2011. január 31., hétfő

Bones-Booth vagy Jason?-6

A két szerelmes ott feküdt Booth ágyában és Brennan azon töprengett,vajon elmondja-e most a titkát,vagy inkább később.
-Mi a baj?-kérdezte a férfi
-Semmi.Nincs semmi gond-válaszolta meggyőzően
-Ugyan!Látom rajtad!Ismerlek!-faggatta tovább az ügynök.A lány felült az ágyban és magához szorította a takarót-Úgy érzed,hogy rosszul döntöttél?-folytatta,bár kissé megingott a hangja
-Nem!Ez volt a legjobb döntés-tartott egy kis szünetet-Minden szempontból.
-Akkor miért vagy ilyen feszült?-Brennan gondolkodott,nagy levegőt vett és kibökte
-Terhes vagyok-Booth nagyon meglepődött,de azonnal rávágta
-Azért nem kell ilyennek lenni!Ne aggódj!Én mindenben melletted állok!Felneveljük együtt!Hiszen egy kisbaba csodás!-mondta lelkesen-Nem kell megtudnia,hogy nem én vagyok az apja!
-Azt hiszem,félreérted!-Booth megijedt
-Nem velem akarod felnevelni?Megértem..Hiszen az apja is biztos akarja őt...
-Te vagy az apa!-a férfi nem kapott levegőt.A torka elszorult és majdnem elordította magát örömében.Végül csak annyit nyögött ki-Apa leszek!És a világ legszebb nője az anyja!-nézett maga elé-De akkor ezt azt jelenti,hogy...Miért nem szóltál előbb?
-Én is csak nemrég tudtam meg.
-Egy kisfiú!-örvendezett tovább
-Vagy kislány!-vágott közbe mosolyogva Brenn
-Mi lenne,ha elintézném,hogy újra együtt dolgozzunk?Úgy jobban tudnék vigyázni rád!
-Nem tudom,hogy mennyiben lenne ez jó ötlet
-Nem akarsz velem dolgozni?
-De igen...De megint jön egy nagyobb vita és az lesz,ami utoljára!Ismerd el,hogy ez így nem jó!
-Nem kell,hogy vitázzunk!
-Igaz.De minden kapcsolatban vannak viták.Mellesleg ha az FBI rájön,hogy van köztünk valami,úgyis szétválaszt minket!
-Nem jön rá!
-Ugyan Booth!Ezt még te sem gondolhatod komolyan!
-Jó...Igazad van-ismerte el
-Aludnod kéne,mert én kibírom,te viszont nem!
-Szerinted ezek után tudok még aludni?Különben is mindjárt kelni kell!
-Nekem mindegy-megcsókolták egymást.
Ahogy feküdtek az ágyban Temperance gondolkodott."Vajon meddig bírjuk ezt?"-kérdezte magától vészjóslóan.Észrevette,hogy Booth elaludt.Kiszállt az ágyból,letusolt és elment dolgozni.Nem sokkal később az ügynök felkelt,mert csörgött a telefonja.Közben Brennan már a laborban járt.
-Jó reggelt!-köszönt mindenkinek.Próbálta leplezni jó kedvét
-Hát te hogyhogy nem vagy a repülőtéren Jason-nel?
-Mi?Jason miért van a repülőtéren?
-Nem mondta el igaz?Hát ez jó...Most én leszek a rossz..
-Bökd már ki,hogy miért van ott!-türelmetlenkedett
-Elfogadott egy állást London-ban.Mindig ott akart dolgozni-Temp meg sem tudott szólalni-Azt hittem te is tudsz róla...
-Mikor indul?-sütötte le a szemét
-1 óra múlva száll fel.Sajnálom-a háttérben Booth lépett be
-Sziasztok!Nem gondoltam volna,hogy ezt mondom,de jó újra itt!-Brennan megfordult,ránézette a fiúra és elrohant-Hova megy?
-Te mit keresel itt?-kérdezte Cam meglepődve
-Újra veletek dolgozom.A főnök azt mondta,hogy faxolt neked.
-Akkor az az,amit még nem volt időm elolvasni-nézett vádlón Angela-ra
-Hova rohant Bones?
-Azt hiszem a reptérre...
-Vagy előled!-vágott közbe Angie,de Booth rá se figyelt,Csak elment.Temperance a reptéren elcsípte a férfit
-Tempi!Mit keresel te itt?-kérdezte Jason
-Miért nem mondtad,hogy elmész?Mégis mikor döntötted el?
-Tegnap este.Már nem akartam szólni..Gondoltam könnyebb lesz így.
-Hát tévedtél!Szólnod kellett volna!-kicsit lehiggadt és úgy folytatta-És mégis mikor kaptad az ajánlatot?
-Két hete.Már úgy voltam vele,hogy nem fogadom el,miattad.De aztán kiderült,hogy terhes vagy,meg,hogy szereted Booth-t és én nem akartam közétek állni,ezért elfogadtam.
-De...De...Szólhattál volna!Megbeszéltük volna!
-Túl sok a volna.Már úgysem számít.15 perc múlva indul a gépem.
-Hogy mondhatod,hogy nem számít?Igenis számít!-egy könnycsepp folyt le az arcán
-Boldog voltál az éjjel vagy nem?-a lány lesütötte a szemét
-Most nem az a lényeg!-nyögte ki végül
-De igen.Pontosan az.A te boldogságod.És az enyém-tette hozzá-Ha nem lehetek veled,akkor felejtenem kell és erre tökéletes London-egy kis hallgatás után megszólal Brennan
-Meg kell ígérned,hogy felhívsz,ha megérkeztél és legalább minden hónapban írsz.Tudni szeretném,hogy mi van veled.Ha majd túlléptél rajtam-egy kicsit megállt,mert olyan nehéz volt kimondani ezt a szót-Látogass meg az új barátnőddel!-megölelték egymást
-Ígérem-hátat fordított és el akart menni,de Booth az útjába állt-Nézd most semmi kedvem veszekedni veled...-Booth a kezét nyújtotta
-Figyelmeztetlek!Ott nagyon rossz a kávé!-egy kicsit elhallgatott-Köszönöm-mondta hálásan-Sok szerencsét-Jason meg sem tudott szólalni-Menj,mert lekésed a gépet!-a férfi megfogadta ellenfele tanácsát.Még egyszer hátranézett,majd szapora léptekkel megindult

-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése