2011. május 2., hétfő

Bones-By means of dreams-7

Brennan még próbált kérlelni,de a sztyuárdesz nem engedett.Ragaszkodott hozzá,hogy Tempi üljön le a helyére,végül mikor már látta,hogy a lány nincs valami jó passzban,megenyhült.
-Szerelem?-kérdezte megértően a kiszolgáló.Brenn nem tudta,hogy mit is feleljen,de végül egy apró bólintással jelezte,hogy valóban arról van szó-Értem-nagy levegőt vett,majd kiáltott egyet-Sue!Sue!
-Igen?-kérdezte egy mongoloid felépítésű nő
-Ez a hölgy beteg!Nem hozta el a gyógyszereit és ha nem jut le,akkor abba bele is halhat!
-Mi a baja?-kérdezett vissza hitetlenkedve Sue
-Nagyon súlyos szívbeteg!
-Mi?-kérdezett vissza Temperance-Én nem..
-Css!-hangzott az egyértelmű utasítás-Kérlek szólj a pilótának!Így nem indulhatunk el!
-Rendben-egyezett bele a lány,majd gyorsan a pilótafülkébe rohant.Néhány másodperc múlva a lépcső elkezdett lenyílni...
Booth bámulta a repülőt,vártra,hogy elinduljon.Tudta,ha ez megtörténik,örökre elveszíti szerelmét,de már nem tehetett semmit.Gyötörte a gondolat,hogy ennél többre is képes lehetett volna.Könnycsepp folyt végig az arcán,amit gyorsan letörölt,hiszen ő egy erős férfi!Nem sírhat!Kezét az arcába temette és így is volt néhány pillanatig,majd újra felnézett.A repülő elindult,rajta az egyetlen nővel,akit valaha is igazán szeretett.A szívében óriási fájdalmat érzett,mintha kitéptek volna egy darabot a helyéről.
-Te sosem hagysz elmenni-hangzott egy halk csilingelés a férfi háta mögül.Booth amilyen gyorsan csak tudott megpördült
-Temperance!-szorosan átölelte a lányt és mélyen beleszagolt a hajába-Hogy kerülsz ide?Hiszen láttam,hogy felszállsz a gépre!-csodálkozott
-Úgy is volt.De nem mehettem el.Te nem hagysz elmenni..Soha-Booth szemébe nézett
-Szeretlek!-hangzott Seeley utolsó mondata,majd megcsókolta Brenn-t
-Most mi lesz?-kérdezte halkan de biztosan Tempi,miközben karja a Seeley vállán pihent,ő pedig Brenn derekát fogta
-Nem tudom.Elmegyünk az első repülővel valami gyönyörű helyre,hogy eltűnjünk a világ elől-mosolygott
-Az nem lenne rossz,de minden holmim a gépen maradt.
-És?Nálam is van néhány cuccod,a többit meg megvesszük ott!
-Milyen okos vagy-nevetett fel jóízűen és megcsókolta az ügynököt
-Tudom-vigyorgott Booth,miközben visszacsókolt barátnőjének
-Te kis egoista!
-Dehogy!
-Talán nem tudod,hogy mi az?Az az,mikor valaki,történetesen most te..-kezdte a mondandóját,de Seeley félbeszakította
-Tudom mit jelent az a szó!-mondta hangosan-De hiányoztál!-fogta halkabbra a hangját
-Te is
-Szóval akkor mehetünk?-kérdezte Booth,majd megfogta Temperance kezét és elkezdte húzni
-Hova?
-Jegyet venni!
-De Booth!Várj már!-rántotta meg a kezét
-Mi az?-fordult vissza
-Nem mehetünk el csak úgy!Hiszen neked itt van Parker és a munkád!
-Igazad van!Szólok Rebeka-nak,hogy hozza ide és betelefonálok az irodába,hogy szabit vegyek ki!-hangzott az egyértelmű válasz.Előkapta a telefonját és már tárcsázott is,de Bones leállította
-Ne!-súgta
-Miért?
-Hidd el minden vágyam,hogy elmenjek veled valahová,de ez így nem helyes!
-Miért?
-Mert nem!Nem lehet csak úgy felkapni Parkert és elvinni valahova!-mikor látta,hogy az ügynök kissé letört még hozzátette-De ha gondolod nyugodtan elintézel mindent és utána elmehetünk valahova-Booth elmosolyodott
-Már azt hittem,nem is akarsz velem lenni-könnyebbült meg
-Akkor miért szálltam volna le a gépről?-megölelték egymást,Booth pedig egy puszit nyomott Brenn homlokára
-Megoldottuk az ügyet-kezdte már a kocsiban Booth
-Igen?Vagyis..Nem én,hanem te!Én nem is voltam itt!
-Dehogynem!Ha te nem vizsgálod éjjel az a csontvázat,akkor én nem tudtam volna letartóztatni a gyilkost!
-Meg sem kérdezem,hogy ki volt.Nem is láttam a családot és a barátokat.Ez olyan szokatlan
-Majd legközelebb már te is jössz velem!-fogta meg Tempi kezét,mikor a pirosnál álltak
-Nem lesz legközelebb-sütötte le a szemét-Felmondtam.Emlékszel?
-Igen,de vetesd fel magad újra!-lelkesedett Seeley
-Az nem olyan egyszerű Booth!Nem lehet csak így megoldani mindent!-ellenkezett Brenn.Egyáltalán nem találta volna logikusnak,hogy újra felvegyék
-Azért megpróbálhatnád-mondta szomorúan-Nem szeretnék más társat.Senki nem érhet a nyomodba!Nem kell másik dögös társ,mert nekem te kellesz!-folytatta kicsit lelkesebben,de a végére már teljesen bezsongott
-Hát..Ez esetben akár meg is próbálhatnám-mosolygott a lány
-Oksi!
-Figyelj az útra Booth!Zöld van!-szólt rá a férfire erélyesen Tempi.Egész úton le sem vette róla a szemét.Végig beszélgettek,de valahogy nem érdekelte semmi,csak az a tény,hogy a férfi,akit mindennél jobban szeret,mellette ül
-Akkor a Jeferson-ba viszlek.Oké?-jelentette ki egy idő után az ügynök
-Rendben.De biztos,hogy ez jó ötlet?És ha nem sikerül?-aggódott
-Én 110%-ig biztos vagyok benne,hogy felvesznek
-De ugye Booth tudod,hogy 100 a maximum?-Booth Bones-ra nézett,aki egyből felfogta,hogy mi is van-Ó!Értem.Szóval direkt túloztál.Ezzel fejezted ki,hogy mennyire biztos vagy benne.
-Igen.Szóval akkor odamész,de én nem megyek be veled...
-Mi?De miért nem?-szakította félbe Brennan
-Mert ezt egyedül kell megoldanod.Vagy talán tévedek?El kell mondanod Angela-nak,Cam-nek és Hodgins-nak is mindent.Szegény Angie-t nagyon megviselte,ahogy viselkedtél.Én a te helyedben a lehető legjobban adnám elő ezt a dolgot.
-Nagyon?-kérdezte bűnbánó arccal és elcsukló hangon
-Egész nap csak sírt.El tudod képzelni azt hiszem-Tempi lesütötte a szemét és arra a kárra gondolt,amit ő okozott a hülye kis hisztijével.Hogy lehetett ilyen buta?Már eleve nem kellett volna hinnie Michael szavainak!Hiszen jól tudta,hogy nem becsületes ember!-Hé!-szólalt meg Booth,mikor látta barátnője elkeseredett arcát-Nem a te hibád!Hallod?Ezt mindenki meg fogja érteni és biztos vagyok benne,hogy megbocsájtanak,mert a barátaid!
-Mennyire vagy benne biztos?
-100%-mosolyodott el a férfi
-Miért csak 100?
-Mert annyi a maximum!Vagy tán tévedek?-nevette el magát,de mikor látta,hogy társa nem nevet,ő is abbahagyta
-És mégis miért bocsátanának meg nekem?Hiszen nagyon sokat ártottam!
-Azért,amiért én is:Mert szeretünk!-hangzott a válasz,a lehető legkomolyabb arcon

-FOLYTATJUK-

Hát én ezt is elkészítettem és remélem tetszett!Köszi a komikat!!És most is várom!

3 megjegyzés:

  1. Imádtam :) Végre boldogság. Remélem a többiek is megbocsájtanak neki :) kíváncsian várom a kövi részt.

    VálaszTörlés
  2. eeeeeez (is) nagyon jó volt.... imádtam :) :)
    egy kicsit legyenek kemények a többiek de végül bocsássanak meg neki, remélem hamar írsz

    VálaszTörlés
  3. Bocs csak ezt le kell írnom! Szerintem jobb lett volna ha Booth látja Brennant rohanni a repülőtől és ő is rohant volna felé, majd a kifutónál ott csókolta volna meg. De ez csak egy vélemény, amúgy nekem így is tetszett és ha gondolod nézz be hozzám kritizálni vagy dicsérni ha épp úgy van XD

    VálaszTörlés