszel!
-Menj csak dolgozni!Én elleszek otthon!Kicsit lefekszem.Tudok gondoskodni magamról...
-Tudom,de nem szeretném,ha valami komolyabb bajod lenne!
-Ez semmiség!Nem lesz semmi bajom,csak pihennem kell!Nem komoly!Inkább menj dolgozni,nehogy miattam rúgjanak ki!
Cam közben felhívta a megadott számot:
/-Jó napot!Walter Reed Kórház!Miben segíthetek?/
/-Halló!Van ott valaki?/
 -Jó napot!-szólt bele Saroyan végül-Dr.Saroyan vagyok!Telefonált magukhoz egy bizonyos Dr.Brennan kb. 20 perce.Azt szeretném megkérdezni,hogy kit keresett!
/-Sajnálom asszonyom,de 20 perc alatt rengetegen telefonáltak ide!/
-Értem.Köszönöm!-letette a telefont,mielőtt a nővér bármit mondhatott volna.
Brennan és Jason elindultak.Mikor a laboron mentek átt,találkoztak Cam-vel.
-Sziasztok!Brennan!Beszélhetnénk?
-Igen.
-Négyszemközt!
-Mindjárt jövök!-szólt oda Jason-nek-A táskám az irodámban maradt!Kihoznád nekem addig?
-Persze!
Cam az irodájába vezette a lányt.
-Miről szeretnél beszélni?
-Szerintem csukd be sz ajtót!
-Valami baj van?
-Azt én is szeretném tudni!Szeretném,ha a kérdésemre őszintén válaszolnál,mert nagyon aggódom érted!
-Miért?Semmi gond nincs!
-Miért hívtad a kórházat?-Brennan  nagyon meglepődött
-Honnan tudod?
-Megnéztem az utolsó hívásaid.Szóval?
-Hát mint mondtam,szeretném magamat kivizsgáltatni-válaszolt zavartan
-Mi bajod van?
-Még nem tudom,de biztos vagyok benn,hogy nem komoly-nyugtatta főnökét
-Akkor miért a kórházat hívtad?
-Mert egy nagyon jó ismerősöm ott dolgozik és sokkal szakképzettek,mint néhány orvos a városban.
-Ki?
-Miért akarod tudni?
-Csak kérdeztem.Nem akarod elmondani?Hátha ismerem!
-Nem!-vágta rá-Azaz nem hiszem,hogy ismered.Vagyis biztos,hogy nem ismered.
-Azért elmondhatod,hátha mégis!
-Bocsi lányok!-nyitott be Jason-Bejöhetek?
-Már bejöttél-szólt szokás szerint Brennan
-Nem!-mondta hangosan Cam
-Pedig,ha arról beszéltek,hogy miért hívták Brenn-t a kórházból,akkor abba én is szeretnék beszállni!
A lány nagyot nézett.Attól félt,hogy most minden kiderül.A szíve erősen vert.Lenyelte a gombócot a torkából és megszólalt.
-Miért?Ki keresett?
-Valami Dr.Bennt vagy ki.
-Mit akart?
-Hogy a délután 3 nem jó, inkább 6-ra menj.Mi bajod van?Miért keresett téged ez az ürge?
-Egy pillanat!Olyan ismerős ez a név...Dr.Bennt...-a két lány egymásra nézett.Brennan tudta,hogy Cam már ismeri a titkát.Bízott benne,hogy nem mondja ki hangosan,amire gondol-A...-Cam megértette, nem volt véletlen,hogy senki nem tudott róla-Az orvos,akin segítettél-végül csak ennyit mondott
-Igen-nézett köszönettel a lány
-Rád mászott?-kérdezte Jason féltékenyen
-Nem!Dehogy!
-De hülye vagyok!Miért is mondanád el?
-Hé Jason!-szólt figyelmeztetően Cam.A fiú tudta,hogy le kell álnia
-Bocsánat Brenn.csak aggódom érted!Azért mész hozzá,mert rosszul érzed magad?
-Igen.
-Majd én elviszlek oda!-ajánlotta fel
-Én már megígértem neki,hogy elviszem.Te nyugodtan menj dolgozni!-mentette ki Cam a barátnőjét.Temperance először furcsán nézett,de aztán megértette.
-Tényleg nem gond!El tudlak vinni!-erősködött az ügynök
-Cam már szabaddá tette magát miattam.
-Biztos jó ez így neked?
-Igen.Már megbeszéltük.
-Rendben.De most...-hirtelen megcsörrent a telefonja-Ezt fel kell vennem.Majd utána beszélünk-Jason kiment
-Tehát terhes vagy-jelentette ki Camil-De miért nem mondtad?
-Mert még el akartam menni...
-El akartad vetetni mindenki tudta nélkül.igaz?-szakította volna félbe.Brennan valami kifogást akart,de meggondolta magát
-Igen...Mert én nem vagyok felkészülve egy ekkora változásra!
-Tudom.Tudod,hogy ki az apa?
-Hát persze!Jason!Ki más lenne?
-Booth
-Az már több mint 2 hónapja volt!Az esély,hogy a baba Booth-é 1 a 10 000-hez!
-Tehát biztos.
-Igen.holnap bemegyek és elvetetem.Így a helyes.
-Te tudod.De ha ezt Jason megtudja,akkor ennek a kapcsolatnak vége.
-Tudom.
-FOLYTATJUK-

1 megjegyzés:

  1. Naah mostmár értem!!! gondoltam, hogy valami ilyesmi lesz!! ;) jó részeket írsz!! :F

    VálaszTörlés