2011. november 19., szombat

Bones-Kitartás-3

Brennan idegesen ült Sweets irodájában,Booth-tal a jobbján.Nem bírt felnézni.A fiatal pszichológus nem szólt,hagyott időt a felkészülésre.Seeley Temperance kezét fogta,úgy vélte,hogy ezzel talán segít,hogy támogatja a lányt,de nem így volt.Persze Brenn-nek kellett a védelem,de most Booth miatt nem tudott megszólalni.Egyébként is nehéz beszélni AZOKRÓL a napokról,de így még nehezebb.Végül Sweets törte meg a csendet,mikor Temperance ránézett.
-Nem szeretnéd,hogy Booth ügynök itt legyen...Igaz?-tette fel a nehéz,de biztos kérdést.Brennan Seeley szemeibe nézett
-Tényleg nem?-kérdezte komolyan,kicsit meglepődve,mire Bones lesütötte a szemét és megrázta a fejét-Jól van.Akkor kint várok,ha szükség lenne rám,csak szólj!Oké?-Brenn felnézett és bólintott,az ügynök pedig kiment
Temperance még egy ideig szótlanul ült és látszott rajt,hogy gondolkodik.Végül nagyon nehezen,de megszólalt.
-Hallottam róla,hogy tudsz hipnotizálni..-Sweets jól tudta,hogy mit akar a nő-Ha nem lenne szükségem a segítségedre,biztosan nem jöttem volna.Más körülmények között nem is próbálkoznék ilyen - számomra irracionális - dologgal,mivel nem hinném,hogy ez bármiben is segíthet,ráadásul utálnám,hogy a fejemben turkálsz úgy,hogy én nem tudom irányítani magam.De ez most más helyzet.Azt szeretném,ha hipnózis alatt kérdeznél tőlem!
-Nem tehetem Dr.Brennan!-felelt az ifjú doki egy kis gondolkodás után
-De miért?-háborodott fel a lány
-Mert magadtól kell elmondanod azt,ami történt veled,különben nincs értelme ennek az egésznek.A hipnózist nem lehet ilyen helyzetekben alkalmazni,mert a beteg - jelen esetben te - hajlamos arra,hogy túlzottan beleélje magát az emlékeibe és ezzel visszaessen a kiindulási állapotába.Nem szeretném,ha ez történne,mert akkor semmit nem ért az előző két hónap.Ugye érted?-magyarázta,közben pedig a megtörhetetlen női arcot figyelte
-Nem érted..Nem bírom elmondani!Vállalom a kockázatot,mert tudom,hogy utána minden más lesz!Kérlek Sweets!Hidd el már számtalanszor belekezdtem,de egyszerűen nem jött ki hang a torkomon.Érts meg!-Brennan könnyes szemmel könyörgött,mire Lance bólintott
-Rendben-vívódott a szakmai tudásával és az érzéseivel.Még nem tudta,hogy melyik lenne a helyes,mégis döntött.Lefektette Brennan-t,majd beszélni kezdett.Mikor Temperance transzba esett,kérdezni kezdett tőle-Meséld el nekem,hogy hogyan keltél fel aznap.Modd el,mit érzel!-a doki gondolkodás nélkül válaszolt.Most tényleg nem ő irányította magát
-Nagyon boldog vagyok.Épp egy csodás éjszakán vagyunk túl Booth-tal.Kimegyek a konyhába,hogy készítsek egy jó forró kávét,mert nem sokat aludtunk,de közben megszólal a mobilom.Nem tudom ki hívhat ilyen korán.
-Szerinted ki lehet?-szólt közbe
-Talán Cam.Vagy Angela.Ők elég gyakran keresnek hajnalban.De a telefonom kijelzője rejtett számot mutat.
-Felveszed?
-Igen.Egy mély férfi hang szól bele.Nem tudom,hogy ki lehet
-Mit érzel?
-Ahogy beszél,az megijeszt.Úgy érzem,hogy figyel..És tényleg!Tényleg figyel!Szólnom kell Booth-nak,de nem tehetem.Meg fogja őt ölni!
-Ki ez az ember?Miért akarná megölni Booth ügynököt?
-Mert tudja,hogy vele zsarolhat.Így nem beszélhetek.Próbálok nagyon nyugodt maradni,nehogy rájöjjön valamire.De Booth nagyon jól olvas bennem.Tudja,hogy baj van és faggatni kezd,de csak annyit mondok,hogy induljunk.Nagyon félek.
-Mit teszel?
-Most beülünk a kocsiba és mindent elmondok neki.Minél messzebb kerülünk a háztól,annál nyugodtabb vagyok.Kezdem azt hinni,hogy ez csak egy fenyegetés volt,semmi több.
-Rendben.Ugorjunk a kihallgatóterembe.Mire gondolsz,mikor hallod a vádlottat beszélni?
-Nem tudom,hogy higgyek-e neki,vagy ne.Úgy beszél rólam,mintha zsákmánya lennék valami vadásznak.Dühös vagyok és nagyon rosszul érzem magam,hogy így beszél rólam.
-Talán látsz benne valami igaszságot?
-Nem.Csak bánt.Nehéz elviselni és azt hiszem,hogy félek.Kezdem összerakni a képeket.A reggeli telefon és ennek a férfinek a fenyegetései..Booth meg akar nyugtatni.Azt mondja,hogy ezek csak üres fenyegetések,de látom rajta,hogy ő is félt.
-Mi történt ezután?
-Elmentünk a Jefferson-ba.Felmentem beszélgetni Angela-val.Ő is próbált megynugtatni.Azt hiszem,talán sikerült is neki,de aztán megint megszólalt a telefonom.
-Ki hív?
-Rejtett szám.Csak ő lehet.Félek,de itt biztonságban vagyok.
-Vedd fel!
-Igen.Felvettem.Azt mondta,menjek ki a folyosóra.Nagy erő kellett hozzá,hogy felálljak és megtartsam magam,mert remegtek a lábaim-Brennan a valóságban is elkezdett remegni,mikor kiejtette a következő szót:-KEZDŐDIK!
-Mi?
-Ezt mondta.Minden ajtó becsapódott.Kiabálni kezdtem Angela-nak,hogy nyissa ki,de nem tette.Lementem de ott is zárva volt minden.Félek!Talán Mason mégis igazat mondott?Nem lehet!Itt nem eshet semmi bajom!Itt van Booth!Az üvegajtó mögött és próbálja betörni a golyóálló törhetetlen üveget.3 lövést ad le,de nem történik semmi,csak megkarcolódik az üveg.Miért ilyen ideges?Azt mondta,hogy nem eshet bajom!Tudom,hogy itt biztonságban vagyok,de akkor miért félek?Booth mutat valamit.Nem szeretnék megfordulni!
-Miért?
-Mert nem akarok olyat látni,ami ellent mond annak az elvnek,hogy nem eshet bajom
-És hátrafordulsz?
-Igen.
-Kit látsz?
-Egy nagy darab férfi áll velem szemben.Tudom,hogy engem akar-mély és gyors lélegzetvétele figyelmeztette a pszichológust,hogy elérkeztek ahhoz a részhez,amikor talán már nem is tudja felébreszteni.
-Mit teszel?
-Futni kezdek,ő pedig utánam jön.Már nem hitegetem magam,hogy megoldódik magától.Nekem kell tennem érte,hogy békén hagyjon.Tennem kell valamit!Megragadtam az egyik tálcán lévő éles szikét.
-Mit akarsz tenni??
-Meg kell ölnöm vagy én halok meg!Közelebb jön én pedig belé vágom a szikét,pontosan a szíve fölé.
-Mi?De miért nem a szívébe?-a doki teljesen elképedt
-Nem merem.Nem tehetem.Nem ölhetek meg egy embert sem,akármilyen gonosz is!Futni kezdek,fel a lépcsőn,ő pedig utánam.Elbújok,de tudom,hogy ezzel csak időt nyerek.Eddig nem figyeltem a szavaira,de most valami olyat mond,amivel megfog.
-Mit?
-Tudja,hogy nekem a barátaim a legfontosabbak.Azt mondja,hogy meg fognak fulladni,mert elfogy az oxigénjük.Elő kell bújnom.Nincs más választásom.
-Arra nem gondoltál,hogy hazudhat?
-De.De ha róluk van szó,akkor nem kockáztathatok!
-Értem.És ez után mi történik?
-Megbilincsel és lecibál a lépcsőn.Nem tudom pontosan,hogy hova visz.Talán a takarítószeres raktárba.Ott van valami alagút,mi pedig lemegyünk.Nem tudom,hogy mennyi ideje sétálunk és azt sem,hogy hova jukadunk ki.Úgy gondolom,hogy talán a parkolóház alatt lehetünk,de nem vagyok benn biztos.Hirtelen a felnyílik felettünk valami és erős fény áramlik be.Nem látok.Valaki vagy valakik megragadják a karom és felrángatnak.Fáj,de csak az érdekel,hogy kijussak ebből a pokolból.
-Hol vagy?
-Nem tudom.Még csak most nyitom ki a szemem,mert nagyon erős a fény és hozzá kell szoknom a sötét után.Ülök a falnál,körülöttem pedig rengeteg férfi.Biztos vagyok benn,hogy ezek az emberek az engem bámuló alaknak dolgoznak és mindent megtesznek neki.Beszélni kezd én pedig azt mondom neki,hogy vegye le a bilincset,de nem teszi.Közelebb jön és egyre közelebb.Meg akar csókolni,de ezt nem hagyhatom!Azt sem tudom,hogy ki ez a férfi,nem hagyom magam!A szeme közé köpök.Most nagyon mérges lett.Megszorítja az arcom.Szerintem azt hiszi,hogy nekem ez fáj,de a félelem elnyomja a fájdalmat.Tudom,hogy mit kell tennem.Teljes erőmmel felrúgok és pontosan a nemiszervét találom el.Örülök,hogy fáj neki,mert ez talán elveszi a kedvét mindentől-a valóságban is elmosolyodott,de ahogy az emlékképek peregtek a fejében,úgy az arcáról is lefagyott a mosoly
-Mi történik?
-Azt mondja,hogy imádja a harcias nőket.Kicsatolja az övét!Azt mondja,hogy vegyék le rólam a bilincset és fogjanak le.Nem akarom!Nem bírok mozdulni.De a lábam még szabad.Erős vagyok,de mennyire?Booth-nak meg kell találnia!Nem hagyhatja ezt!Azt ígérte,hogy nem eshet bajom!-hangja egyre kétségbeesettebben hangzott és ha most nyitva lett volna a szeme,biztosan sírt volna-Ráül a lábamra!Nem akarom ezt!Nem bírok mozdulni!-zihált.A fiatal doki elérkezettnek látta az időt,hogy felébressze a nőt
-Jól van.Háromig számolok,háromra felébredsz!Rendben?-nem kapott választ-1..2..3!-nem történt változás
-Feláll és lehúz,hogy ne üljek,de én fejbe rúgom.Kaptam egy hatalmas pofon.Ég az arcom.Visszaül és elkezdi gombolni a nadrágom..
-1-2-3!Ébredj fel!-próbálta újra,ismét hatástalanul
-Nem!Ez nem történhet meg!Azt mondja,hogy ő az úr!Nagyon félek!Könyörgök neki,hogy engedjen el és én cserébe bármit megadok,de semmi haszna..Nem!Nem!-ordította
-Ébredj!-fogta meg a lány vállait,de ez sem használt
-Lehúzta a nadrágom!-szeméből folytak a könnyek-Booth!Booth!Segíts kérlek!Megígérted!Azt ígérted,hogy nem eshet bajom!Segíts!Nem!Nem akarom!Nem teheti!-közben már az ügynök is bent volt a szobában és együtt keltegették Brennan-t.A nő sikoltva ült fel-Neeem!-könnyei nem szűntek meg folyni,zihálva zokogott


-FOLYTATJUK-

Nos itt is van a köv rész.Elég hosszú lett,de a nagy része párbeszéd.Nem tudom,hogy kinek mennyire fog tetszeni.Elég nehéz és szokatlan írásmód volt,de talán sikerült belőle a maximumot kihoznom.Köszönöm az alőző komikat!Nagyon jól esik,hogy írtok nekem :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt!!!Gratulálok!!!Hiába tudtam mit fog mesélni Bones,így is végig rettegtem az egészet!!
    Nagyon várom a folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  2. Én eddig nem írtam de az összes részt olvastam és mindegyik nagyon tetszett...Ezt a részt is végigizgultam pedig tudtam hogy mit fog mesélni..nagyon jó lett és várom a folytatást..:))

    VálaszTörlés
  3. Ez ÓRIÁSI volt!Újra minden lepergett az Én szemem előtt is. Te jó ég,nem találok szavakat!Őszintén gratulálok ez kiváló volt,köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Még mindig a történeted hatása alatt vagyok,annyira beleéltem magam.Nagyon várom a következőt!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett és szerintem a párbeszédek által könnyebben bele tudjuk élni magunkat a történetbe legalábbis én, hatásos írás :) várom a folytatást

    VálaszTörlés
  6. pluhildi

    EZ NAGYON JÓÓÓÓÓ VOLT....
    mozgalmas volt és egyben lebilincselően hatásos, bármennyire is morbid, de jó volt felidézni mi történt korábban, olyan régen volt.... figyeltem végig hátha elrejtettél benne valamit... :D
    kíváncsi vagyok segít ez, várom a folytatást..

    VálaszTörlés