2010. december 16., csütörtök

Bones-Álom vagy valóság-7

Brennan nem gondolkozott,hogy megbocsásson-e vagy sem.Nem akart több ilyen esetet.
-Kérlek Cam most menj el!Dolgozni szeretnék!
-Jó.De gondold át.Jófej srác hidd el-Cam kiment
                                                                                                    
Angela azon tűnődött,vajon mi történt barátnője,Cam és Jason között.
-Hé!Cam!-szólt a lány utána,mikor látta elmenni-Hogy van Brennan?
-Sehogy.Remélem meggondolja magát.Nem akartam neki rosszat,csak megvédeni a csalódástól,de pont így csalódott.
-Miért?Mi történt?
-Összejött Jason-nel.
-Brennan?Ilyen gyorsan túllépett Booth-on?
-Úgy látszik.
-De akkor mi baja?
-Elszóltam magam,hogy Jason az unokaöcsém és most haragszik,amiért ő nem tudott róla.
-Meg is értem...Mármint én nem haragudnék,de Brennan teljesen más....
-Tudom.
-Helló Cam!Hol van Brenn?Beszélni szeretnék vele!
-Neked is szia!-szólt Angela
-Szia!Szóval hol van?-fordult ismét Cam fele
-Hogy értél ide ilyen gyorsan?
-Taxi,meg egy jó kis futás,miután dugóba kerültünk.Tehát hol van?
-Az irodájában-válaszolta Cam
-Remek!Akkor megyek is!-visszafordult-Vagy vigyek neki virágot?
-Ne!Menj csak így!
-Oké...
A fiú bement társa irodájába.
-Szia Brenn!Bejöhetek?
-Nem értem miért kérdezi meg mindenki,ha egyszer már úgyis bent van!
-Beszélni szeretnék veled!-csend volt.Semmi válasz-Sajnálom!El akartam mondani!-hirtelen megszólalt Jason telefonja.Üzenetet kapott:
"Azt mondtam Brennan-nek,hogy megfenyegettelek,ezért nem mondtad el"
A lány meg sem szólalt.Úgy tett,mintha nem is hallaná.
-Szeretlek!Előtte soha nem mondtam egy nőnek sem ezt!Te vagy az első!Hidd el!Cam...Igazad van.El kellett volna mondanom.Az én hibám.
-Cam azt mondta,hogy megfenyegetett...
-Hazudott,hogy engem mentsen,de tudom,ha folytatom a hazugságát,megint összevesznénk,én pedig ezt nem szeretném!
-Azt hiszed,ez hatással van rám?
-Őszintén?Igen.
-Hát tévedsz.
-Dehogy tévedek!Tudom,hogy kedvelsz,még ha nem is annyira mint én téged,de az a célom,hogy elfelejtsd azt a Booth-t vagy kit és csak belém legyél szerelmes.
-Igen.Booth.De mi van,ha én nem akarom elfelejteni?
-Ha nem akarnád nem csókoltál volna meg a parton.Vagy tévedek?
Brennan nem válaszolt.
-Na gyere!Meghívlak egy ebédre!Már ha visszakapom a kocsim!
-Cam-nek adtam a kulcsot.
-Akkor megyek és elkérem tőle!
-Siess,mert éhen halok!-mondta mosolyogva a lány,bár még kicsit bizonytalan volt
                                                                                
A pár már egy hónapja jártak.Természetesen Booth próbálkozott,de Brennan nem hallgatta meg soha.
Egyik reggel mikor bement dolgozni.
-Jó reggelt mindenkinek!-üdvözölte a többieket
-Szia!Mi a baj?Elég rosszul nézel ki!-faggatta Angie
-Csak kicsit felkavarodott a gyomrom.Mostanában kicsit rosszul vagyok.Talán gyomorrontás.
-Szerintem menj haza!Tényleg nagyon rosszul nézel ki!
-Kibírom!Hamarosan elmúlik,mint ahogy szokott.
-Oké...Van egy új ügyünk.Tudod nem akartunk felkelteni,de minden fontos dolgot elhoztunk a helyszínről.
-Köszönöm.
Angela megállt.
-Mi az Angie?Te nem jössz?
-Én inkább kihagyom.Eleget láttam már.
-Jó.A te dolgod.
Brennan bement.Ahogy a boncasztalra nézett elkapta a hányinger,de visszatartotta.
-Dr Brennan!Jól van?- kérdezte Dasy
-Persze.Kezdjük...-felhúzta a kesztyűt és nekilátott az azonosításnak
-A nő 18-22 év közötti...-tovább már nem bírta.Ledobta a kesztyűt és kirohant a wc-be.Angela pár perc múlva utánament
-Jól vagy szívem?-kérdezte aggódva
-Már jobban.
-Én a te helyedbe elmennék orvoshoz!
-Nem kell...Majd elmúlik.
-Tessék.Rágó.Erre még szükséged lesz.
-Igen.Köszönöm.
-Talán...Nem lehet,hogy terhes vagy?
-Nem!Erre még ne is gondolj!
-Biztos?Nem maradt ki?
-Azt észrevettem volna...
-De hallottam már róla,hogy valakinek akkor is ....
-Tudom,de 1000 az 1-hez az esély rá!-szakította félbe Brennan
-És ha te vagy az az 1?
-FOLYTATJUK-

2 megjegyzés:

  1. Azt neki, egyre kíváncsibb vagyok mi fog kisülni ebből. Fantasztikus történet. Nagyon várom a következő részeket :D

    VálaszTörlés
  2. köszi..^^..hétfőn jön..^^

    VálaszTörlés