2010. december 15., szerda

Bones-Álom vagy valóság-6

A két fiatal még néhány órát lent töltöttek a parton.Hirtelen megszólal Brennan telefonja.
-Cam az.Már nagyon régóta itt vagyunk.
-Ne vedd fel!
-De muszáj!Lehet,hogy nem csak keres,hanem valami fontosat akar mondani!Halló?-szólt a telefonba
/-Brennan!Hol vagy ennyi ideig?/
-Ne haragudj!Már megyek is,csak...
/-A parton vagy?-kérdezte Dr Saroyan ahogy meghallotta a víz hangját/
-Nem!Igen!Vagyis...
/-Kivel vagy ott?Csak nem megbocsájtottál Booth-nak?/
-Nem!Egyedül vagyok!
-Nézd!-szólt Jason egy ügyetlen madárfiókára mutatva.Brennan elnevette magát
/-Jason van veled?Mit csináltok a parton ketten?!/
-Nem vele vagyok!
/-Felismertem a hangját!Siess vissza,mert szükség van rád!/
-Mi a baj?
/-Megmondtam neki,hogy ne kavarjon veled!Kérlek add az unokaöcsémet!/
-Az unokaöcséd?-hökkent meg a lány
/-Mármint Jason-t!/
-Jason az unokaöcséd?
/-Nem,csak olyan,mintha.../
-Akkor már értem,miért kaptam új társat-meg sem hallgatta Cam válaszát,csak odanyomta a fiú kezébe a telefont és elment
-Várj!Hová mész?-kérdezte az ügynök aggódva
-Bárhova,csak távol tőled!
-Várj már!El akartam mondani,de Cam a lelkemre kötötte,hogy ne szóljak!
-Azt is mondta,hogy ne "mássz" rám,mégis megtetted!
-Sajnálom!
Brennan hátat fordított.
-Nincs is mivel hazamenned!
-Nekem van-szólt,majd felmutatta a kulcsot-Neked nincs.
-De...Francba!-rúgott a homokba a fiú
/-Jason!Ott vagy?/
-Igen.mit akarsz?Gratulálok!Végre összejött minden,te meg elszólod magad!
/-Talán nem kellett volna kikezdened vele,ahogy mondtam és most nem lennél ilyen helyzetbe!/
-De Cam!Bejövök neki!Igent mondott!
/-Én nem mondtam,hogy nem fogsz neki tetszeni!Csak azt akartam,hogy ne jöjjetek össze!Pont az ilyen esetek miatt!/
-Remek.Szólhattál volna előbb is.
/-Én próbáltam/
-El tudnál értem jönni?
/-Nem érek rá!Sajnálom!Old meg egyedül!/
Brennan úton volt az intézet fele.
"Nekem miért mindig az ilyen pasik jutnak?"gondolkozott a lány
Odaérve leparkolta a kocsit,majd felment a laborba Cam-hez
-Tessék!-nyomta a kezébe a kulcsot-Add majd oda az unokaöcsédnek!-hátat fordított és bement az irodájába
-Neked van unokaöcséd?-Kérdezte meglepődve Angela-nem is tudtam.Ki az?
-Jason
-Ez komoly?Váó!Hát nem nagyon hasonlítotok!
-Csak mostoha.
-Az más.
-Ez az ő kocsikulcsa?Mit keresett Brennan-nél?
-Hosszú történet Angie-Cam elindult
-Hova mész?
-Brennan irodájába.Beszélek vele.
                                                                                                                
Temperance bele szeretett volna merülni a papírmunkába,de gondolatai valahol máshol jártak.Hirtelen kopogtak az ajtaján.
-Bejöhetek?-nyitott be Cam
-Már bejöttél,tehát mindegy mit mondok.
-Sajnálom,hogy nem mondtam el neked!Féltem,ha elmondom nem dolgozol vele!Tudom,ha visszatérsz a laborba,megint bezárkózol majd!
-El kellett volna mondanod!
-Senki nem tudott Jason-ről még Booth sem!Már nagyon rég beszéltünk egymással és most,hogy idejött a városba,pont szükség volt rá!Még időm sem volt bemutatni neked!Aztán mikor igent mondott az állásra,úgy gondoltam,ha nem mondom el,talán elfogadod társadnak!
-Hát tévedtél.
-De elfogadtad!Mostanáig.Nem akartam,hogy így tudd meg.
-Akkor el kellet volna mondanod.Különben se csak te vagy a hibás.Nem csak te vagy,aki titkolta!
-Jason-nek ehhez semmi köze!Nem az ő ötlete volt,hanem az enyém!
-Kedves,hogy védeni próbálod,de inkább add fel.
-Én mondtam neki,hogy ne árulja el!
-Sok mindent mondtál neki,amit megszegett.Ezt mégsem mondta el,vagyis az ő hibája is!
-Ő nem akart beleegyezni!El akarta neked mondani,de én megfenyegettem,hogy ha elmondja,akkor én is elárulom a titkát-hazudott Cam-Bocsáss meg neki!

-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése