2011. május 14., szombat

Bones-Jeges fuvallat-2

Booth és Brennan elindultak az FBI központjába,ahol már várta őket a behozott férfi.Nem tagadott semmit,hiszen nem lett volna értelme,de nem is válaszolt rendesen a feltett kérdésekre.Mindig ugyanazt hajtogatta,hogy csak Booth ügynökkel hajlandó beszélni,vagy esetleg Dr.Brennan-nel.Azt is hozzátette,hogy nem hiszi,hogy Brennan-t beengedik majd hozzá,de reménykedik.

Booth és Bones hamar odaértek a kihallgatószobához.Booth kicsit ideges volt,de ez érthető,hiszen most tudta meg,hogy talán soha többé nem lesz gyereke.Próbált nem gondolni rá,mert Tempi-nek is azt mondta,hogy ne idegeskedjen,de egyszerűen nem ment.Majd ha elkapta azt a szemetet,aki ezt tette.Beléptek az FBI épületébe és már majdnem ott is voltak,mikor Booth megfogta barátnője kezét és félrehúzta.
-Ugye csak azt teszed,amit megbeszéltünk?-idegeskedett
-Nyugi!Nem lesz baj!Ő nem lát és nem tudja,hogy ott vagyok!Oké?-nyugtatta a lány,de igazából azt tervezte,hogy bemegy majd.
-Oké..Akkor menjünk-elindult és Brenn követte.Booth szorosan fogta Temperance kezét.Mikor odaértek a kihallgatószoba ajtaja csukva volt és egy őr áll előtte-Nem azt mondtam,hogy ne kezdjék el nélkülem a kihallgatást?-őrjöngött-Azonnal menjen be és hozza ki nekem Brown ügynököt!-ordította-Mire vár?Tapsara?-a férfi bement és néhány pillanat múlva már Brown is jött vele
-Mit akarsz Booth?-kérdezte lekezelően
-Na ide figyelj Philip!Azt mondtam,hogy nélkülem nem kezdheted el!Érted?Ez az én ügyem!
-Nyugi Seeley!Csak egy kicsit játszottam vele!De ne aggódj,nekem nem mondott semmit.Azt mondta,hogy veletek..-a fejével Brenn felé bökött-Akar beszélni.
-Hát csak velem fog-nyögte haragosan Booth.Egy jelentőségteljes pillantást vetett Tempi felé,majd mind a ketten elindultak a helyükre.

***

-Áá!Üdvözlöm Booth ügynök!Hogy van?-kérdezte vidáman és egyben lenézően a férfi
-Fogja be!Csak akkor beszél,ha én kérdezem!-nem kiabált,de érezni lehetett a feszültséget a levegőben
-Ugyan Booth ügynök!Csak nem gondolta,hogy Dr.Brennan nélkül bármit is mondok!Egyébként fogadok,hogy az üveg mögött van!Ugye?-kérdezte mosolyogva,majd felállt és odasétált
-Üljön le!-parancsolt rá idegesen az ügynök
-Itt van igaz?Szép napot Dr Brennan!Úgysem sokáig élvezheti!-felnevetett-Ugye tudja,hogy ide kell jönnie?-olyan arckifejezést vágott,mint akinek eszébe jutott valami-Vagy talán fél tőlem?Hát persze!Hiszen különben miért ne jönne be?..-nem fejezhette be a mondanivalóját,mert Booth idegesen közbeszólt
-Üljön le és fogja be a száját!-ordította
-Ugyan már!Hát ha nincs ott senki,akkor miért ne beszélhetnék?-kérdezte nemtörődöm módon
-Mert itt én vagyok a főnök!-mondta magyarázatként az ügynök
-Én abban nem lennék olyan biztos!-nevette el magát a férfi,majd visszafordult és mintha meg sem hallotta volna az ügynök parancsát,ismét beszélni kezdett-Szóval...Hol is tartottam?Ja igen..Én a maga helyében kiélvezném ezt a felhőtlen életet.A főnökeim azt üzenik,hogy már csak maximum 2 hétig élvezheti Booth ügynök társaságát,de jobb esetben csak 1 hétig-itt megint felnevetett
-Elég volt a süketeléséből!-kiabált Booth,majd felpattant a székből és Mason-hoz lépett,elővette a bilincsét és azzal a lendülettel rá is csatolta az egyik kezére,az asztalhoz vezette és a bilincs másik végét annak a lábához rögzítette-Szóval.Ki is a maga "főnöke"?-kezdte a vallatást újra
-Miért kéne mondanom bármit is.Én sem kaptam meg azt,amit akartam!-nyugodtan dőlt hátra,de rá kellett jönnie,hogy a keze miatt ez nem valami kényelmes-Nem akarná inkább mégis levenni a bilincset?Ez nem valami kényelmes helyzet
-Nem.Ki küldte magát?Túl egyszerű volt megtalálni!Miért?
-Mert ezt akartam és mert ŐK is ezt akarták
-Kik?
-Mit kapok,ha elmondom?-gúnyos vigyor ült ki az arcára.Látni lehetett rajta,hogy mit akar:Brennan-t
-Enyhíthetünk a büntetésén-nehezen sikerült kimondania ezt a mondatot
-Maga is jól tudja,hogy nekem nem ez kell-a vigyor nem tűnt el az arcáról
-Booth ügynök!-szólt be az őr a szobába
-Megyek-a férfi felé fordult-Gondolkodjon,hogy mit akart mondani,mert nem jön be ide Dr.Brennan!-befejezte a mondatot és felállt.Mikor kilépett,az őr mutatta,hogy az üveg mögül keresik.Belépett.Látta,ahogy Sweets analizálja Tempi-t
-A bűnözőnkkel foglalkozz Sweets!-szólt rá,majd tekintette a karba tett kézzel álló Temperance-re esett
-Miért ilyen vidám?Hiszen most csukjuk le!-kérdezte a lány halkan
-Mert csak játszik velünk-válaszolt Booth,miközben átölelte barátnőjét-Azt akarja,hogy féljünk és idegesek legyünk
-Szóval amit mond az nem igaz?-kérdezett vissza Brenn.Booth felé fordult,akin látni lehetett,nem tudja,mit is mondjon
-Igaz is lehet-bökte ki végül,de meglepetésére Tempi szemében nem lehetett félelmet látni.Talán a szemében nem,de valójában rettegett..-Ez a Mason Flits egy piti kis bűnöző.Miért társult volna valakivel?-fordult Sweets fele
-Nem tudom.Nagyon magabiztos és egy kicsit sem fél a börtöntől.Talán mert arra vár,hogy majd kiviszik innen..Egyetértek abban,hogy csak játszik velünk.Most nekünk kéne előnyben lenni,de ő van és ezt nagyon is jól tudja.
-Mi vagyunk előnyben-súgta Tempi,miközben elszánt pillantást vetett a fiúk felé
-Szó sem lehet róla Bones!-szólt rá Seeley-Megbeszéltük,hogy itt maradsz!
-Tudom,hogy mit beszéltünk meg,de ez az egyetlen esélye,hogy kihúzzunk belőle valamit!-próbálkozott
-Te sem tudod kiszedni belőle amit akarunk!Ha te bemész,csak megadjuk neki amit akar!-az ügynök mindenáron le akarta beszélni,de Brenn hajthatatlan volt
-Egyetértek Booth ügynökkel Dr.Brennan!-hallatszott a háttérből SweetsBrennan elkeseredve látta,hogy nem fognak neki engedni,ezért úgy döntött,hogy látszólag beleegyezik
-Jó.De ha nem beszél,akkor bemegyek!-az új akaratát sem voltak hajlandóak elfogadni
-Nem!-vágták rá egyszerre-Maradj csak itt!-mondta Booth,majd az ajtóhoz lépett-Nehogy kiengedd!-súgta a doki fülébe,majd kiment és Néhány másodperc múlva már látni lehetett a kihallgatószobában.


-FOLYTATJUK-

Remélem tetszett ez a rész..:)..kicsit sok benne a párbeszéd,de igazából nem tudtam volna máshogy..Örülök,hogy meglett az előző rész és remélem többször nem fordul elő hasonló eset.Komikat kérek,mert nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre!..♥

1 megjegyzés:

  1. ááh ez nagyon jó lett! ;), és párbeszédből meg jöhet több is. Én azt jobban szeretem ;) <3*

    VálaszTörlés