2010. december 8., szerda

Bones-Hogyan tovább?

A laborban feszült volt a hangulat.
-Brennan lefeküdt Booth-val?Vagy valamit félreértettem?-kérdezősködött Cam
-Nem Cam.Sajnos semmit nem értettél félre-mondta Angie
Booth el akart menni.
-Hova mész Seeley?-érdeklődött Cam
-Megkeresem Bones-t.
-Én nem ajánlom-szólt közbe Angela
-Miért?
-Hagyd,hogy legalább egy picit leülepedjen benne a dolog.
-Ha nem beszélek vele...
-Akkor minden rendben lesz.Majdnem-szakította félbe Cam-Ezt még én sem tudtam rólad elképzelni.Vagyis tudtam,hogy egyszer megteszitek,de azt hittem,hogy előtte szakítasz Hannah-val.
-De mégis hogy szakítottam volna vele,mikor azt sem tudtam,hogy ez lesz?
Senki nem felelt.
-De utána megtehetted volna!-szólalt meg Angie
-Tudom.
Booth elment és beült a Founding Fathers Bárba,ahol jól leitta magát.
"Szeretlek...Szeretlek...Szeretlek"
Visszhangzott a fejében.
"Átvertél!Gyűlöllek Booth!Gyűlöllek!"
-Elég!Elég!Hagyd abba!-ordította,majd (az ital hatására) elsírta magát
-Uram!Jól van?-kérdezte a mellett ülő férfi
-Nem!Olyan hülye vagyok!Szeretett engem,én meg átvertem!
-Nyugodjon meg!Hívok magának egy taxit!
-Nem megyek!Inkább kérek még egy kört.Sőt inkább add oda az üveget!
-Nem adok többet!Menj szépen haza!
-Nem!Adj egy üveggel a legjobb Viskytekből!
-Na elég!Add a telefonod!
-Itt van.De miért?
-Felhívom a társad hogy jöjjön érted.
-Tőlem!Úgysem veszi fel.Már próbáltam.
-Akkor hívj te valakit,mert itt nem maradhatsz.Hulla részeg vagy!
Booth felhívta Cam-et.
-Hello Cam!Nem jönnél értem?
-Te részeg vagy?
-Dehogy!!...Csak egy kicsit többet ittam mint szoktam.
-Remek.Hol vagy?
-A Founding Fathers Bárban.
Cam tehát elment Booth-ér.Közben Brennan addíg autózott,míg ki nem fogyott a kocsijából a benzin.
-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése