2011. november 6., vasárnap

Bones-Hosszú az út...-11

Brennan-t valami furcsa,rossz érzés kerítette hatalmába.Olyan volt,mintha fájna a szíve.Korábban már érezte ezt,de most valahogy nem tudta,mire vélni.Mitől keletkezett?Talán ha jobban magába nézne,rájönne,hogy ez a fájdalom a szívét mardosó bűntudatnak köszönhető.
A régi Brennan nem bántotta volna a legjobb barátnőjét,főleg ilyen szándékosan nem.De már maga is rájött,hogy ez nem a régi Dr.Temperance Brennan.Ez a személy úgy néz ki,mint ő,úgy is beszél,de nem úgy viselkedik és nem úgy gondolkodik,mint ő.Teljesen megváltozott.Képtelen volt felfogni,hogy hogyan süllyedhetett ennyire mélyre.Segítségre van szüksége..Igen..Mosatntól kűzdeni fog és nem adja fel,mert a régi Temperance is ezt tette volna,de ő valahol elveszett a 2 hónap alatt.Meg kell találnia a régi önmagát és akkor talán sikerül elfelejtenie azokat a dolgokat,amik miatt ilyenné vált.Többé nem fordulhat a gyógyszerekhet,hiszen ha logikusan gondolkodik,azok sosem sehítettek egészen,csak enyhítették a fájdalmat,de meg nem szűntették.
Mély levegőt vett.El kell kezdenie felépíteni az életét.Újra,pont mint régen,de most már nem kell az a fal..Vagy ha kell is,most már megtanulta,hogy kiket engedhet be.De ahhoz,hogy legyen kit beengednie,bocsánatot kell kérnie.Persze ez nem volt az erőssége,de Angela-nak sokat jelentett és ez a lényeg.Felállt és a konyha felé vette az irányt.Belépett és tekintete egyből Angela-ra esett.Nem látta az arcát,de jól tudta,hogy most sír,vagy ha nem is sír,de tuti össze van törve.Lassan közeledett a lány felé,aki amint meghallotta a halk lépteket,törölgetni kezdte az arcát és folytatta a kávékészítést.
-Sajnálom-nyögte ki halkan Brenn-Igazságtalan dolgokat vágtam a fejedhez és tudom,hogy nem szabadott volna,de mostanában nem vagyok önmagam..Erre sajnos csak most jöttem rá..Nem érdemled meg,hogy így beszéljek veled..-Angela nem mozdult-Segíts kérlek!Segíts,hogy újra önmagam lehessek!-könnyes lett a szeme.
-Persze,hogy segítek!-végre megfordult-Soha nem hagylak magadra!-megölelte Brennan-t,aki örömmel viszonozta
-Nem akarok ilyen maradni,mert ez nem én vagyok-folytatta már a széken ülve-Nem tudom,hogy mi ütött belém!Olyanná váltam,mint akiket régen megvetettem..-ez már sokkal inkább a panasz része volt,mint a bocsánatkérésé-És néha teljesen elfelejtem,hogy ki vagyok.Annyira meg vagyok zavarodva!Talán igaza van Booth-nak és tényleg megőrültem..-egy könnycsepp folyt végig az arcán
-Nem őrültél meg!-nyugtatta barátnőjét-Csak épp a gyógyszerek elvették az eszed-Brennan-nek ez pont úgy hangzott,mintha Angela azt mondta volna,hogy a gyógyszerek miatt őrült meg,de egy szót sem szólt-Mindössze az a gond,hogy elfelejtetted,ki is vagy valójában.De ezen könnyen segíthetünk-elmosolyodott,hogy ezzel felvidítsa Temperance-t,de nem ért el nagy hatást-És mivel már te is észbekaptál,hála nekem,így nem lesz nehéz dolgunk!-Brennan hallgatott.Lesütötte a szemét-Mi a baj?
-Nem értem..-mondta lehangoltan
-Mit?
-Ezt az egészt..-Angie kérdőn nézett-Hogy miért vagy velem ilyen kedves,mikor én kiabáltam veled és olyan szavakat vágtam hozzád,amik egyáltalán nem igazak,de nagyon sértők és..-be akarta fejezni,de Angela nem hagyta
-Azért édesem,mert a barátnőd vagyok!És mert nagyon jól tudom,hogy az,aki ilyeneket mondott,az nem te voltál!Ez az egész nem a te hibád és másnak is hatalmas feladat lenne,hogy túllépjen rajt,de most elindultál a helyes úton és tudom,hogy sikerülni fog,mert melletted vagyok és Booth is és Cam is és mindenki!-egy kis szünetet tartott,míg átölelte a lányt-Csak ne add fel!-súgta halkan,szinte csak magának,de Brennan is meghallotta.Nem válaszolt,csak magában."Nem fogom.Többé nem!"


***


Booth az irodájában ült egy hatalmas papírkupaccal az asztalán.Csak 2 napig nem volt,mégis olyan halom volt előtte,mintha már 2 hete nem lenne.Hát igen.Amit néha másnapra halasztott,vagy épp csak nem volt kedve már este megcsinálni és elmaradt,most pedig még hiányzott is.Elég keresett személy volt,mielőtt találkozott volna Bones-sal,de azóta csak több munkát bíztak rá.Ő volt a legjobb és ezt a főnöke is nagyon jól tudta.Seeley csak azt nem volt képes megállapítani,hogy ez a tény neki jó vagy rossz.Levette a papírhalom tetején lévő lapot és olvasni kezdte.
Valaki kopogott."Remek!Még ez is!"
-Nyitva!-nem is gondolta,hogy egy nő jön be.Csodásan nézett ki.Fiatal volt,gesztenyebarna haja és kék szeme volt.Booth felpillantott és egy pillanatra leesett az álla
-Jó napot Booth ügynök!-köszönt mosolyogva.Valami volt abban a lányban,ami megfogta Booth-t
-Jó napot!-köszönt vissza egy kis idő múlva-Miben segíthetek?-kérdezte kicsit habozva.Felállt és az ismeretlen mellé sétált
-Én Dr.Jessyka Bround vagyok és Dr.Brennan-t helyettesítem,amíg nem jön vissza.Ha jók az információim,akkor maga dolgozott vele és ezek szerint,velem is majd-Booth nem sokat értett abból,amit az idegen mondott,mindössze a lényeg jutott el a tudatáig: Brennan-helyettesítés-dolgozni-velem-Booth ügynök!-meglengette a kezét,jelezve,hogy itt van és szeretne valami reakciót látni a férfitől
-Igen...Én..Mi együtt fogunk dolgozni-válaszolt megköszörülve a torkát
-Remek.Akkor ha valami fejlemény van az ügyben,akkor felhívom.Csak gondoltam benézek,hogy tudjon rólam-mosolygott tovább,majd elment-Viszlát Booth KÜLÖNLEGES ÜGYNÖK!-ezt annyira megnyomta,hogy Seeley beleremegett
-Viszlát Jessyka-nyögte ki nagynehezen,közben pedig nagyot nyelt.Ez a nő most kacérkodott vele??Mindig odavoltak érte a nők,de azért hogy egyszerre 2 felülmúlhatatlan szépségű is!Húú.Kifújta a levegőt.2..Na igen..Neki ott van Temperance!Nem is szabadott volna elragadtatnia magát!Egyáltalán mi volt ez??Valami furcsát érzett,de nem tudta eldönteni,hogy rossz,vagy jó..Nem tudta hová tenni..


Dr. Jessyka Bround 

4 megjegyzés:

  1. Igen pontosan neki (Boothnak) ott van Bones szóval remélem hogy nem lesz köztük semmi... örülök hogy végre Brennen belátta hogy nem önmaga és nagy előrelépés hogy képes volt bocsánatot kérni Angelától :) zseniális rész lett, várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Na ne már!!!!Mire észbekap Bones!!!!!!Addigra jön egy másik Dr.???!!!
    Nagyon remélem,hogy nem úgy lesz,ahogy gondolom!!???
    De amúgy gratula!!!
    Folytatást mihamarabb!!!

    VálaszTörlés
  3. Hát most ledöbbentem. Remélem ez majd felnyitja Brennen szemét, és összeszedi magát.
    Gratulálok! Folytatást, gyorsan! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a Jessyka valóban Bones kiköpött mása?Remélem nem fog nagyon bekavarni,bár az a gyanúm,hogy igen.Gratulálok ez a fordulat tényleg meglepetés.

    VálaszTörlés