2010. december 20., hétfő

Bones-Álom vagy valóság-8

-Angela!Hagyd abba!Nem vagyok terhes jó?
-Oké...De semmit nem veszítesz azzal,ha veszel egy tesztet...
-Nem kell teszt,mert nem vagyok terhes!
-Jól van!Te tudod...Én csak aggódom érted...
-Tudom és ne haragudj...Nem akartam kiabálni...
-Semmi gond...Visszajössz dolgozni,vagy hazamész?
-Maradok.Már jobban vagyok.
-Rendben.
Már dél volt.Mindenki dolgozott,csak Angelának jutott eszébe az ebéd.
-Ki jön velem ebédelni?-kérdezte
-Én szívesen mennék,de csak ha Lance is jön-mondta Dasy
-Én is elmegyek!A világ leggyönyörűbb nőjével?Naná!-válaszolta Hodgins
-Na és te?-kérdezte a lány Brennan-t
-Most inkább dolgozom.Majd később megyek enni.
-Még velem sem?-kérdezte Jason a háta mögül
-Nem.Ezt még megcsinálom és majd utána.
-Jó...-mondta a fiú lehangoltan-De 1 óra múlva érted jövök,mert ma még nem ettél semmit!
-Oké...
Amint a többiek kiléptek Brennan felrohant az irodájába,felkapta a kabátját és elment a patikába,hogy vegyen egy terhességi tesztet.Mikor visszatért azonnal megnézte.
"A csík.Nem merem megnézni.De hiszen nincs is okom aggódni!"
Ránézett a tesztre.
-Úr isten!
-Mi történt?-kérdezte a háta mögül Dr.Saroyan
-Hát te ne mentél ebédelni?
-Nem.Nekem dolgom volt.Azt hittem,hogy hozzájuk mész.
-Nem.Dolgom volt.
-Mit dugdosol?
-Semmit!
-Megnézhetem?-már nyúlt is érte
-Nem!Nem érdekes...
-Mi az?
-Levél...-vágta rá Bennan
-Nem levél...igaz?
-De!Mi más lenne?-kérdezte zavartan

-Baj van?Talán megfenyegettek?
-Nem!Dehogy!Nem!Ne is gondolj ijenekre!
-Had nézzem meg!
-Nem Cam!Ez az enyém!Semmi közöd hozzá!
-Jó van!Nyugi!Nem kell kiabálni!
-Sajálom,de ez magánügy-kiment az ajtón
Cam körülnézett,hátha talál valamit,amiből kiderül,hogy mit titkol a lány,de semmit nem talált.
Brennan beült az irodájába és azonnal felhívta a kórházat.
-Jó napot!Dr.Bennt-el szeretnék beszélni!
/-Pillanat!Azonnal kapcsolom!/
-Jó napot Dr.Bennt!Azt mondta,ha bármiben tud segíteni nekem,akkor szóljak.
/-Igen!Mi történt Dr.Brennan?Idegesnek hallom!/
-Mert az is vagyok.Nézze én....
/-Mi a baj?/
-Azt hiszem teherbe estem.Szeretném elvetetni
/-Mikor fogant?/
-Nem tudom.
/-Hogyhogy nem tudja?/
-Nem maradt ki a ciklusom.
/-Értem.Mikor ér rá?/
-Bármikor.Ha lehet minél előbb.
/-Rendben.Jöjjön holnap 9-re a rendelőmbe és megvizsgálom./
-Kérem minél előbb essünk túl rajt!
/-Akár holnap is megcsinálhatom,de akkor délután 3 órára kell bejönnie./
-Mennyi időt kell bent töltenem?
/-3-4 napot,de utána még nem szabad megerőltetnie magát!/
-Köszönöm Dr Bennt!Nagyon hálás vagyok!
/-Azok után,amit értem és a családomért tett,ez a legkevesebb!/
-De ugye számíthatok a diszkréciójára?
/-Természetesen!/
-Nagyon köszönöm!
/-Nincs mit!Akkor holnap 3!/
-Igen!Viszont hallásra!
/-Viszont hallásra!/
Brennan kicsit félt.Sosem hitte,hogy valaha ilyen miatt kell majd aggódnia.Próbálta kiverni a fejéből azt a gondolatot,hogy megöl egy kis életet.
"Remek!Már Átragadt rám Angela gondolkodási módja.Temperance!Ez csak egy magzat!Nincsenek érzései!Még csak ujjai sincsenek!Nem él!Még nem!"
Ezzel nyugtatta magát.Valaki kopogott.
"Biztosan Jason az.Majd azt mondom neki,hogy rosszul érzem magam."
-Bejöhetek?-kérdezte Cam
-Gyere!Pont veled akartam beszélni!Szeretnék pár nap szabadságot kivenni!
-Mi történt?Jason tett valamit?
-Nem!Dehogy!Csak mostanában nem vagyok valami jól és szeretném magam kivizsgáltatni.
-Persze!De erre való a betegszabadság!
-Tudom,de nekem így is jó.
-De nyugodtan vehetsz ki táppénzt!
-Nem akarok.
-Jól van-nyugodott bele végül-Akkor kiírjalak?Hány napra?
-3-4 elég lesz.
-Rendben.Mikor mész?
-Holnap.
-Már holnap?
-Igen.
-FOLYTATJUK-

2 megjegyzés:

  1. Nem ér így befejezni :( nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. csak karácsony után jön a köv...:)
    de addig írd meg a véleményed a karácsonyi folytatásról...:)

    VálaszTörlés