2011. október 29., szombat

Bones-Hosszú az út...-5

Booth hamar felöltözött,egy gyors kávét lenyomtak és már rohantak is,mert mindketten késésben voltak.Először az intézetbe mentek.Brennan már teljesen elfelejtette a tegnapi estét,vagyis azt,hogy Cam talán meglátta.Úgy érezte,hogy nem kell aggódnia.
-Szia édesem!-üdvözölte barátnőjét Angela,a szokottnál kicsit nagyobb örömmel,majd megölelte-Hogy vagy?-érdeklődött
-Szia Angie-mosolygott Tempi-Jól
-Neked is szia Angela!-szólt közbe Booth a beszélgetésbe
-Ó!Ne haragudj Booth,csak tudod nagyon izgatott vagyok a ma este miatt!-mentegetőzött a lány,aztán újra barátnője felé fordult-Gyere velem!Mutatnom kell valamit!-megragadta a nő karját és annak beleegyezése nélkül elráncigálta az ügynök mellől
-Angela!Várj már!Egyedül is tudok menni!-hallatszott még az ellenkezés,majd csend lett.Booth egyedül maradt a labor szélén.Azon gondolkodott,hogy hazamenj-e vagy inkább várja meg társát.De nem jutott el az eredményig,mert egy halk női hang megzavarta
-Beszélnünk kell!-suttogta,mintha attól félne,hogy valaki meghallja...


***


Közben Angela lelkesen mutogatta a díszeket és azt,ami az est fénypontja lesz.
-Nézd!-bekapcsolt egy rajzfilmre hasonlító videót-Te itt fogsz állni-mutatott a képernyőre-és éppen Booth-tal lassúzol,mikor én Hodgins egyik kütyüje segítségével szétrobbantom a fölöttetek lévő lufikat és egy csomó szívecske formájú konfetti hullik szét!-magyarázta a tervet-Na?Milyen?-kérdezte izgatottan
-Ennek nem meglepetésnek kellett volna lennie?-nézett barátnőjére furcsán
-Jaj már Brennan!Csak azt mondd meg,hogy tetszett-e!-türelmetlenkedett
-Csodálatos lesz a bulid Angela!-nyugtatta meg az izgatott lányt
-Ez nem az én bulim lesz édesem!-toppantott Angie-Hanem a tied!
-Tudom..Akkor is nagyon jó lesz!-mosolygott
-Biztos?-kérdezte,félve attól,hogy esetleg Tempi hazudik neki,hogy jobban érezze magát
-Igen.Teljesen biztos!-nyugtatta meg
-Akkor jó..-zárta le a témát-Tudod..Ha esetleg beszélni szeretnél velem arról..-célozgatott Angela
-Miről?-ráncolta össze a szemöldökét Brenn
-Hát tudod!Arról..!-nem akarta kimondani,hogy valójában miről is van szó
-De mégis miről Angela?-értetlenkedett tovább
-Az elrablásodról..-nyögte ki halkan és nagyon nehezen.Brennan szinte teljesen lefagyott,nem tudta,hogy mit is válaszoljon erre.Az emlékek csak úgy peregtek a szeme előtt és nem tudta őket megállítani
-Ha..Ha végeztünk akkor én megyek is dolgozni!-mondta remegő hangon,majd kirohant a szobából és a saját irodája felé vette az irányt.Amint belépett az ajtón,becsapta és akaratlanul is sírni kezdett.Akárhogy próbálta megállítani a könnyeit,nem sikerült.Tennie kellett valamit,hogy eltűnjenek a képek a fejéből..A zsebébe nyúlt és kivette a kis dobozt.Egy ideig csak nézegette,nem tudta,hogy helyesen teszi-e,ha most bevesz néhányat,de a képek nem hagyták nyugodni.Nem tudott megszabadulni a múltjától.Kinyitotta dobozt és a tenyerébe öntött 2 pirulát,majd mikor úgy gondolta,hogy ez kevés lesz,hozzáadott még egyet és bevette őket.Hátradöntötte a fejét.Gondolatai teljesen elkalandoztak.Már most érezte,ahogy a gyógyszer hatni kezd,csak arra nem gondolt,hogy ez még lehetetlen.Az agya teljesen kikapcsolt,még azt sem vette észre,hogy valaki kopogott az ajtaján.
-Édesem!-szólt be a már nyitott ajtón Angela-Ne haragudj!-megérintette barátnője kezét,aki csak erre eszmélt fel.Letörölte a könnyeit-Én..Nem akartam felhozni,csak..Segíteni szeretnék neked!Tudom,milyen nehéz most minden!-mondta megértően,de Temperance mintha csak a végét hallotta volna a beszédnek,teljesen felháborodott
-Nem!Te semmit sem tudsz!-emelte fel a hangját-Nem érezheted,amit én,mert veled nem történt meg!-könnyes tekintete mélyen a lányéba hatolt-Nem élted át!Megölhettem volna azt az embert,aki elrabolt!Olyan egyszerű lett volna,mégsem tettem!Megakadályozhattam volna mindent!Érted?Mindent!Csak néhány centin múlott az egész és én elcsesztem!Megijedtem!-az arca ismét nedves lett a szeméből előtörő könnyektől-Megtehettem volna!..-fejezte be,mert már elfogyott az ereje és már csak zokogott.Angela átölelte barátnőjét és elkezdte volna nyugtatni,de már semmi nem jutott az eszébe.Nem tudta,hogy hogy lehet Tempi ilyen makacs!Miért nem kér segítséget?Ebbe teljesen belebolondul!De megtalálta a megoldást :Szólnia kell Booth-nak.Ez lesz a leghelyesebb dolog,amit tehet.Először még biztos nagyon fog haragudni rá Brennan,de végül minden jóra fordul..Így kell lennie..
-Ne sírj!Helyesen cselekedtél!Megszenvedted,de ha megölöd,akkor most a bűntudattól nem szabadulnál!Nyugodj meg kérlek!-nem volt képes felfogni,hogy hogyan gondolkodhat Temperance még ezek után józanul.Ő már biztosan megbolondult volna..De mi van,ha Brenn sem gondolkodik józanul??Meg kell tennie..Igen!Beszélni fog Booth-tal!


-FOLYTATJUK-


Köszönöm szépen a kommenteket az előző részhez!Tudom,hogy ez nem lett valami hosszú,de ha tovább írom,akkor most nem lenne bennetek kérdés..;)
Most se maradjanak el a hozzászólások!Nem hiszem,hogy olyan nehéz lenne 10-et összeszedni!Köszi :)

5 megjegyzés:

  1. Itt az ideje egy elbeszélgetésnek, mert kicsúszik az az ingatag talpalatnyi föld lassan a doki alól. Várom hogy a buli segíthet-e, bár én pesszimista vagyok ezen a téren. Majd kiderül....
    Nem baj, majd szavadon foglak: "idővel jobb lesz"
    Na ezt már várom
    olvasó

    VálaszTörlés
  2. Gondolom Cam szólt suttogó hangon Booth-hoz,és majd Angela is fog!Csak arra leszek kíváncsi,hogy Bones,ezt hogy fogja lereagálni!!Remélem nem löki el Booth-t magától!!!
    Nagyon kíváncsi vagyok!!!!Mihamarabb folytasd!!!
    Tetszik nagyon,amit írsz!!

    VálaszTörlés
  3. Ráférne Bonesra egy kis beszélgetés Sweets-el vagy Booth-al hogy megoldódjanak a gondjai. Bízok benne hogy ezután már sokkal vidámabb részek jönnek :) Ugye Cam és Booth közötti beszélgetésből is kapunk részletet? :) Kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Remélem Boothnak sikerül beszélnie bonessal.
    Amúgy nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jol sikerült mint mindig!
    arra én is kiváncsi vagyok mit fog csinálni bren. meg hogy a hőn szeretett férfi, hogyan fog segíteni brennek.

    VálaszTörlés