2011. május 7., szombat

Bones-By means of dreams-10

Temperance még aznap bocsánatot kért mindenkitől,akit egy picit is megbántott.Jól tudta,hogy meg kell tennie,hiszen hibázott.Már régen megtanulta,hogy minden tettéért vállalnia kell a felelősséget.Késő este volt már,mikor hazafelé tartottak Booth kocsijával.Mind a ketten boldogok voltak és elégedettek.Akkor még nem tudták,hogy mi vár rájuk.Főleg Tempi-re.A kocsi Brenn lakása felé tartott.Mikor megérkeztek,Booth udvariasan kinyitotta társának az ajtót,aki cserébe megölelte és egy forró csókot nyomott a férfi arcára.

-Nekem nem kell ilyeneket tenned Booth!-motyogta kedvesen a nő-Én nem az a fajta lány vagyok,aki elvárja ezt!
-Lehet,hogy nem-válaszolt halkan-De mindenki megérdemli,hogy egy kicsit elkényeztessék-hirtelen egy ravasz vigyor jelent meg az arcán-Még én is-Brennan elnevette magát
-Még te is-ismételte az ügynök szavait,majd elindult az ajtó felé,maga után húzva Booth-t,aki készségesen követte.
Mind a ketten készültek rá,hogy együtt töltik majd az éjszakát és így is lett.Másnap reggel Bones ébredt fel először.Nem merte kinyitni a szemét,nehogy a végén kiderüljön,hogy az egész csak egy álom volt.Hallgatózott,hogy vajon Booth már fent van-e,de semmit nem hallott.Még csak szuszogást sem.Megmozdította a kezét és átrakta az ágy túloldalára,de csak a párnát találta ott.Kinyitotta a szemét és kómásan felült.Ez a hely teljesen ismeretlen volt neki.
"Hol vagyok?"-kérdezte magától,miközben még mindig a szobát kémlelte.Benézett a takaró alá-"Ez a saját pizsamám.Legalább nem voltam senkivel"-a gondolatai közt kutatott-"De én Booth-val voltam az este!"-rémült meg-"Vajon hányadika van?"-arra gondolt,hogy valami olyasmi történt vele,mint New Orleans-ban a Katrina-hurrikán pusztítása után.Gyorsan keresett egy naptárt.Nem kellett sokat kutatnia,mert az éjjeliszekrényen lévő digitális óra az is kiírta-"November 21"-olvasta el a feliratot-"Tegnap ültem fel a gépre.De onnan le is szálltam.Nem értem.Hol vagyok?"-kinézett az ablakon,de az épületek sem voltak neki ismerősek.Kopogtak az ajtón.Tempi odarohant,hogy kinyissa,de ha nem hallatszik a folyamatos zörgés,akkor sok idő be telt volna,míg odatalál hozzá.

-Jó reggelt Dr.Brennan!-köszönt egy kis mongoloid jellegű férfi
-Jó reggelt!-viszonozta
-Korán jöttem?Azt hittem,hogy..-a mondat közben az órájára nézett-10-re beszéltük meg a találkozót!-Brenn teljesen összezavarodott."Milyen találkozót??"
-Hogy mit?-bukott ki belőle a kicsit flegma kérdés
-Mennünk kell dolgozni!Talán elfeledkezett róla?-hangja nem volt gúnyos,sokkal inkább megértő.Bones nem tudta,hogy mi folyik itt
-Nem!Dehogy!Csak elaludtam,de 10 perc és készen leszek!-tagadta le.Beengedte a férfit és bement a hálóba.A holmiját kereste,de a szekrények üresek voltak.
-Dr.Brennan!-hallotta a háta mögül-A bőröndje a kanapén van a nappaliban!Vagy nem azt keresi?-kérdezte most már egy kis leplezett gúnnyal a hangjában
-De..De igen-dadogta és kiment az említett helyre.Vagyis csak szeretett volna,mert fogalma sem volt,hogy merre keresse a nappalit
-A másik irány Dr.Brennan!-szólt a kis kopasz kínai-Arra a fürdő van!
-Tudom-nyögte magabiztosan,majd továbbment.A férfi nem tudta mire vélni Brenn szétszórtságát.Néhány perc múlva Temperance kijött a fürdőből és az előbb említett irányba indult.Hamar meg is látta a bőröndjét,ami tele volt az ő dolgaival.A táska tetején volt egy repülőjegy,miszerint ő tegnap azzal a járattal jött ide,amiről leszállt.Teljesen összezavarodott."Mégis mit keresek itt?Hogyan?"-valószínű,hogy arcára is kiült ez a zavarodottság,mert a kínai férfi megszólalt
-Jól van Dr.Brennan?-kérdezte aggódó hangon-Talán nem pihente ki a tegnapi repülőutat?Ha szeretné és visszajöhetek később!-ajánlotta fel kedvesen
-Igen..Egy kicsit még fáradt vagyok.Köszönöm!-mondta és miközben a férfi távozott,Bones kinyitotta a bőröndöt.
Emlékezett rá,hogy nem rakott egy képet sem senkiről,még Booth-ról sem.Nem akart emlékezni,de már másképp gondolja.Nagyon is szeretett volna emlékezni,sőt,nem csak emlékezni,de otthon lenni.Nem egy szállodában,hanem otthon a puha ágyban Booth mellett...

-FOLYATJUK-

Hát ez a rész is végetért,de amint tudom,hozom a folytatást!! Komikat kérek!
Köszi..♥

3 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon érdekes rész volt, de azt hiszem sikerült rendesen összezavarnod :) Kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. ez volt a célom..:)..:elérni,hogy tetsszen és összezavarni..:)

    VálaszTörlés
  3. micsoda csavar.....! isteni!!!!
    most gyorsan olvasom a kövit.... :D

    VálaszTörlés