2011. szeptember 15., csütörtök

A folytatás előreláthatóan

Úgy terveztem,hogy most már csak kb 1-2 rész fog ebben az időben játszódni. Hamarosan lesz egy kisebb ugrás,megnézzük,mi lesz Brennan sorsa 2 hónap múlva,hogy viseli a munkát és mennyire tud felejteni. Ezek után lesz majd egy nagyobb ugrás is,10 hónap,de arra még várnotok kell.
Most ez az állás,de lehet,hogy még változik.

Magyarázat:Azért ugrok az időben,hogy ne kelljen folyton ugyanazt olvasni 2 hónapon keresztül,mert az már elég unalmas szerintem is,hát még akkor szerintetek!

Nem tudom mikor jön a köv rész,de már dolgozom rajt! Puszi ♥ 

3 megjegyzés:

  1. Én már nagyon várom a folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  2. 2 hónap ugrás majd 10?? Ígéretesnek tűnik.. :D
    én is várom... nagyon!! :D most zakatol a fantáziám.. :D ... Jah és igaz is... ne foglalkozz azokkal akiknek nem tetszik inkább velünk.. xD akiknek tetszik!! :D Puss : egy rendszeres olvasód!! (jah és bocsi a kisregényért!!:D )

    VálaszTörlés
  3. pluhildi
    jól hangzik, engem nem zavar, kíváncsian várom

    VálaszTörlés