2011. január 18., kedd

Bones-Booth vagy Jason?-3

-Nekem szólt az a szám igaz?-kérdezte a férfi
-Nem!Ez nem szólt senkinek.Csak énekeltem azt a szöveget,ami ki volt írva!
-És sírtál-tette hozzá Booth
-Én nem is...
-Szeretlek-a lány lesütötte a szemét
-Miért nem fogadod el,hogy én Jason-nel vagyok?
-Mert tudom,hogy engem szeretsz!
-Jól van...Igazad van...Nem megy vele ez az egész..Majd felhívlak,ha szakítottam vele.
-És addig?
Temperance kiment.Nagyon jó tervet eszelt ki.Nem akarta megbántani egyik fiút sem,de valamit tennie kellett,így hát bement Angela-hoz.
-Helló!-köszönt Angie-Hát te mit keresel itt?Nem karaokiznod kéne?
-Már megvolt.Ott járt Booth.
-Mi?Nem én mondtam el neki!-védekezett
-Tudom.Ott volt és megcsókolt,én pedig visszacsókoltam-Angela-nak tátva maradt a szája-Azt mondta,hogy szeret.Tudtam,hogyha elküldöm keresni fog,ezért azt válaszoltam,hogy ha szakítottam Jason-nel,akkor visszahívom.
-Most hülyéskedsz?
-Úgy nézek ki?Szólok Jason-nek és azt mondom,hogy szeretnék vele beszélni..Booth-nak ugyan-ezt.
-Tehát találkozni fognak.
-Igen
-Nem félsz,hogy megint összeverekednek?
-Booth úgy tudja,hogy szakítottam Jason-nel,tehát ő meg van elégedve.Jason pedig soha nem tenné ezt újra...
-Hát én azért nem mernék fogadni...
-Választanom kell Angie!Ha nem teszem,akkor soha nem lesz vége ennek az őrületnek!Kérlek segíts!Segítened kell!

-Ó édesem!Ebben nem tudok segíteni!Most a szívedre kell hallgatnod!
-De egyedül nem megy!
-Szereted Jason-t?-Brennan elmosolyodott
-Igen.Igen szeretem!
-Na és Booth-t?
-Mi van vele?
-Szereted?-a lány elgondolkodott,hogy az igazat mondja-e-Hé!Ha azt akarod,hogy segítsek,akkor válaszolj!
-Igen.
-Angela!Beszélhetnénk?-szólt a háttérből Cam,majd odament-Te hol voltál eddig?Mi történt?Baj van?Mert akkor nyugodtan vegyél ki szabadságot!-fordult a Temperance-hez
-Nem kell!Már jobban vagyok,azért is jöttem vissza!de még el kell mennem egy kis időre.
-Mikor?
-Nem tudom
-Miért?Mi történt,
-Erről még hanem szeretnék beszélni.
-Jó,de ugye nem...-megállt egy pillanatra,odahajolt Brenn-hez és a fülébe súgta-...vetéltél el?
-Dehogy!Jól vagyok ne aggódj!
-Oké..Angela!Velem jönnél?Szükségem van rád!
-Persze.
A lányok egyedül hagyták barátnőjüket,aki még egy kicsit gondolkozott,majd hívta Jason-t
-Kicsim jól vagy?Sajnálom!Többet nem csinálom ezt ígérem!Csak áruld el,hogy hol vagy!Nem akartalak megbántani!
-Minden rendben ne aggódj!Fél óra múlva otthon leszek és örülnék,ha feljönnél.
-Rendben!Ott leszek...Remélem,hogy megbocsájtasz!Szeretlek!
-Én is
-Fél óra és ott vagyok!
-Oké
-Szia!-Brennan letette,nagy levegőt vett,majd tárcsázta Booth-t is
-Szia Temperance!-a lány levegőt vett,hogy megszólaljon,de egy hang sem jött ki a torkán-Ott vagy?
-Igen.ne haragudj.
-Minden oké?
-Igen.Feljössz hozzám fél óra múlva?
-Persze!Az nagyon jó lenne!Akkor mindjárt ott vagyok!
-Fél óra Booth!Még én sem vagyok otthon!
-Oké...Szeretlek!
-Tudom-Brennan letette.Alig kapott levegőt,de nem várhatott,hiszen még haza kellett érnie.Tudta,hogy mind a két fiú hamarabb fog odaérni,mint ígérték.Odament Cam-hez,hogy beszéljen vele
-Cam!
-Igen?
-El kell mennem!
-Menj csak..-Dr Saroyan kicsit gondolkozott,majd megfogta a lány kezét és félrehúzta-Mi a baj?Azt mondtam,hogy megtartom a titkod,de szeretném tudni,hogy mi  a baj!
-Ezt nem most szeretném megvitatni!El fogom mondani,de most kérlek had menjek!
-Rendben,de meg kell ígérned!
-Ígérem!-a lány megfordult és elindult ki,de megállt és visszanézett-Köszönöm Cam!-mondta hálásan,majd elsietett
10 perc múlva már az ajtó előtt állt.Mire elővette a kulcsát Jason már ott is volt mellette.
-Szia kicsim!Jól vagy?
-Igen-a férfi meg akarta csókolni,de Tempi elfordult.A bűntudat nem engedte
-Mi a baj?Mégsem bocsájtasz meg?Megértem...
-De igen!Én már el is felejtettem ezt az egészet!
-Akkor mi a baj?-Brenn nem válaszolt
-Menjünk be...Majd elmondom...
-De ugye nincs semmi komolyabb bajod?
-Nincs semmi...-bementek
-Még azt sem kérdeztem meg,hogy mit mondott az orvos
-Semmi különöset-gondolkozott-Nincs semmi komolya bajom....Csak az idegességtől volt
-De hát nem is idegeskedtél!Vagy igen?Mi a baj?-ebben a pillanatban lépett be Booth az ajtón-Ez meg mit keres itt?
-Én is kérdezhetném ezt tőled!
-Én hívtam ide-Válaszolt Jason kérdésére a lány.Mind a ketten kérdőn néztek rá-Beszélnem kell veletek-Tempi rosszul lett,de folytatnia kellett-Tudom Jason,hogy fogalmad sincs miről lesz szó,Hiszen csak annyit tudsz,hogy Booth egyszer ott volt a laborban,de ez nem a teljes történet.Most mindent el szeretnék mondani.
-FOLYTATJUK-

1 megjegyzés: