2010. december 24., péntek

Bones-Karácsonyi kívánságok 1

Egy szép karácsony reggelre ébredt Washington D.C.Az emberek megálltak a mikulások mellett és csak nézték,ahogy a gyermekük boldogan mond el mindent,ami a szíve vágya.A mikulásokon kívül nem sokan dolgoztak.Mindenki élvezte az ünnepet.A családjával volt és díszítette a fát.Ám egy házban a város közepén megcsörrent a telefon.
-Booth!Vedd már fel!-mondta kómásan egy női hang a férfi mellett
-Ki a fene az?Az ember még karácsonykor sem aludhat?-amint ezt kérdezte megszólalt egy másik telefon is
-Hát ez jó-mondta a lány
               -Booth!
               -Brennan!-vették fel szinte egyszerre
-De pont ma?Hiszen karácsony van!-ellenkezett Booth a főnökével-Igen uram.De nem tolhatnánk ezt ki mégis...Értettem.Igen uram.Azonnal indulunk-közben Brennan is letette
-Munka-nyögte a férfi kelletlenül
-Hát nekem ez lett volna az első nyugodt karácsonyom veletek.Már megszoktam.
-Inkább maradnák veled és Parkerrel.Ma nem akarok dolgozni.Miért időzítenek a hulláid ilyen rosszul??
A lány elnevette magát.
-Így  is együtt leszünk!
-Csak egy hulla lesz köztünk!
-Nyugi Booth!-bújt oda partneréhez-Majd bepótoljuk!
-Azt mondod?Nem hiszek neked!Bizonyítsd be!-célozgatott az ügynök
-Neem!Most nem!Mennünk kell!
-A hulla megvár!
-A hulla?Túl gyakran használod ezt a szót.
-Csak egy picit....:)
-Azt mondtam,hogy beszélek veled arról,hogy mikor megyünk.
-Akkor majd 1 óra múlva indulunk!
-Nekem jó...:)
2 óra múlva már a helyszínen voltak.
-Jó reggelt Dr.Brennan!Erre jöjjön!
Booth és Bones követték a férfit.
-Itt találtuk a koponyát.
-Több testrész nincs?-kérdezte a lány közömbösen
-Még nem találtunk,de keressük!
-Hogy találták meg?-érdeklődött az ügynök
-A szabad gyakornokokat reggel kihoztuk,hogy állatcsontokat azonosítsanak.
-Velem is ezt csinálták-mondta Temperance
-De az nem is hasonlít az emberekhez.Akkor miért?
-Nem az számít.Ugyanúgy ismernünk kell az állatok maradványait,mint az emberekét.Egyébként van olyan állat,amelyiknek a felépítése nagyon is hasonlít az emberekéhez,például a csimpánz vagy a medvebocs vagy...
-Oké.Értem-szakította félbe az ügynök-Szóval tudnotok kell-közben odaértek-Ki találta meg pontosan?
-Alis Janet.Az egyik legjobb tanulónk-mutatott a lányra
-Jó reggelt Dr.Brennan!Az áldozat 7 és 10 év közötti hím nemű
-Nagyon jó Miss Janet!
-Kaphatok érte plusz pontot?
Brennan nem válaszolt.Nem tetszett neki a kérdés.Mikor jobban megnézte a koponyát reflexszerűen elejtette.
-Mi történt Bones?-kérdezte társa
-Semmi,csak véletlen elejtettem.
-Mit látsz rajt?
-Még nem mondhatok semmi biztosat,amíg nem vizsgáltuk meg a laborban-válaszolt miközben felállt és levette a kesztyűt-Kérem küldjék a Jaferson Intézetbe!
-Megoldjuk ma még?-kérdezte kíváncsian Booth
-Nem tudom.
-Remélem,mert Parkerrel megbeszéltük,hogy holnap elmegyünk veled és megnézzük a vadászrepülőgépeket..
-De azok engem nem érdekelnek!
-De Parkert igen és szeretnék neki örömet szerezni!
-Értem.De én erről nem is tudtam.
-Most már tudod...:)
-Dr.Brennan!Gondolja,hogy a többi maradvány itt lehet?
-Szinte biztos vagyok benn,hogy nincsenek itt,de én is tévedhetek.Keressék tovább!Végül is ezért vannak itt.Vagy tévedek?
-Hát valójában...
-Tudom miért jöttek,de ez szerintem egy antropológus hallgatónak sokkal érdekesebb!
-Az biztos-motyogta Booth,majd beült a kocsiba-Hova megyünk?Még van egy kis időnk,míg a fej beér az Intézetbe.
-Igyunk valamit!
-Egyre gondoltunk-mondta a férfi és meg akarta csókolni a lányt
-Az utat figyeld!
-Dehát piros van!
-De a kocsi még gurult!
-Most viszont áll-reménykedett
-És most zöld van!-mosolygott a lány
Egy kis idő múlva megszólalt Booth.
-Miért ejtetted le a koponyát?Még soha nem csináltál ilyet!
-Véletlen.Semmi különös oka nincs.
-Ismerlek Temperance!Mit láttál?
Brennan lesütötte a szemét.
-Mi a baj?-kérdezte ismét az ügynök
-Csak még olyan fiatal volt.
-Már nem ez az első,hogy gyerek az áldozat.Mit láttál,ami olyan rossz volt?
-Levágták a fejét...Hogy képes valaki ezt tenni?Még,ha meg is halt,akkor sem lenne senki képes erre.Vagy lehet,hogy itt a kivétel.
-Próbálj rá is csak sima áldozatként gondolni.

-FOLYTATJUK-
Holnap jön a folytatás...^^(ja és bocsi ha majd a későbbiekben durva leszek,de  ez sokat számít majd...:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése