2011. november 1., kedd

Bones-Hosszú az út...-6

Brennan már szinte teljesen megnyugodott.Hosszú időbe telt neki,de nem akart több gyógyszert bevenni.A végén még gyomormosásra kellene vinni.Miután Angela kiment,ő megmosta az arcát,hogy ne látsszon rajta,mennyire maga alatt volt az elmúlt 1 órában,majd miután meggyőződött róla,hogy nem néz ki olyan szörnyen,kilépett az ajtón és le akart menni dolgozni...
-Jézudom!-védekezőn felemelte a kezeit,mert majdnem nekiment társának-Booth!A frászt hoztad rám!Igazából beszélni szerettem volna veled!-mosolygott a nő
-Miről?-érdeklődött Booth-Én is pont beszélni szerettem volna veled!De kezd te!-mondta,majd az iroda felé mutatott,hogy menjenek be
-Segítened kell!-nyögte Brenn,Booth pedig remélte,hogy ez esetben nem neki kell fejmosást tartania.Mindketten lehuppantak a kanapéra-Ma este lesz Angela bulija és fogalmam sincs,hogy mit vegyek fel!Ugye segítesz?-kérdezte mosolyogva,mert azt hitte,hogy a válasz egyértelműen igen lesz..De tévedett...
-Nem megyünk-szögezte le.Brennan arcáről lefagyott a mosoly
-Mi?Hogy hogy nem megyünk?De..De miért?-annyira nem értette ezt az egészet..
-Mert nem...
-De hiszen te is ezt akartad!-szakította félbe a férfit.Ebben a pillanatban szinte megfagyott.Elkezdte a kezét piszkálni és közben lefele nézett-Cam beszélt veled...-mondta halkan és a szemében apró könnycsepp jelent meg
-Igen.És nem mellesleg az imént Angela is hozzátett néhány dolgot az elhangzottakhoz.Miért nem szóltál?Hiszen tudod,hogy segítek!Okos vagy,akkor miért hiszed,hogy egyedül meg tudod oldani?-kérdezte nyugodtan
-Én nem hiszem Booth..Tudom,hogy nem..De pontosan mit is mondott Angela?-kérdezett vissza,mivel nem akarta magát elszólni,ha esetleg valamit még nem tudna az ügynök
-Beszélt a gyógyszerekről és hogy nagyon nem vagy jól..
-Remek!-vágott Seeley szavába-Van még valaki,aki nem árult el?-kérdezte költői hangon
-Ez nem árulás!Segítségre van szükséged!Angela látta,hogy több tablettát is bevettél egyszerre,Cam pedig látott a laborban!Én itt vagyok!Akkor mi a gond?Miért nem szóltál nekem?
-Mert tudtam,hogy ez lenne a válaszod!Az,hogy segítesz,de már eleget segítettél!Nem akarom tönkretenni még a te életedet is!Az utóbbi időkben alig voltál a fiaddal és még a munkát is hanyagoltad!Ilyen áron ne segíts!-bukott ki a megtört lányból
-Nézd..-megfogta Brenn kezét,majd folytatta-Nekem most te vagy az első!Vagy tudod mit?Elmagyarázom másképp :Nekem a családom az első,aztán a barátok és csak utána jön a munka..Ha Parker-nek valami baja lenne,én ott ülnék mellette és fognám a kezét,segítenék neki,mert ő a fiam és nagyon szeretem!Ha neked van bajod,akkor és ott ülök melletted és fogom a kezed,mert te vagy nekem a család!Te és Parker!Ti ketten vagytok az életem és nem hagyom,hogy bármi bajotok essen,akár testileg,akár itt bent!-mutatott saját szívére.Temperance-nek már folytak a könnyei-És most sem hagyom!Nem számít,hogy mit szólsz hozzá,mert tudom,ha végre "meggyógyulsz",akkor hálás leszel érte!
-Én..Én..-meg sem tudott szólalni.Nem tudta,hogy mit is mondhatna erre.Köszönöm?Ez semmit sem ér..
-Nem kell válaszolnod!-egyik kezével felemelte társa állát-Elég,ha itt vagy!-megölelte Brenn-t,aki viszonozta és tovább zokogott,de már szerelme vállán.


***


Jó fél óra volt,mire Brenn végre megnyugodott és kibontakozott Booth öleléséből.
-Akkor most mi lesz?-kérdezte rekedtes hanggal
-Mondtam Angela-nak,hogy nem megyünk és Cam pedig azt mondta,hogy így nem hagy dolgozni..Mennyi gyógyszert vettél be ma?-kérdezte,de ezt Tempi vádlásnak érezte
-Nem vettem be semmit!Nem vagyok függő!Oké?-háborodott fel
-Jó.Én hiszek neked.Így legalább könnyen át tudod nekem adni a dobozt,amiben a pirulák vannak-mondta,majd a kezét nyújtotta
-Mi?Minek az neked?-kérdezte cseppet sem nyugodtan
-Hát ha nem vettél be,akkor ma már nem is lesz rá szükséged,mert ma rádtörtek az emlékek és ha nem kellett,akkor a későbbiekben még ennyire sem fog-válaszolta.Brennan nem tudta,hogy mit is tehetne.Nem adhatja oda a dobozt,mivel szüksége van a pirulák hatására,de ha nem adja oda,akkor Booth rájön,hogy ma már vett be-Na?-türelmetlenkedett-Akkor odaadod?
-Igen-mondta,de nem szívesen tette.Ami tartotta benn a lelket,hogy otthon még van egy és a táskájában is.Elővette a zsebéből a gyógyszert és átnyújtotta a férfinek,aki elvette
-A többit is!-mondta,szinte már parancsolna
-Milyen többit?-úgy tett,mintha nem értené,pedig nagyon is jól értette
-Nem hiszem,hogy csak egy van nálad..
-Tényleg nem..-vallotta be-A biztonság kedvéért volt nálam még egy,hátha ez elfogy..-magyarázkodott a lány,majd elővette a táskájából-Tudod,ami a fiókban volt-jutott eszébehirtelen
-Köszönöm.Akkor nincs több?-kérdezte,miközben társa arcát fürkészte,hogy vajon hazudik-e
-Nincs.Csak az,ami a kezedben van-hazudta szemrebbenés nélkül.Jól tudta,hogy Booth tökéletesen olvas le mindent az emberekről,így igyekezett a tudására alapozva minden hazugságra utaló jelet elnyomni magán.
-Jó.Menjünk haza!-állt fel,majd Brennan kabátjáért ment és a karjára tette-Jössz?-a nő felé nyújtotta a kezét,aki megfogta és felállt.Néhány perc múlva már kint is voltak az intézetből.Temperance nem tudta,hogy mi várhat rá...


-FOLYTATJUK-

Ismét köszi a komikat!Ez valamivel hosszabb rész lett az előzőnél :) erre sem fogadok el kevesebb kommentet 10-nél!Húzzatok bele ;)

8 megjegyzés:

  1. hát kíváncsi leszek hogy ezt hogy oldják meg, remélem hamar folytatod, és számold ám a komik közé azt is amit nem magyarok írnak :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyom jóóó volt!!!Azt hittem már teljesen neadja a derekát Bones (gyógyszerek terén),de hát tévedtem!!!
    Gratula!!!
    Gyors folytatást várok!!!!

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlen volt! Gratula!!!! Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  4. Remélem Bones nem lesz függő. Amúgy csak így tovább elképesztően jók az írásaid!

    VálaszTörlés
  5. Booth nagyon határozott lett ami tetszik. Szegény Bones remélem a végére minden rendben lesz vele!Gratulálok az íráshoz nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
  6. Én csak két szót írok: Pótolhatatlan, Tökéletes!!

    VálaszTörlés
  7. Már nagyon várom a folytatást!! Csak így tovább, nagyszerű lett mint mindig!

    VálaszTörlés
  8. Bocsi, hogy régen voltam errefelé.
    Egy szó csak: Wáááóóóó :) Nagyon jó volt, imádom Bootht ahogy aggódik és ahogy kijelenti hogy:

    "Te vagy nekem a család. Te meg Parker "
    nagyon megható! Várom a folytatást

    VálaszTörlés