2011. május 11., szerda

Bones-Jeges fuvallat

Booth elvette barátnője kezéből a telefont és felvette.
-Booth!-szólt bele-Igen köszi!Ez remek!Köszi öreg!Tartozom eggyel!-letette és az arcára boldog mosoly ült ki,de hamar le is törölte-Van egy jó hírem..Vagyis nem tudom,hogy ez neked is jó hír-e..
-Mi az?Bökd már ki!-olyan izgatott volt,hogy már majdnem kiugrott a bőréből."Én nem lehetek ilyen!"_nagy levegőt vett és kifújta_"Nem vagyok Angela.Ő ilyen vidám és kíváncsi.Úgy látszik,kezdem átvenni a szokásait.."
-Hát jó..Kiderítettem,hogy kik azok,akik rád támadtak...Tudod..A kocsival..Aki elütött...-nem tudta,hogy hogyan is fejezze ki magát
-Nyugi Booth!Értem és ez remek hír!-állította le Bones
-Igen?-lepődött meg a férfi-Akkor jó!Vagyis ki kell,hogy javítsam magam:Még nincs meg,de van egy ember,aki tud róla,hogy kik az elkövetők és én mindenképpen kihúzom belőle!-magyarázta büszkén
-Mi Booth!Mi!-javított Brenn
-Nee!Nem lehetne,hogy te most meghúzd magad?Veszélyes ez az egész!-idegeskedett Seeley
-Ugyan már!Hiszen az bent leszünk az FBI-nál!Vagy nem?-kérlelte Tempi
-De..Ez igaz..De fő a biztonság!
-Jaj!Mióta mondasz te ilyeneket?-kérdezett vissza játékosan Bones
-Mióta elütöttek!-mondta kicsit talán túl hangosan Booth.Temperance kicsit meglepődött,de végül úgy döntött,hogy Booth-nak végül is igaza van
-Rendben.Legalább ott lehetek az üveg mögött?Ott nem lát senki!-próbálkozott újra és most már nagyobb sikerrel járt
-Oké.De csak ott!-szólította fel a lányt Seeley,majd egy csókot nyomott a szájára-Akkor..Mehetünk?
-Igen-mosolygott boldogan Brenn és elkezdett öltözni,de aztán eszébe jutott,hogy először fürdenie kéne,hiszen tegnap már nem volt rá ideje.Ahogy erre gondol elmosolyodott.Elindult a fürdő felé,de Booth-ba ütközött
-Megyünk együtt?-kérdezte egy huncut vigyorral az arcán
-Nem lehet,bármennyire is szeretném-bújt közelebb-Sietnünk kell.Minél előbb meg akarom tudni,hogy ki volt az a szemét,aki miatt nem lehet gyerekem-ahogy ezt kimondta meg is bánta.Könnyes szemmel nézett Booth szemébe,aki meglepett és szomorú arccal bámult vissza rá
-Hogy?-kérdezte elhalkuló hangon
-S-Sajnálom Booth!Én nem..Nem akartam!-védekezett Brenn,de már késő volt
-Nem lehet gyereked?-Bones eltolta magától a férfit,de az nem engedte
-Én..Nem akartam elmondani..Tudom,hogy neked milyen fontos a család..Én-sírni kezdett
-Miért nem mondtad el?-ölelte meg a nőt.Jól tudta a kérdésére a választ,de mégsem hallhatta Tempi szájából
-Sajnálom..Én azt hittem..-többet nem bírt kinyögni,még jobban zokogott
-Azt hitted,hogy elhagylak,mert nem lehet gyerekünk.Igaz?-fejezte be a mondatot az ügynök-De én nem hagynálak el!Soha!Mit számít,hogy nem lesz gyerekünk?Akkor addig próbálkozunk,amíg össze nem jön!Olyan nincs,hogy nem jön össze!Ha kell örökké próbálkozunk,de nem hagylak el!Hallod?-nyugtatta meg barátnőjét a férfi,miközben még szorosabban ölelte a remegő testet
-De..Neked család kell és én nem gátolhatlak meg benne!-sírt tovább
-Nekem már rég te vagy a családom!Meg persze Parker!Ti vagytok a mindenem!Örökbe is fogadhatunk egyet,ha ez megnyugtat!
-Igen,de az nem ugyanaz!Ő nem a sajátod és tudom,hogy az neked sem lenne jó-motyogta
-Na jó..Figyelj rám Bones!Mondtam már!Nem kell egy gyerek sem,ha te itt vagy nekem,de ha mégis összejön,akkor annak nagyon fogok örülni!Örökbe is fogadhatunk,mert őt ugyanúgy fogom szeretni,mintha a sajátom lenne!Vili?-a lány kékeszöld szemébe nézett és tudta,hogy meggyőzte Őt.Újra átölelte,majd megcsókolta.Brenn viszonozta a csókot,de mégis eltolta az ügynököt-Mi a baj?-kérdezte ijedten.Egy pillanatra elbizonytalanodott,hogy talán tévedett és mégsem sikerült meggyőznie a nőt
-Mennünk kéne!-suttogta mosolyogva Bones.Örült neki,hogy Booth mellette maradt még így is,annak pedig még jobban,hogy még így sem adja fel a "babaprojektet".
-Igazad van.Akkor jössz fürdeni?-kérdezte egy huncut vigyor kíséretében
-Jaj Booth!Nem most fogunk próbálkozni!Egyébként mennünk is kell és nem is lehetek terhes még jó pár hónapig!Higgadj le!-beleütött egy kicsit a férfi mellkasába
-Hogy te milyen lehangoló vagy!Muszáj ezt mindig eszembe juttatnod?-olyan vicces volt az arckifejezése,hogy Temperance akaratlanul is elnevette magát.Booth kicsit megcsikizte a lányt,aki akkorát ugrott,hogy majdnem nekiment a falnak
-Nyugi!-nevette-Ne most!

-FOLYTATJUK-

Mégis jött friss..:)..még az a szerencse,hogy már tegnap írtam egy kicsit ebbe a részbe..:)..Sajnálom,hogy ha rövidre sikeredett,de ez van,ezt kell szeretni..:S..köszi mindenkinek a visszajelzéseket!Nagyon jól esnek,bár az angol csajról fogalmam sincs,hogy mit írt,de biztos nem azt,hogy milyen király vagyok..CX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése