2011. február 8., kedd

Bones-Megnyerjük a "csatát"?-3

Booth elment,hogy hozzon valami ebédet,Cam pedig bement Brennan-hez.
-Szia!-köszönt halkan-Bejöhetek?
-Mit akarsz?-kérdezte undokan
-Bocsánatot szeretnék kérni!-kezdte-Beszéltem Jason-nel!-Temperance-nek tágra nyílt a szeme
-És mit mondott?
-Már tudom,hogy ő szakított veled.Sajnálom,hogy így viselkedtem,csak azt hittem...-"akkor Jason szerencsére nem mondta el az egészet neki"-gondolta Temp-Ne haragudj!-mivel látta,hogy barátnője arca nem enyhül,kiment
-Várj!-kiáltott utána Brennan
-Igen?-fordult meg Camille
-Nem haragszom...-nyögte ki,bár még nem húzta ki teljesen a szálkát a szívéből,de úgy gondolta,ez a helyes-Csak rosszul esett,hogy ezzel vádoltál,de nem haragszom-mondta magának is
-Biztos?
-Annyira,mint az,hogy a föld forog-mosolyt erőltetett az arcára
Aznap este Booth és Brennan moziba mentek.
-Hova megyünk?-tudakolta kíváncsian a lány
-Megnézünk egy filmet.
-Mit?
-Olyat,amit még nem láttál!
-Akkor van miből válogatnod-kuncogott
-Majd bepótoljuk.Csak egyet kérek...
-Mit?
-A film után ne végezz antropológiai elemzést!-mindketten elnevették magukat.Egy romantikus-katasztrófa filmet választottak maguknak.A film vége után Temperance alig Bírta visszatartani,hogy kielemezze,de ígéretet tett,amit ő mindig betart.
-Szerintem a főszereplő...-kezdte
-Megígérted!-szólt rá Booth mosolyogva
-Csak azt akartam mondani,hogy jól áll a színésznőnek ez a szerep.
-Julia Roberts-nek Katy szerepe?
-Én nem tudom,hogy hívják,de igen,aki Katy-t játszotta.
-Azt hiszem többet kéne moziba járnunk!-nevetett a férfi,majd megcsókolta barátnőjét.Annyira el voltak foglalva,hogy észre sem vették,valaki figyeli őket.
Másnap mind a ketten elmentek dolgozni,mit sem tudva a "kukkolóról".Reggel egy csókkal búcsúztak el.Egyikük sem sejtette,hogy ez talán az utolsó lesz.Temperance kicsit félve lépett a laborba,hátha valaki kérdez a tegnapja vagy a "pasija" felől.
-Jó reggelt!
-Szia Angie!Mit hoztál?
-Az arcrekonstrukció eredményét.Így nézett ki a pasas-Brennan meghökkent
-Az lehetetlen Angie!Valamit elrontottál!Én tegnap láttam ezt az embert a moziban!
-Nem rontottam el semmit!Mint mindig most is többször leellenőriztem..Várj csak...Kivel voltál moziban?
-Egyedül-válaszolta zavartan
-Az emberek nem mennek egyedül moziba!Kivele!Áruld el!A barátnőd vagyok!
-Én ezt a férfit láttam tegnap.Ha nem hibáztál,akkor derítsd ki,mi történt!-hátat fordított és ahelyett,hogy az irodájába ment volna,inkább a boncasztal felé vette az irányt,mert látta,hogy ott van Dasy.
-Jó reggelt Dr.Brennan!
-Magának is Ms.Wick!-viszonozta
-Hogy van?
-Jól...De az áldozatunk nem mondhatja el ugyanezt magáról.Köszönöm,hogy letisztította a csontvázat!Talált valami érdekeset?
-Az az érdekes,hogy csak az állkapcsa tört el,de azon a sérülésen kívül semmi,még egy hajszál repedés sem található egyik csonton sem!
-Ez felettébb különös!Hadd nézzem csak!-ahogy nézte,ő sem látott semmit-Hodgins talált valamit?
-Nem tudok róla,de azonnal idehívom!-lelkesedett a lány
-Nem kell.Majd én szólok neki.Addig maga keressen tovább,hátha átsiklottunk valami felett!-Temperance körbejárta az egész intézetet,de nem talált senkit,végül mikor visszatért a laborba,Camille állt ott előtte,aki ideges tekintettel fürkészte alkalmazottját
-Szia Cam!Hol vannak a többiek?Kellenének Hodgins eredményei!
-Elküldtem őket.Beszélnünk kell-olyan komoly tekintettel nézett,hogy Brennan kezdett feszült lenni
-Itt?-kérdezte idegesen
-Itt.Most nincs idő elvonulni.Miért nem mondtad,hogy Booth-val vagy?-Temp nagyot nézett,de mindent tagadott
-Nem vagyunk együtt!-mikor látta főnöke tekintetét érezte,hogy felesleges hazudnia-Nem beszélhetnénk mégis máshol?
-Brennan!10-15 perc múlva Booth főnöke megkap egy papírt,amit ha aláír te és Booth soha többet nem lehettek társak!-"Ez nem lehet!Lehetetlen!Képtelenség!Hogy tudhatta meg?"-gondolkodott Brennan
-De miért?Ho-hogyan?Én...-dadogta
-Én sem akarom ezt!Neked kell odamenned,mert ha valaki,te meg tudod győzni,hogy ne írja alá!-Temperance teljesen rosszul lett.Szédült,hányinger és az ájulás kerülgette-Menj már!-Szólt rá Saroyan.
Brennan azonnal elindult,s mikor odaért bekopogott.
-Tessék?-szólt az FBI-os
-Jó reggelt-mondta halkan a lány
-Á!Dr.Brennan!Épp jókor érkezett!Most akartam aláírni a papírjukat,hogy boldogan élhessenek a legjobb ügynökömmel Seeley Booth-val!
-Honnan tudta meg?
-Nem kellett volna a mozi kellős közepén enyelegniük.
-Kérem ne írja alá!
-Na és miért ne?Elárulná Dr.Brennan?
-Szakítok vele!Ígérem!Nekem a munka sokkal fontosabb,mint a magánélet!Nekem a munka az életem!Szakítok vele,csak ne írja alá kérem!
-Miért kéne hinnem önnek?
-Nincs racionális oka.De tudnia kell,én mindig betartom az ígéretem!Bíznia kell bennem!Meg tudom csinálni!-könyörgött-Kérem!-tette még hozzá
-Rendben.Egy feltétellel.Ha a következő ügyet 3 nap alatt meg tudják oldani és betartja amit ígért,akkor továbbra is társak maradhatnak!
-Az már 2 feltétel-a főnök csúnyán nézett-Legyen 4!
-Maga most alkudozik?3 nap!1 órával sem több!

-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése