2011. március 5., szombat

Bones-Élet vagy halál?-6

Néhány nap múlva az orvos bement Temperance-hez,hogy elmondja az eredményeket.
-Jó reggelt Ms. Brennan!-köszönt lágyan
-Jó reggelt!-viszonozta
-Jó reggelt Dr úr!-mondta Seeley is-Meglettek az eredmények?
-Igen Mr.Booth.Nem találtunk semmi rendelleneset az agyrázkódáson kívül.
-Mit gondol,visszatérnek az emlékei?-kérdezősködött az ügynök türelmetlenül
-Talán.De nem látom sok esélyét-felelt nem túl biztatóan-Bár olyat sem láttam egész pályafutásom során,hogy valaki így visszatérjen a biztos halálból-mosolygott,majd kilépett a szobából,de hamar vissza is fordult-Azt hiszem,semmi akadálya,hogy már ma délután hazamehessen!-becsukta az ajtót.Booth észrevette,hogy társa nincs nagyon feldobva a hírtől
-Mi a baj?-tudakolta-Nem örülsz?
-De-még mindig nem nézett fel-De nagyon.
-Nem úgy nézel ki,mint aki boldog!Mi a baj?
-Csak...-"Veled akarok maradni"_akarta mondani,de inkább csendben maradt
-Csak mi?-aggódott a férfi
-Semmi.Nem érdekes-mosolyodott el Bones,hogy leplezze érzéseit
-Elmondhatod!-faggatta tovább
-Semmi!Tényleg!Örülök neki,csak el voltam gondolkodva!
-Akkor...?-kezdte a kérdést Booth,de megakadt
-Mit szeretnél kérdezni?
-Hazavigyelek?
-Nem kell!Biztos nagyon sok dolgod van!Hiszen mióta itt vagyok,azóta te csak ülsz az ágyam mellet!-valójában nagyon is szerette volna,ha Seeley-vel mehet haza
-Szívesen elviszlek!Nincs fontos dolgom,mert mindent lemondtam erre a hétre is!-győzködte
-Biztos?
-Persze!-eszébe jutott valami-De előtte el is mehetnénk enni valamit,meg inni egy pohár bort!Olyan régen ittunk együtt!
-Nem lehet.A gyógyszereimre sajnos nem ihatok-sütötte le a szemét
-Akkor csak eszünk!Elviszlek a kedvenc helyünkre,hátha eszedbe jut valami!-lelkendezett-De persze csak ha akarod-tette hozzá
-Igen-mosolygott-az jó lenne
-Remek!Akkor most hazamegyek és átöltözöm,aztán visszajövök és segítek összepakolni a dolgaid!-pattant fel a székből.Tempi nem nagyon örült,hogy a férfi itthaggya,de felvidította a gondolat,hogy utána együtt ebédelnek.Booth hamar el is ment,a lányhoz pedig bejöttek Angiék és Max.
-Hogy vagy édesem?-kérdezte a lány aggódással a hangjában
-Jól vagyok...-"Angie?Angie vagy Cam?Mi a neve?Booth már mondta,de nem tudom"_Angela valószínű,hogy látta barátnője kételyeit,mert rávezette a nevére
-Angela Montenegro névre rendelnél nekem lent a büfébe egy kávét Cam?
-Hogy?Nem!Miért?-lepődött meg a nő
-Na jó!Rendelj magatoknak is!Akkor az mennyi is...-gondolkodott,mintha nem tudta volna a választ-Itt van Hodgins...Cam...Max...
-Ó én köszönöm nem kérek!-vágott közbe
-Akkor csak Jack...Cam...Én...Szívem te ihatsz kávét?-nézett barátnőjére,aki értetlenül pislogott,mert azt sem tudta,hogy szereti-e,vagy sem-Biztos ihatsz te is!Nem hiszem,hogy van olyan gyógyszer,amitől ne lehetne!Akkor még Booth is,az úgy 4 kávé!Olyan hálás vagyok Camille!-"Camille?Mióta hív így?"_csodálkozott Saroyan
-De nem mondtam,hogy lemegyek!-rázta a fejét
-Most hívtalak meg egy kávéra!Úgyis én fizetem!Menj már!-utasította főnökét,aki még mindig nagyon meg volt lepődve,de végül lebicegett a büfébe.Tempi kezdte sejteni,hogy Angela azért csinálta,hogy tudja,ki kicsoda-Akkor ma mehetsz haza?
-Igen-válaszolta bátortalanul
-Akarod,hogy hazakísérjelek?-ajánlotta fel
-Nem kell.Booth elvisz...Meg bemegyünk enni a kedvenc helyünkre...-kicsit megakadt,majd kérdőn nézett barátnőjére,aki tudta mi a dolga
-Gondolom  Royal Diner-re gondolt-mosolygott-Hiszen ott szoktunk enni-Temperance kezdte szégyellni,hogy semmit nem tud,de érezte,hogy Angie és ő nagyon közel állnak egymáshoz.Tudta,hogy rá mindig számíthat-A legjobb barátnőm vagy!Tőlem bármit kérdezhetsz,ha gondolod!-Brenn lesütötte a szemét
-Na és hogy érzed magad kicsim?-kérdezte Max
-Jól..Vagyis jobban.Még fájnak a repedt bordáim és az eltört medencém,de ez már semmi-apjára nézett.Még mindig nem volt neki ismerős az arc,amit látott."Miért nem emlékszem semmire?Olyan rossz ilyen tudatlanságban élni!A barátaim majd segítenek nekem.Itt van Angie,Cam,Booth...Mikor jön már?Kezdek éhes lenni.Jó lenne,ha sokáig ennénk_elmosolyodott_Ha velem maradna...Nem Temperance!Ezt verd ki a fejedből!Ő csak a társad,semmi több!Gyorsan felejtsd is el,hogy ilyenre gondoltál!"_szidta magát.Gondolkodását kopogás szakította félbe.Mikor meglátta,hogy nem az jön be,akit várt,kicsit elszomorodott,de nem mutatta,mert akkor megint kérdezősködnének
-Itt is van a kávé!-szólt Cam-Mindenkinek,ahogy szereti!Ez itt a tiéd Brennan!-nyújtott át egy poharat a lánynak
-Köszönöm-kicsit elbizonytalanodott,de végül belekortyolt az italba.Nagyon finomnak talált."Akkor tehát mégis szeretem!"-Köszönöm-ismételte

-FOLYTATJUK-
Mára ennyi,mert nem volt se kedvem,se időm írni többet...:)...remélem tetszik mindenkinek!A véleményeteket lécccike írjátok meg nekem!Köszi...:D

4 megjegyzés:

  1. Bírom Brennan vívódását. Ott van benne a racionális tudós, aki próbál közbeni az érzései ellen. de a tudatalattija legmélyén azért érzi hogy szereti Booth-t

    VálaszTörlés
  2. köszi...:)örülök,hogy tetszik!Még semmit nem tud a kettejük múltjáról,szóval küzdeni is fog az érzései ellen,hiszen régen is küzdött és most majdnem ugyanaz a szituáció...:)

    VálaszTörlés
  3. Hát Tempi már csak ilyen kis agyas, hihi
    Esetleg ha beleolvasol az írásaimba jelezhetnél valami kritikát. köszike. Lehet ma én is dobok új storyt. Nagyon rákaptam hála neked.

    VálaszTörlés
  4. örülök,hogy írsz!még sajnos nem volt időm,de amint tudok olvasok...:)

    VálaszTörlés