2011. február 24., csütörtök

Bones-Élet vagy halál?-1

Brennan védőn a hasára tette kezét és elfordult.De hiába volt minden próbálkozás,hogy megmeneküljön.Az autó fékezés nélkül felhajtott a járdára.
-Temperance!Tempi!Ott vagy?Minden oké?-aggódott.
Hirtelen egy ütés hangját hallotta,majd szétkapcsolt a telefon.Kirohant az épületből.Szörnyű látvány tárult a szeme elé:Az emberek körbeálltak valamit,de barátnője nem volt köztük.
"Temperance!"-futott át az agyán,majd rohanni kezdett.Nem tudott áttörni a tömegen,ezért elővette a jelvényét.
-FBI!Engedjenek oda!-a kör szétnyílt,hogy beengedjék az ügynököt-Uram Isten!-borult le Brenn mellé-Valaki hívjon egy mentőt!Temperance!-hajtotta le a fejét reménykedve,hogy a lány majd válaszol neki,de ő csak feküdt.Fejéből ömlött a vér,karjai tele voltak zúzódásokkal.Booth megnézte a pulzusát.Nagyon gyenge volt-Hol van már az a mentő?-kérdezte,mert azt hitte,már percek teltek el,padig csak pár másodperc.Levette az öltönyét,letépett az ingéből egy darabot és Tempi homlokára szorította-Térj magadhoz!-szólítgatta,de hiába.Hirtelen meghallotta a sziréna hangját.
-Kérem álljanak félre!-hangzott a tömeg mögül-Utat!Ön a családtagja uram?-kérdezte az egyik mentős
-A barátja vagyok
-Kérem lépjen egy kicsit hátrébb!-szólította fel Booth-t-Maga szorította el a sebet?
-Igen.Nem tettem jól?
-De!Ha nem teszi,akkor valószínű,hogy a hölgy már halott lenne.Hé srácok!Hol van már a hordágy?-kérdezte a többi mentőstől
-Már itt van!-válaszolt a másik.Feltették Brennan-t az ágyra
-Milyen a vércsoportja?-fordult az orvos Seeley-hez
-Nem tudom.
-Az baj.Akkor meg kell néznünk és az hosszú idő.Na jó!Induljunk!Minél hamarabb be kell érnünk a kórházba különben meghal!-figyelmeztette a sofőrt a férfi
-Nagyon gyorsan romlik az állapota!Már alig érzem a pulzusát!-szólt a mellette ülő mentős
-Készítsék elő a defibrillátort!Lehet,hogy szükség lesz rá!-Booth sokkot kapott.Hirtelen azt sem tudta,hogy hol van,csak azt,hogy Temperance-t elütötte az autó és nagyon rosszul van.Mikor beértek a kórházba,Tempi-t azonnal a műtőbe vitték,Seeley pedig kint maradt.
"Az én hibám!Miért nem mentem érte?!Miért?"-sírt-"Nem kellett volna hagynom,hogy veszélyeztesse a baba és a saját életét!Hogy lehettem ilyen figyelmetlen?!Egy apró hiba is ilyen végzetes lehet?Miért Istenem?"-Booth imádkozott,hogy barátnője felépüljön.Eszébe jutott,hogy Temperance mobilja a földön hevert összetörve és már biztosan keresték.Felhívta Camille-t
-Szia Cam!
-Szia!Dr. Brennan veled van?Nem érem el telefonon.Ki van neki kapcsolva.
-Hát...Tudod-nyökögött-A mobilját összetörte egy kocsi-suttogta lassan
-Ezt hogy érted?Mi történt Seeley?
-Temperance-t elütötte egy autó.Nagyon súlyos az állapota.
-Mégis mi van vele?-idegeskedett Cam
-Az orvosok azonnal a műtőbe vitték.Még nem jöttek ki-próbált minél erősebbnek hangzani,de nem nagyon sikerülhetett neki,mert Saroyan megkérdezte
-Te jól vagy?
-Nekem semmi bajom-egy kicsit elhallgatott,majd újrakezdte-Az én hibám volt.El kellett volna hoznom a Jeferson-ból.Olyan felelőtlen voltam!
-Dehogy voltál!Nem a te hibád!Ez nem hiba,legalábbis nem a te részedről!Te nem hibáztál!-nyugtatta
-Ha valami baja lesz én...Soha nem bocsátom meg magamnak!
-Na jó.Azonnal bemegyünk!Melyik kórházban vagytok?
-A Szt. Marct-ban.
-Sietünk!Szia!-mind a ketten letették a telefont.Camille azonnal odarohant a többiekhez.Először Angie-vel találkozott
-Hát te miért vagy ilyen feldúlt?-kérdezte a lány
-Brennan-nek autó balesete volt!
-Mi?-lepődött meg-De gyalog ment!-tágra nyílt a szeme-Elütötték...Hogyan?
-Nem tudom.
-Hogy van?
-Még Booth sem tud semmit.Ő van bent vele a kórházban.
-Mire várunk!Menjünk be mi is!
-Szólni kell Hodgins-nak is..
-Majd én szólok neki!Te szólj Dasy-nek!Lent találkozunk!-hadarta Angela."Azt hittem én vagyok a főnök"-gondolta Cam.Pár perc múlva már bent is voltak.-Szia Booth!Hogy van?-kérdezte aggódva a lány
-Nem tudom.Még nem jött ki senki-ebben a pillanatban kilépett az orvos.Levette a maszkját és beszélni kezdett-Hogy van Dr. úr?
-Nem jól.Nagyon erős ütés érte a fejét.Maga a barátja?-fordult Booth-hoz
-Igen
-Sajnos a magzat nem élte túl.Bár Ms. Brennan nagyon védte,de sajnos nem sok sikerrel.
-Úristen...-az ügynök leült és a kezébe temette a fejét.Angela mellé ült
-Minden rendben lesz!-Súgta oda neki-Ugye Dr. úr?-fordult bizalommal az orvoshoz
-Mint mondtam,nagyon erős ütés érte a fejét.Nagyon valószínű,hogy nem fog emlékezni semmire az utóbbi néhány évből és nagy rá az esély,hogy ez így is marad.Az volt a szerencséje,hogy próbált úgy helyezkedni,hogy ne érje nagy ütés a hasát.Ha nem így tesz,akkor nem élte volna túl.
-Tehát akkor túléli?-reménykedett Angie
-Még semmi nem biztos hölgyem.Mindenesetre az intenzív osztályra visszük,ahova csak családtagok mehetnek be.
-De mi a barátai vagyunk!A családja nincs az országban!-lépett fel az érdekükben Cam
-Sajnálom hölgyem,de senki más nem mehet be hozzá!
-Én sem?-kérdezte Booth
-Még maga sem.Értesítjük a családját.
-Nem kell!Majd mi szólunk nekik-monta Angela.Seeley meg sem tudott szólalni
-Rendben.

4 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Gondoltam írok :)
    Még mindig tartom a véleményem, hogy nagyon ügyes vagy, de ez mi??
    Áhh...uhhh...íhhh...wááá :D
    Nem lehet ilyen... Bones komolyan erősebb mindennél aztán most meg ott fekszik...áhh én ezt nem bírom, muszáj meg néznem pár boldogító Dr. Csont epizódot :)
    Várom a folytatást :)

    Puszi: Fruzsi

    VálaszTörlés
  2. nem kell aggódni!!felesleges!ma amúgy is jön a folytatás,szóval meg fogod tudni,hogy mi lesz vele...:)...lehet,hogy még jól is jön ki ebből az egészből...;D
    köszi,hogy írtál!nagyon hálás vagyok érte...^^
    én is így szoktam 1-2 szomorú rész vagy írás után felvidítani magam...:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szomorú rész volt. Remélem a babának nem lesz baja. Kíváncsian várom a folytatás :)

    VálaszTörlés