2010. december 9., csütörtök

Bones-Álom,vagy valóság?-1

Brennan lent volt a parton.Érezte a sós levegő illatát,ahogy a szél fújja.Hallotta a tenger morajlását.Szinte érezte,ahogy hozzáér a víz a bőréhez.A naplemente gyönyörű volt,de mégsem olyan mint máskor,mégis az egészet olyan csodásnak találta.Csak egyvalami hiányzott az összhangból.Egy fiú,akivel ott csókolózik valamelyik sziklán,mint tiniként.Hirtelen magányosnak érezte magát.Felhívta Angela-t
-Igen?
-Szia Angie!
-Brennan!Szívem!Jól vagy?
-Azt nem mondanám.
-Hol vagy most?Oda megyek!
-A parton vagyok.A kocsimban már nincs annyi üzemanyag,hogy eljussak innen bárhová.
-Azonnal ott vagyok!De hol keresselek?
-Nem tudom pontosan,de a telefonomban van GPS,amit az intézet le tud nyomozni.
-Rendben!Indulok!-már éppen letette volna a telefont,mikor kinyögte-És ne csinálj semmi hülyeséget,amíg oda nem érek!
-Annyira még talán nem rossz a helyzet.
Fél órán belül megérkezett Angela.Látta,hogy Brennan ott ül egy kövön és csak bámulja a tengert.
-Szia!-ment mögé halkan
-Olyan békés a tenger!Sosem gondoltam volna,hogy egyszer így jövök majd ide.
-Hogy?
-Ilyen szörnyű érzésekkel.Keveredik bennem az átvertség,a megalázottság és a ...
-Mi?Mi a harmadik?
-Szerelem.
-Szegényem-mondta Angie megértően
-Szerelem.Olyan furcsa szó...Tudod voltam már szerelmes,de soha nem vertek még át...Vagyis ennyire nem..Ezentúl ez lesz?Ha megbízok valakiben,az átver?-kérdezte a lány elkeseredetten
-Dehogy!Booth csak...
-Nem csak róla beszélek-szakította félbe Brenn-Már jó ideje nincs komoly kapcsolatom.Ott volt Saly..Olyan hülye voltam,hogy akkor nem mentem vele...Inkább megfutamodtam...
-Hé!Semmi baj!Ez már a múlt!Minden rendben lesz!Minden jobb lesz!
Brennan elmosolyodott.
-Azt mondod?Miért kéne elhinnem,hogy ezentúl minden más lesz?Mikor utoljára hittem ezeknek a szavaknak,akkor nagyon magasról zuhantam a pokolba.Most miért lenne ez másképp?
-Mert melletted vagyok.Eddig nem hagytad,hogy segítsek,de most már nem engedek.Nem hagyom,hogy a barátnőm boldogtalan legyen!Boldognak akarlak látni!Mint ma reggel!
-Köszönöm Angie!Nem is tudom mihez kezdenék nélküled!
A két lány megölelte egymást.
-Nem kell megköszönnöd.Ez a dolgom.
Brennan ismét elmosolyodott,de ez most igazi mosoly volt.Hálás mosoly.
-Most már ideje,hogy haza vigyél...
-Óóóó!Igen?-kérdeztze viccelődve Angela-Na gyere!Menjünk!Kezd elég hideg lenni.
Hazamentek,de még órákat beszélgettek egymással.
Jaferson Intézet másnap reggel 07-30 perc
Brenn hamar bejött.Nem nagyon akart Booth-val találkozni.Úgy döntött beszél Cam-vel.
-Jó reggelt Cam!
-Jó reggelt!-viszonozta a lány meglepődve-Hát te mit keresel itt?Egy ilyen vita után otthon kéne ülnöd a kanapén,csipszet és csokit majszolni,szomorú zenét hallgatni és azon gondolkodni,hogy miért pont veled történt ez!
-Te így csinálod?
-Hát a legtöbb érzékeny nő igen-Brennan furcsán nézett rá-De te erős vagy és hamar fel tudzs állni-mondta gyorsan javítva önmagát-Nos miért jöttél?
-Van hozzád egy óriási kérésem.
-Na ki vele!Ma jó napom van.
-Mielőtt elmondanám ígérd meg,hogy bármibe kerül teljesíted!
-Attól függ,mi az-Cam belenézett Temperance szemébe és látta,hogy nagy dolog,de fontos-Rendben.Megígérem,hogy teljesítem a kérésed.Mi az?
-Új társat akarok.

-FOLYTATJUK-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése