2011. május 3., kedd

Bones-By means of dreams-8

Néhány perc alatt beértek a Jeferson intézetbe.Temperance még kicsit izgult,de jól tudta,ez az egyetlen lehetősége,hogy mindent helyrehozzon.A tetteiért vállalnia kellett a felelősséget.Mély levegőt vett és elindult,de egy pillanatra megtorpant.
-Te biztos nem jössz?-kérdezte bizakodva
-Nem.De itt leszek és szurkolok neked-mosolyodott el
-Hát a távoli szurkolás nem éppen a legjobb-komorodott el,megfordult és be akart menni,de Booth elkapta a kezét
-Hé!Nyugi!Ezzel csak arra akartam célozni,hogy végig veled leszek!-ölelte magához a lányt-Én is bemenjek?-szinte biztos volt a válaszban
-Igen-hangzott egyértelműen Tempi szájából
-De ha beszélsz velük én nem leszek ott.Vagyis ott leszek,csak a háttérben.Nem szeretnék belefolyni,ha érted,mire gondolok..
-Értem és köszönöm-megcsókolta a férfit,majd mindketten elindultak befele.
Az út lassan telt és Brennan nagyon izgult.Persze,hogy pont ilyenkor még a laborban sem volt senki,de nem is nagyon bánta.Jobb,ha ezt nem mindenki előtt beszélik meg,hanem csak kettesben.Mindenkivel külön-külön.Nem tudta,hogy melyik irodánál is kezdjen,de végül Cam-nél döntött.Mikor már az iroda előtt voltak,látták,hogy egy nő sürög-forog az ajtó előtt.Egyikőjük sem tudta elképzelni,hogy vajon mit is akarhat,aztán Tempi-nek eszébe jutott az álláshírdetés."Hát persze.Hiszen nem tarthatta meg a helyemet.És mi van,ha már felvett valakit?"-ijedten Booth fele fordult
-Mi van,ha már felvett valakit?Akkor mit csináljak?-kérdezte kétségbeesett hangon
-Az lehetetlen,hogy ennyi idő alatt már talált is megfelelő személyt-nyugtatta a lányt
-De mi van,ha mégis?Ha az a nő már helyettem van itt?-hangja megremegett
-Biztos vagyok benne,hogy ő nem lehet az új antropológus!Nem úgy néz ki-egy kis vigyort vetett Brenn fele,de Ő ettől sem nyugodott meg
-Nem is szoktál antropológusokkal találkozni,akkor honnan tudod,hogy hogy néznek ki?És egyébként sem egyformák!Az lehetetlen lenne,mivel..
-Én nem úgy értettem!-szakította félbe az ügynök
-Hát?-nézett értetlenül Tempi
-Mindegy..A lényeg az,hogy ő tuti nem az utódod,úgyhogy szépen sétálj oda az ajtóhoz,kopogj be és beszélj Cam-vel.Én itt várok kint-mondta határozottan és az iroda felé tuszkolta a nőt

***

-Dr.Saroyan!-szólt be az irodába egy alacsony vöröses hajú lány
-Igen?Valami baj van Anna?-kérdezett vissza Cam hidegen
-Egy nő keresi!Azt mondta az álláshirdetésre jött!-hangzott a csilingelő halk hangocska
-De még nem is..-nem fejezte be,mert Brennan belépett és félbeszakította
-Önéletrajz is kell?Mert azt elfelejtettem-hangja tiszta volt,de alig hallható.
-Brennan!-csodálkozott Camille-Te?Hogy?Hiszen már a gépen kéne lenned!
-Baj?Mert akkor már megyek is..
-Dehogy!-szólt azonnal vissza a nő-Örülök,hogy végül mégis ittmaradtál!Hiszen ez szuper!
-Szóval akkor még van hely a számomra?-kérdezte elcsukló hangon.Cam egy papírt emelt fel az asztaláról,amit már rég előkészített,hátha megtörténik a csoda
-Nem is adtam be a Jeferson-nak a felmondási papírodat.Vártam a végsőkig és megérte!-szorosan fogta a dossziét,amiből előhúzta azt a néhány darab vékony lapot és átnyújtotta Temperance-nek
-Nincs rá szükségem!-mondta gyorsan,nehogy meg kelljen fognia
-Az jó!-hangzott,majd elfordította a lapokat,hogy a hosszabb élük legyen felfelé,megfogta mind a két kezével és egy egyszerű mozdulattal eltépte.Brenn számára ez a hang fizikai fájdalmat jelentett és összerezzent.Nagyon félt attól,ami várhat rá,ha itt marad,de ezt így kellett.Booth ezt mondta és neki mindig igaza van,még ha ezt Bones soha nem vallja be magának.Így a helyes.Cam megölelte barátnőjét-Jó,hogy Booth végül tudott veled beszélni!
-De..-tolta el magától a nőt Tempi-Neked is mondanom kell valamit-ahogy ezt kimondta a gyomra görcsbe rándult,a torka kiszáradt és a lélegzete elakadt,valahogy mégis képes volt kipréselni magából egy apró szót-Várj!-megfordult és kilépett az irodából
-Na?Hol van Cam?-kérdezte Booth nyugtalanul
-Bent-mondta halkan Brenn
-Bent?De miért?-Temperance nem szólt,csak egy csókot lopott a férfitól.Rövidet,de abban minden benne volt.Mikor szétváltak Brennan mély levegőt vett és visszasietett az irodába
-Szóval-kezdte újra Tempi,de amint elkezdte,érezte,hogy megint elfogy az ereje.Azonban nem volt más választása,folytatnia kellett-Azt hiszem,hogy le kéne ülnöd-mondta közömbösen,majd nyelt egy nagyot
-Mi a baj?Ha a hirtelen jött változásodról akarsz velem beszélni,akkor nem kell,mert én nem haragszom!Komolyan!-kezdte hárítani a hosszú beszélgetést a nő
-De muszáj.Olyanokkal vádoltalak,amik nem voltak igazak..Azt hiszem..-erősködött
-Ugyan!Felejtsük el!Tudod,hogy általában én nem vagyok híve az ilyen lelkizős beszédeknek!-védekezett tovább
-Hát én sem.Booth azt mondta,hogy beszélnünk kell és talán neki van igaza.Nem hagyhatom,hogy ez bennem maradjon.
-Hát jó-egyezett bele Cam-De akármi lesz,tudnod kell,hogy én nem haragszom!-
-Rendben...-nagy levegőt vett és elkezdte-Aznap kezdődött minden,mikor munkába akartam visszajönni.Miután elmentünk,megkértem Booth-t,hogy hagyjon magamra.Mikor hazaértem láttam,hogy van egy kamerás hívásom a laptopon és azt hittem,hogy Angie az,mert megtudta,mi volt Booth és köztem,de nem így lett-egy kis szünetet tartott,mert nem kapott levegőt.Még mindig nagyon megviselte,hogy hitt annak az embernek és eltaszította a barátait.Cam közben türelmesen hallgatta,amit a lány mondott.A szíve mélyén sajnálta,de nem akarta kimutatni,mert tudta,hogy Brenn nem szereti,ha valaki sajnálja.Várta,hogy mi fog ebből kisülni-Michael hívott.Emlékszel rá?-kérdezte remegő hangon,mikor Cam-re nézett
-Ő..A volt tanárod ugye?-kérdezett vissza bizonytalanul
-Igen-Tempi ismét leszegezte a fejét és úgy folytatta...

-FOLYTATJUK-

Mi is csak holnap,vagy holnap után folytatjuk,ahogy Brennan is..;)
Komikat kérek!!Megint elmaradtak..♥

3 megjegyzés:

  1. Tök cuki. imádtam mikor az állásra jelentkezett, és hogy nincs önéletrajza. hihi magam előtt láttam Cam ledöbbent arcát

    VálaszTörlés
  2. nagyon frappáns volt ahogy megoldotta a visszaérkezést.... és az meg plusz mosolyogtató volt, hogy kiment Booth-hoz puszit lopni ahhoz, hogy legyen ereje elmondani mindent...
    nagyon édes.....

    VálaszTörlés
  3. köszi..♥..igyekszem folytatni..:)

    VálaszTörlés