2010. december 11., szombat

Bones-Álom vagy valóság-3

Néhány hét múlva
Brennan és Jason már egész jól összebarátkoztak,de a lány még mindig nem bízott meg eléggé újdonsült társában.A srác persze már el is felejtette mit ígért Cam-nek.
-Hoztam egy ügyet!
-Az jó!Ezúttal hova megyünk?
Az ügynök mindent elmondott,majd elindultak.Brennan-en látszott,hogy valami baja van.
-Mi a baj?-kérdezte Jason
-Semmi.
-Ugyan Brenn!Nekem elmondhatod!
-Már rengetegszer elmondtam,hogy ne hívj Brenn-nek!
-Tudom!Ne haragudj!Mi a baj?
-Nem számít!
-Bízz bennem!
"Bízzak benne?Ezt kéne tennem?"
-Hagyjuk kérlek.
-Bízz bennem!Már lassan egy hónapja társak vagyunk!Mond el!Mi a baj?
-Kérlek Booth!Hagyjuk ezt!
-Booth?Ő volt az előző társad?
-Ne haragudj.
-Szóval igen.Nem tudom,hogy képes valaki bántani egy ilyen gyönyörű és kedves nőt.
Brennan felnézett
-Te tudsz róla?Mégis honnan?Kit faggattál ki?Semmi közöd hozzá,hogy mi volt az előző társammal!
-Nézd!Sajnálom!Cam mondta el,de esküszöm,hogy nem én faggattam!
-Cam?De hát miért?
-Hogy még véletlenül se flörtöljek veled.
-Hát akkor nem volt nagy sikere.
-Ne haragudj,de nehéz veled nem flörtölni!
-Nem számít.Semmi gond.Csak azt nem értem,hogy Cam hogy volt képes elmondani.Ezt nem tudom elhinni.
-Lehet,hogy én is ezt tettem volna a helyében-mondta Jason
-Alighanem én is.
-Hiányzik neked?
-Ki?
-Booth.
-Nem.
-Akkor miért szólítottál a nevén?
-Mondtam,hogy bocs!
-Nem haragszom,de miért szólítottál Booth-nak?
-Mert ő is sokat faggatott.Mindig tudta mire is gondolok.
-De amit nem tudott azt neki is elmondtad.Igaz?
-Majdnem 7 év után?Igen.
-Remélem mi is hamar megnyílunk egymásnak.
-Talán.
-Talán?
-Vagy nem.
-De miért?
-Mert...Én nem akartam új társat!Sőt egyáltalán nem is akartam!
-Tudom!Cam ezt is elmondta.
-Igen?És mit mondott még?
-Csak,hogy vele is ellenszenves voltál.
Brennan nem szólalt meg.
Néhány óra múlva már mind a ketten otthon voltak.Brenn azon gondolkozott,hogy mi lenne,ha megbocsájtana Booth-nak.

-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése