2011. április 7., csütörtök

Bones-Ébredés-1

Booth felnézett a mellette fekvő lányra.Remélte,hogy hamar felébred.Bár az orvosok azt mondták neki,hogy fel fog épülni,ő mégis nagyon aggódott,hiszen társáról és egyben barátnőjéről volt szó.Mélyen a nő szemébe nézett.Egy kis ideig csak bámulta Őt,mintha egy angyal lenne,majd végül megszólalt.
-Jó reggelt!Hogy érzed magad?-kérdezte kedves hangon
-Valamivel jobban.Mióta vagyok itt?-tért máris az őt aggasztó témára Brennan
-Már 3 napja.De hála Istennek felébredtél és hamarosan meg fogsz gyógyulni!-mondta nagy örömmel a hangjában
-3 napja??És te azóta nem alszol?-lepődött meg
-Nem.De mit számít ez?-nézett értetlenül
-Számít-mosolyodott el Temperance-Sokat számít-ismételte
-Szerintem pedig csak az számít,hogy jobban vagy-belenézett Tempi szemébe-Tudod-kezdte-Te még így is gyönyörű vagy-egy pillanatra sem fordult el
-Ha nem hinném el,akkor hazudnék,én pedig azt nem szoktam-nevetett fel
-Azért igazán megköszönhetnéd,ha az ember bókol!-mondta komolytalanul
-Ó igen!Ne haragudjon Booth ügynök!Majdnem kiment a fejemből!Köszönöm!Ön is egész jól néz ki!-viccelődött
-Csak egész jól?-kérdezte nevetve-Ezt ki kérem magamnak!Azt a választ vártam,hogy "Te is nagyon jól festesz Booth!"Vagy talán ezzel is hazudnál?Abban erősen kételkedem!
-Csak nem akartam növelni az önbizalmad,ami már így is meghaladja az enyémet!-kuncogott-Pedig azt elég nehéz!
-Azért van ekkora egó-m,mert a világ legszebb és legokosabb nője az én barátnőm és egyben a társam is!-hencegett
-Már megint kezded!Nem vagyok sem a legszebb,sem a legokosabb,mert ott van például ............. aki elég okos volt.De ő csak egy a sok közül!
-Igen,de ő már meghalt!Te pedig élsz!Mellesleg számomra te vagy a legszebb és legokosabb is!Erről nem tudsz lebeszélni!
-Jól van.De azt el kell ismerned,hogy ha a főnököd megtudja,hogy mi újra együtt vagyunk,akkor abban a pillanatban új társat kapsz,ahogy én is,sőt,lehet,hogy még ki is rúg!-Seeley arcáról lehervadt a mosoly
-Te nem hagyod,hogy egy pillanatra is élvezzem a helyzetet igaz?-kérdezte gúnyosan,majd megcsókolta a lányt
-Ne haragudj!Én csak a tényeket mondom...-beszédét azonnal leintette a mellette ülő ügynök
-Nem érdekelnek a tények!Most nem!Csak szeretném élvezni ezt a pillanatot,amíg tart!-komolya arckifejezése megenyhült,mikor látta,hogy Brennan lesüti a szemét
-Szóval te is bevallod,hogy ez sem tart örökké-mondta kicsit szomorúan
-Mi?Erről szó sincs!Igenis tarthat örökké!Honnan vetted ezt?Hiszen már megbeszéltük!-védekezett azonnal a vádakra
-Én csak azt mondom,hogy minden párkapcsolat egyszer végetér!-folytatta,miközben már Booth-t nézte
-Ez igaz.Minden párkapcsolat véget ér.Vagy előbb,vagy ha valamelyik fél meghal-mondta halálos nyugodtsággal
-Te is tudod Booth,hogy én nem erre gondoltam!A párkapcsolatok 90%-a szakítással végződik!-tért azonnal a lényegre
-És?Miért ne lehetnénk abban a 10%-ban?Hiszen szeretlek és te is szeretsz,akkor miért vagy ilyen vészmadár?
-Nem vagyok madár és te is tudod,hogy minden elmúlik!A szerelem nem tart örökké!Egyszer majd te is rájössz,hogy milyen rosszul jártál velem és talán nekem is feltűnnek majd a hibáid,akkor pedig szakítunk,ahogy mindenki!-könnyek gyűltek a szemébe és nagy erő kellett,hogy visszatartsa őket.Nagyot nyelt és próbálta folytatni,de társa megelőzte
-De igen!A szerelem örökké tart!Az igaz szerelem soha nem ér véget és ha jobban meggondolom még a halál sem vághatja el!És én soha nem jövök rá,hogy rosszul jártam veled,mert ez nem igaz!Te vagy az egyik legjobb dolog,ami eddig történt velem!Mikor hiszed már el végre?Csak egy pillanatra ne az agyaddal beszélj!Nem veszed észre,hogy mennyire nehéz mindig elhitetni veled,hogy igenis szeretlek és nem akarlak elveszíteni?Higgy már végre nekem!-beszélgetésüket egy kopogás zavarta meg
-Bejöhetek?-kérdezte egy női hang
-Persze!Gyere csak Angela!-hangzott a válasz Brennan szájából
-Felébredtél?
-Igen-hangzott a kicsit gúnyos válasz-Talán nem úgy néz ki?
-Jaj édesem!Nem volt komoly!Jobban vagy már?-kérdezte kedves,sejmes hangon
-Igen.Azt hiszem,hogy valamivel jobban érzem magam-válaszolta halkan.Angie érezte a két fél közötti feszültséget,ezért rosszul érezte magát a kórteremben
-Megzavartam valamit?-kérdéséből érezni lehetett a zavart
-Nem-válaszolt Booth hidegen-Semmit.Egy kicsit hazamegyek,hogy rendbe szedjem magam,aztán visszajövök.Rendben?-nézett Temperance-re,majd egy fájdalmas csókot nyomott szájára.Ezzel érzékeltette,hogy nem nagyon esett jól neki ez a kis vita,majd sarkon fordult és kiment
-Érzem,hogy valami baj van köztetek!-a kínos csendet megtörve Angela végül megszólalt
-Igen..Azt hiszem-mondta szakadozva Brenn
-Mi történt?-hangjában az aggodalom jelei lettek felismerhetőek
-Kicsit összekaptunk.Lehet,hogy ez a kapcsolat rövidebb lesz,mint gondoltam-szomorodott el
-Mi?Ezt meg honnan veszed?Minden normális párkapcsolatban vannak viták!Még én és Hodgins is össze szoktunk kapni!Nehogy erre alapozz!
-Nem is-vágta rá azonnal-Én nem a vitára alapozok,hanem a tényekre-nyögte
-Ugyan!Milyen tények?A szerelemben nincsenek tények!Szokj már le erről a hülyeségről!Zárd ki a racionalitásod a magánéletedből kérlek!Teljesen tönkreteszed magadat és Booth-t is!-nézett keményen barátnőjére Angie.Brennan nem mert tovább vitázni,mert attól félt,hogy látszani fog rajta a gyengesége.Azt hitte,hogy Angela eddig nem vette észre,hogy neki mennyire fájna,ha elveszítené Booth-t.A percek csendben teltek tovább.
-FOLYTATJUK-

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett:) gratulálok hozzá! de azért remélem nem fognak szakítani!!

    VálaszTörlés
  2. It's only love. Imádom
    A szerelem örök és kifogyhatatlan, akit egyszer elkap annak nincs menekvés bárki bármit mond.

    VálaszTörlés
  3. majd minden kiderül..:)..igyekszem,de még mást is írok és most azzal dolgozom!Szerintem a hétvégén minden kiderül..;)

    VálaszTörlés
  4. csak ne marja el maga mellől Booth-t az örökös kétkedésével
    ha szereti akkor szeresse és ne gondolkodjon! Igaza van Ange-nek...
    alig várom mi lesz a folytatásban

    VálaszTörlés