2010. december 10., péntek

Bones-Álom vagy valóság-2

Az előző részek tartalmából:
Brennan: Szeretlek Booth!
Booth: Én is

Hannah: Akkor most szakítasz?
Booth: Sajnálom

Brennan: Gyűlöllek Booth!Soha többé nem akarlak látni!

Brennan: Új társat akarok!
                                                                                                                                                                   
-Tessék?Ugye ezt nem gondoltad komolyan?Most még feldúlt vagy és....
-Amit tegnap mondtam Booth-nak,azt komolyan is gondoltam!-szólt közbe Brennan Cam mondatába-Nem akarom többet látni!Kérlek Cam!Megígérted!
-Én csak annyit kérek,hogy gondold végig mégegyszer a dolgokat és csak utána dönts!
-Már rengetegszer végiggondoltam.Egész éjjel ez járt a fejembe.Eldöntöttem.Új társat szeretnék,vagy senkit.Ha jobban belegondolok inkább senkit.
-Nézd.Én minden tőlem telhetőt megteszek,de ne bízd el magad.Nem biztos,hogy sikerül.
-Köszönöm!
-Beszélek Booth főnökével.De biztos,hogy...
-Teljesen biztos Cam!
-Rendben.Várj itt.
Néhány perc múlva:
-Van egy jó és egy rossz hírem.Melyikkel kezdjem?
-A jóval-felelt Brenn
-Booth ettől a perctől kezdve nem a társad.
-Na és mi a rossz hír?
-Az új társad fél óra múlva itt lesz!
-Mi?!De hát megígérted!
-Igen.Hogy mindent megteszek azért,hogy ne Booth legyen a partnered.
-Hát ez nagyon jó.
-Azt ajánlom,hogy készülődj!
-De...
-Gyerünk!
Brennan nem nagyon örült az ügynek.Azt remélte,ha majd Booth elmegy,végre azt a munkát végezheti,amit szeret.De tévedett.Egy óra múlva megjött a társa.
-Dr.Brennan!-szólította Cam
-Igen?
-Ő itt Jason Dante ügynök az új társad!-jelentette be
-Jason Ő Dr.Temperance Brennan ...
-Igen!Tudom ki ön!Már sokat hallottam magáról!Nagyon örülök!-Jason a kezét nyújtotta
-Én kevésbé-hangolta le a lány-Nem szeretem azokat akik késnek-mondta egyhangúan Brenn majd hátat fordított és visszament dolgozni
-Hát nem igazán kedvelt meg.Ezt te is beláthatod Cam.
-Ne tévesszen meg!Velem is ilyen volt az elején.Mellesleg most van túl egy elég zűrös kapcsolaton a volt társával.
-Ennyire megviselte?
-Nem is hinnéd,hogy mennyire.
-Akkor ne is gondolkodjak azon,hogy flörtölök vele.Ugye?
-Hát nem kéne.És ha lehet ne mond el neki,hogy én intéztem el,hogy társak legyetek!
-Bár az elsőt nehéz lesz megállni.Szemrevaló...
-Na jó!Ezt most fejezd be Jason!
-Rendben.Miért ne mondjam el neki?
-Mert tudom,hogy a laborban akart maradni,de ha ezt hagyom,akkor újra teljesen magába zárkózik.
-Értem.
-Azt javaslom,hozz neki valami ügyet!
-Oké..
-És csak add magad!Ha játszol,azt úgyis észreveszi!Férkőzz a bizalmába!Ne hagyd,hogy csalódjon benned!...
-Jól van Cam!Nyugi!Minden rendben lesz!
-Biztos?-kérdezte bizonytalanul a lány
-Tuti!Ne aggódj!Meg fog kedvelni!Ismersz!Mit a fejembe veszek,azt meg is valósítom!
-Még jó,hogy az én ki unokaöcsém ilyen rendes!Nem is tudom mihez kezdenék nélküled!Ki csinálná meg még nekem ezt a szívességet?
-Hát ha látta már Dr.Brennan-t,akkor minden épelméjű férfi...
-Elég!
-Jó!Értem!Nem mozdulok rá!Felfogtam!
-Köszönöm!
-Én köszönöm...Na megyek!Hozok egy hullát!
-Remek!Jó ötlet!

-FOLYTATJUK-

1 megjegyzés:

  1. húúh de izgi!! nem akarom viszont, hogy Booth és Bones között a nagy semmi legyen... :D

    VálaszTörlés