2011. január 17., hétfő

Bones-Booth vagy Jason?-2

-Olyan helyre kell mennem,ahol nem keresnének most-folytatta Brennan-Nyugalomra van szükségem
-Menj karaoke-bárba!
-Azt mondtam nyugalom Angie!
-Tudom!De ott nem keresnének!Az egy vidám hely,te pedig nem vagy vidám sajnos...Talán még énekelsz is valami!
-Jó ötlet!Igazad van!De csak te tudsz róla...
-Értem a célzást,de nem is tudom,hogy gondolhattad,hogy képes vagyok valakinek elmondani!
-Jól van...:)
-Nem árulom el senkinek.Ne aggódj.Inkább menj és tereld el a gondolataidat erről az egész ügyről!Majd felhívlak,ha szükség lesz rád!
-Jó...De akkor is hívj,ha már jártak itt!
-Oké...Menj már!!
Brennan tehát elment a legközelebbi karaoke-bárba.Mikor már fél órája ott volt,kezdett elege lenni az alkoholmentes gyümölcskoktélokból.Valami ütős italt szeretett volna inni,de sajnos nem tehette.Nem akart ártani a babának.Soha nem szeretett volna gyereket,de úgy érezte,ha most elvesztené,abba belehalna.Még ő sem érti miért.Mikor a műsor elérkezett ahhoz a részhez,ahol a nézők énekelnek,a műsorvezető egyből kiszúrta a magában elmélkedő Brennan-t és felhívta a színpadra.
-Nem!Én nem szeretnék énekelni!
-Jöjjön!Ez egy karaoke-bár!Ne féljen!Szerintem nagyon jól állna magának egy gyönyörű Katy Perry szám!Higgye el,élvezni fogja!
A lány ott állt a színpadon és arra gondolt:
"Miért ne?Hiszen úgyis csak ülök!Ki tudja!Lehet,hogy tényleg jobban fogom magam érezni tőle!"
A szám elindult,ő pedig el kezdte énekelni:(link az angol dalszövegről:http://www.youtube.com/watch?v=ncIAKQqontY&translated=1)
Könnyű összehasonlítani
ha egyszer belekóstoltál a tökéletességbe
Mintha fáról lecsüggő alma lenne
Leszedtem a legérettebbet, de annak magja is volt
Azt mondtad, hogy lépjek tovább, arra merre haladtam azt hiszem, csak a második legjobbat ismertem meg

Mert amikor vele vagyok, rád gondolod rád gondolok-Brennan-nek hirtelen eszébe jutott Booth és az emlékei pörögtek a szeme előtt
Mit tennél, ha
te lennél az aki velem tölti az éjszakát
oh, azt kívánom, bárcsak a szemedbe nézhetnék-a lány is pont ezt kívánta,s a kívánsága teljesült,mert bár ő nem vette észre Booth ott állt az ajtóban és hallgatta,ahogy gyermeke anyja énekel
Olyan, vagy mint az indián nyár a tél közepén
Mint egy kemény cukor, meglepetéssel a közepén
Hogy találjak jobbat, ha már egyszer megtaláltam
Azt mondta, hogy rengeteg hal van a vízben, így teszteltem az összes vizet-Angela tanácsára gondolt és arra,hogy hiába keres mást,az ő szíve már másé
Amikor szájon csókol, a te ajkaidat éreztem
Amikor belémhatolt undorodtam magamtól
Mert amikor vele vagyok, rád gondolod
rád gondolok
Mit tennél, ha
te lennél az aki velem tölti az éjszakát
oh, azt kívánom, bárcsak a szemedbe nézhetnék...-a szíve vadul vert és szinte majd szétszakadt,de bírta még egy kicsit, bár a szeme már tele volt könnyekkel,de mégsem sírt
Te vagy a legjobb és már bánom,
hogy hagytalak elmenni
és most, most már megtanultam a leckét
A saját bőrömön tapasztaltam meg, megégettem magam.  azt hiszem, tudnod kellene
Mert amikor vele vagyok, rád gondolod
rád gondolok
Mit tennél, ha
te lennél az, aki velem tölti az éjszakát
oh, azt kívánom, bárcsak a szemedbe nézhetnék, szemedbe nézhetnék, szemedbe nézhetnék-már nem bírta tovább és a könnyei lefolytak az arcán.Alig bírt énekelni
Nem te mennél keresztül és
ó, miért nem sétálsz be azon az ajtón, ó, nem hibázok többet
Mert szeretnék a szemedben maradni-Temperance észrevette a férfit,akiről énekelt,s tudta,az ügynök mindet hallott és rájött,mi az igazság.Földbegyökerezett a lába.

-Hölgyem!Kérem fáradjon le a színpadról!Más is had énekeljen!-Brennan próbált úgy viselkedni,mintha nem is tudna arról,hogy Booth rátalált.Lement a színpadról,miközben letörölte a könnyeit.Gyorsan felkapta a kabátját és ki akart rohanni,de az ügynök megfogta a karját.
-Temperance!
-Honnan tudtad,hogy itt vagyok?Angela mondta igaz?
-Nem.Magamtól jöttem rá.Tudtam,hogy olyan helyre jöttél,ahol nem keresnélek,így idejöttem.Jól vagy?
-Nem.Hogy lehetnék jól,hiszen itt vagy!Hagyj békén!Nem akarok veled beszélni!Kérlek!Nekem most nyugalomra van szükségem!-könyörgött a lány
-Nekem pedig rád!Hiányzol!
-Booth...
-Hiányzik a hajad illata-végigsimította az arcát és gyengéden megfogta a haját-ami már eltűnt a párnámról!Hiányzik a mosolyod,ami beragyogta a napom!Hiányzik az érintésed,hogy nevettél a tudatlanságomon...Hiányzik a tudásod és...Tudod mi hiányzik a legjobban?
-Hagyd abba kérlek!
-A csókod-megcsókolta Temperance-t

-FOLYTATJUK-

Bocsi,de mára csak ennyi jutott a géphiány miatt,de ígérem bepótlom ha "beteg" leszek....;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése