2011. június 22., szerda

Bones-Elveszett remény-12 /Harc a szabadulásért/

Temperance hallotta az utasító hangokat,melyek egyre közeledtek felé.Torka összeszorult,tüdeje kitágult.Legszívesebben rohant volna a semmibe,de ha ezt tenné,akkor elkapnák.Így még van egy kis esélye.A távolból már hallani lehetett a helikopter hangját.Időközben az utasítások arabul szóltak.Pont,mint valami titkos nyelv.Brenn csak néhány szót értett.A zajok elhaltak.Ez elég rémisztő,mivel így Tempi nem tudja,hogy hol vannak.Halkan lélegzett és mélyeket.Óvatosan arrébcsúszott a fának a törzsén.
-Lám-lám Dr.Brennan!Csak nem elszökünk éppen?-kérdezte Rolf gúnyosan
/-Bones!Mindjárt ott vagyunk!Tarts ki!Már ereszkedünk!Ne hagyd magad!-hallatszott a telefonban Booth hangja/
-Beszélhetnék Booth ügynökkel?-Temperance hátrálni kezdett-Na jó.Akkor vegyük úgy,hogy beszélni akarok Booth ügynökkel!Ez parancs!Ha még nem tudnád,itt én vagyok a főnök!Az én szavamra ugrik mindenki!Ha én azt mondom,hogy a barátaidat még ma este kegyetlenül végezzék ki,akkor azonnal megteszik!Világos?-a hangja higgadt maradt.Inkább volt kioktató,mint dühös
-Ezt nem teheti!-suttogta maga elé remegve
-Próbáld meg!-bíztatta a férfi,mire Brenn átadta a telefont-Szép estét Booth ügynök!-szólt bele higgadtan
/-Mit akar?Már megtaláltuk a rejtekhelyét!Egy kis csapat csak magát akarja elfogni!De ne aggódjon,hamarosan jön az erősítés is!-szólt dühösen az ügynök/
-Én a maga helyében visszamásznák azon a kötélen és elmennék innen!Ha nem teszi,akkor itt és most kap a kis barátnője egy gyönyörű tetoválást a homlokára!-még mindig nagyon nyugodt volt.Érezte,hogy itt most ő irányít és ebben nagyon biztos volt.
-Ne Booth!Ne!-ordította a lány-Nem hagyhatsz itt!Ne!-sírni kezdett,közben pedig néhány csatlós fogta le,nehogy a telefonért nyúljon-Kérlek!-hangja elcsuklott
/-Rendben!Oké!Csak hagyja békén!Visszamászok!-egyezett bele a férfi/
-És vigye a kis barátait is,különben semmit nem ér az egész!Hallani akarom,ahogy felszáll a gép magával együtt!
/-Jó.Felszállok.De amíg felhúznak,addig nem tudok beszélni-mormogta bosszúsan/
-Én kivárom!-mondta egy győzedelmes vigyorral az arcán.Néhány pillanat múlva már hallani lehetett,hogy az ügynök a gépen van
-Nem hagyhatsz itt Booth!Ne haggy itt!Kérlek Booth!Ne!-ordította sírva Tempi
-Kussolj már hülye ribanc!Fogd be!-kiáltott vissza rá a főnök
/-Felszálltam!-hívta fel a figyelmet rá Booth-Itt vagyok a gépen!Elindultunk!/
-Remek!Hallom-mosolygott-Így még van egy napja a kis ribancnak!Jól gondolja meg,hogy mit tesz!Én mindenről tudok!-elnevette magát,majd letette a telefont.A helikopter hangja lassan halkulni kezdett,majd el is tűnt.
-Nem lehet!-sírt tovább-Nem!-suttogta remegve-Nem!Ne!
-Hát ez van szépségem!A kis barátod jól cserbenhagyott!Mire visszajön már úgysem talál itt!-gúnyosan felnevetett.Közelebb lépett a lányhoz,megfogta a fejét és megcsókolta-Élvezd ki az utolsó óráidat-súgta Brenn fülébe,aki ettől csak még jobban sírt.Nem tudta elhinni,hogy Booth tényleg itthagyta.Egyszerűen nem.
Brennan-t visszarángatták a házhoz és bedobták abba a kocsiba,amivel jött.A torkában dobogott a szíve és a gombóc miatt alig kapott levegőt.Nem tudta pontosan,de körülbellül háromnegyed órát utaztak,mikor végre leállt a kocsi.Neki bekötötték a szemét és kivezették az autóból.Úgy rángatták,mint egy veszett kutyát,végül ledobták valahova és otthagyták.Még a kendőt sem vették le róla.
Temperance egyre jobban kezdte érezni a hideget.Fázott.Hiába szólt,hogy hideg van,senki nem figyelt rá.Ez volt a bűntetése azért,mert megszökött.Néhány perc elteltével levették róla a kötést.Látta,hogy Huchner meg van kötözve.
-Nézd meg,hogy mi a következménye annak,hogy megszöktél!-mondta higgadtan Rolf,majd a tégla fejéhez emelte a pisztolyát.
-Várjon!-állította meg Brenn-Ne!Ő nem tehet róla!-próbálta védeni a férfit,de a főnök nem engedett
-Ugyanolyan hibás,mint te!-vágott vissza,majd ismét felemelte a fegyvert
-Kérem!Csak egy kérdésre had feleljen!-könyörgött.
-Rendben.Halljuk-egyezett bele a férfi.
-Miért tette?Miért volt hozzám olyan kedves?-kérdezte lágyan
-Mert igazságtalannak tartottam,amit magával műveltek!Azt mondták,azért rabolták el,mert maga megölte Rolf testvérét,de ez nem így van!Ez csak egy kifogás volt!Maga nem ölt meg senkit!Mindössze visszautasította őt és Rolf ezt nem tűri!Csak azért segítettem,mert megsajnáltam!Rolf durva volt és igazságtalan aznap,mikor elrabolta magát.Egészen idáig kitartottam mellette,de mikor megláttam,hogy mit művel magával,akkor kiborult a pohár!Ha most meghalok,legalább jó ügy érdekében haltam!-fejezte be mondandóját a férfi
-Csak el ne sírjam magam mindjárt!-gúnyolódott Rolf.Temperance felé fordult-Elmondjam,hogy miért akarlak megölni?Hogy miért raboltalak el és miért üttettelek el kocsival?Mert összeálltál azzal a kis piti FBI ügynökkel!Engem elutasítottál azzal az indokkal,hogy most nem akarsz semilyen kapcsolatot,néhány hét múlva pedig kiderült,hogy terhes vagy és a fattyad apja ez a...-kifújta a mérgét és folytatta-Ha az enyém nem lehetsz,akkor nem leszel senkié!-Temperance-nak beugrottak az emlékei.Ismerte ezt az embert már jó ideje,csak azt nem sejtette,hogy ilyenekre képes lehet.Hogy lehet,hogy elfelejtette?

-Szép napot Ms. Temperance!-ült le mellé a royal-ban a férfi-Hogy van ma?
-Megvagyok köszönöm-mosolygott a lány
-Meghívhatom egy italra?
-Nem köszönöm.Nem iszom több alkoholt-utasította vissza kedvesen
-Akkor egy narancslé?Vagy esetleg valami más?-Tempi megrázta a fejét-Olyan lehangoltnak látszik!Valami baj van?
-Nem,semmi!-válaszolt határozottan
-Hát jó.Ha nem szeretne róla beszélni!Tudja mit?Jöjjön és vacsorázzon velem ma este!-ajánlotta fel kedvesen
-Nem köszönöm.Ma dolgom van-pattintotta le azonnal,bár még fel sem fogta,hogy mit akar tőle a férfi
-Akkor holnap!
-Rendben-mosolygott tovább.Nem is sejtette,hogy mekkora hibát követ el
-Akkor nyolcra magáért megyek!Mi a kedvenc étele?Én főzök!
-Nem kell..
-Hidje el istenien tudok főzni!Majd meglátja!Szóval holnap 8!-felállt és vigyorogva kiment
Másnap este Temperance szépen öltözött fel,de nem csípte ki magát.Azt hitte,hogy csak egy kis baráti vacsora,mint amilyenen már számtalanszor volt Booth-val.Viszont ezt az embert nem ismerte.Persze tudta,hogy az intézet mellett dolgozik.Már néhányszor összefutott vele a Royal-ban és az utcán is,de még a nevét sem tudta.A férfi pontosan 8-kor csöngetett a csengőn.
-Nyitom!-szólt ki Brenn és már rohant is az ajtó fele.Kinyitotta-Már kész vagyok.Csak felmegyek a táskámért és már jövök is!Addig üljön csak le a nappaliban!-mutatott a kis helyiség fele,majd felrohant az emeletre.A férfinek tátva maradt a szája,pedig Tempi tényleg nem öltözött ki."Csak természetesen!"-Mehetünk!-jött vissza-Rendben.Akkor indulhatunk is.
A férfi udvariasan nyitotta ki az ajtót a nőnek,akinek még ekkor sem tűnt fel semmi....


-FOLYTATJUK-


Hát nem lett túl rövid az biztos!Ahogy ígértem,itt a friss!Köszönöm a sok komit!Most is legalább ennyit várok..:P

5 megjegyzés:

  1. Ismét nagyot alkottál! :) Zseniális, bár a lelkem mélyén reménykedtem, hogy kiszabadul Tempe, de ügyes húzás, hogy húzod az idegeinket! :) Remélem a következő részben már szabad lesz!

    Holnap izguljatok értem! Szóbeli érettségi első napja! kiderül, hogy mikor vizsgázom, ha szerencsém van pénteken, vagy szombaton... Szal légyszi szurkoljatok!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon tetszett!!!
    én is remélem hogy végre kiszabadul!!

    VálaszTörlés
  3. pluhildi

    remélem mostanra már megvan mikor lesz a nagy nap....
    ez is és az előző is nagyon jó lett, sajnos jó pár napig nem tudtam jönni olvasni és izgultam is mi lett a folytatás...
    valami azt sugallja, hogy nem minden úgy van ahogy gondoljuk, legalábbis érzek egy kis cselt, kíváncsi vagyok úgy lesz-e

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett ez a rész is, és remélem hogy hamarosan végre kiszabadul Bones :)

    VálaszTörlés
  5. Jajj imádom, és bocsi hogy nem írtam, csak pont elutaztam, és vártam hogy írjál!Nagyon jó, csak így tovább!:)

    VálaszTörlés