2011. március 11., péntek

Bones-Emlékek a múltból-5

Temperance szorosan társához bújt.Érezni akarta a teste melegét,amíg csak lehet,de belátta,hogy így nem maradhatnak,mert ha Angela megjön,akkor elég félreérthető helyzetbe kerülnek.Még egy pillanatig kiélvezte a férfi óvó karjait,majd elengedte.
-Baj van?-idegeskedett Seeley
-Dehogy!-mosolyodott el a lány-Csak kicsit rendet kéne raknom,mielőtt Angie megjön!
-Nem!-vágta rá határozottan-Még véletlenül sem fogsz te itt most nekiállni takarítani!Szó sem lehet róla!-tiltotta Booth
-De miért?
-Mert még csak tegnap jöttél haza!Mégis mit gondoltál?Nem hagyom,hogy még rosszabb legyen az állapotod!Azért vagyok itt,hogy vigyázzak rád!-egy meleg mosollyal Tempi szemébe nézett,aki lehajtotta a fejét.Booth óvatosan végigsimította a lány arcát és biztatóan megemelte az állát.Brenn felnézett.Seeley szeméből sugárzott a szeretet és a megértés.Egyre közelebb húzódtak egymáshoz."Meg fog csókolni!Meg fog csókolni?"_Tempi ajkai megremegtek,de nem az ijedségtől.Alig bírta kivárni,míg szájuk összeér.Még csak néhány másodperc telt el a férfi közeledése óta,de neki ez perceknek tűnt."Csókolj meg!"_csak ez járt a fejében.Már érezték egymás lehelletét...
-Helló édesem!Hol vagy?-hallatszott Angela hangja,amitől Booth-ra és Brennan-re rá hozta a frászt.Az ügynök azonnal felpattant az ágyról-Sziasztok!Megzavartam valamit?-kérdezte gyanakodva
-Nem.Már épp menni készültem!-nyögte ki Seeley,alig hallhatóan.Megköszörülte a torkát,Tempi-re nézett,majd Angela-re-Sziasztok!-ki akart menni,de még visszafordult-Te pedig vigyázz magadra hallod?!-förmedt rá Brenn-re komolytalanul,majd kilépett a szobából.Temperance még sokáig hallotta a lépteit a fejében
-Hogy vagy?-kérdezte Angie,megzavarva a magában merengő barátnőjét
-Jól aludtam,úgyhogy egész jól-válaszolta,majd az alvást említve újra elöntötték az éjszaka és a reggel gyönyörű emlékei,de Angela megint megzavarta
-Mi van ma veled?-nézett furcsán a lány
-Semmi!-vágta rá gondolkodás nélkül
-Ismerlek,mint a rossz pénzt édesem!Mi történt köztetek?
-Semmi!Tényleg!-bizonygatta,de látta,semmire nem megy vele-Csak álmodtam...-nem merte folytatni
-Mit?Bökd már ki!-türelmetlenkedett
-Hát...Nem is számít!Bármilyen valósnak is tűnt,csak álom volt!-nyugtatta magát is
-Mit álmodtál??-faggatta tovább Angie.Tempi kicsit habozott,majd nekikezdett
-Azt,hogy Booth és én...Hát szóval...Volt egy gyerekünk-Angela arcára rémület ült ki."Rá fog jönni!"_hüledezett-Rosszat mondtam?-szeppent meg Brenn.Angie még nem látta ilyen törékenynek a barátnőjét.Temperance kemény volt,nem szokott megszeppenni a legkisebb arcmozdulatra!
-Dehogy mondtál!Csak kicsit meglepődtem ennyi az egész!-soha nem tudtak egymásnak hazudni
-Lehetséges lenne?-nyögte halkan,de meg is bánta,mert Angela a jelek szerint meghallotta és még a falnál is fehérebb lett az arca-Ti együtt vagytok?-kérdezte félve
-Nem!Én és Jack házasok vagyunk!Booth szingli!
-Ne haragudj!Nem kellett volna elmondanom!-sütötte le a szemét megbánóan
-Semmi baj!Jó,hogy elmondtad!-látta,hogy Brenn nem nagyon hisz neki-Tényleg!Ne aggódj!Semmi nem történt!-kezdte elég kényelmetlenül érezni magát-Na jó!Figyu!Mindent meg szoktunk egymással beszélni!Az álmain,a pasikat,a munkát,mindent!Tök jó,hogy elmondtad!Oké?-Tempi felnézett,majd mikor látta,hogy Angela is elmosolyodott,ő is követte
-Tényleg mindent megbeszélünk?-kérdezte félénken
-Igen-válaszolta némi kíváncsisággal a hangjában.Temperance kicsit tétovázott,de lenyelte a gombócot a torkában és elkezdte
-Én nem tudom,hogy mi ez az egész...Mióta felébredtem a kórházban,azóta nem tudok másra gondolni,csak...-megakadt-Csak rá-fejezte be a mondatot
-Kire?-tette fel a kérdést Angie,de jól tudta a választ.Barátnője régen nem volt ilyen nyílt
-Booth-ra.Általában róla álmodom és mindig vele akarok lenni-"Most mit csináljak?"_törte a fejét Angie-Tudod-kezdte újra-Nem tudom,hogy mi ez az érzés.Nem tudom,hogy éreztem-e már
-Egyszer már biztos-nyögte maga elé halkan Angela
-Mit mondtál?-kérdezte Brenn,mert nem értette
-Mondom ez a szerelem!-Tempi elpirult."Elpirult volna?Lehetetlen!Teljesen megváltozott!Ilyen nincs!A nagy Dr. Brennan elpirult!Nyílt és felvállalja,hogy szerelmes!Ez képtelenség!"_csodálkozott a lány
-Szerelem?Ez olyan ismeretlen szó...
-Régen is az volt.Csak Booth-val...-"Ismerted meg"_akarta mondani,de nem szólt.Brennan-t ez nem hagyta nyugodni
-Mi volt Booth-val?-nézett furcsán
-Semmi!-védekezett-Vedd úgy,hogy nem is szóltam!
-Mi?Nem!Már elkezdted,ezért el kell mondanod!-Angela nem tudta,hogy mit csináljon,de szerencséjére megszólalt Temperance telefonja.A lány nagyot sóhajtott,majd felvette barátnője helyett
-Igen?-szólt bele-Én vagyok Angela!Őt most nem tudom adni,de jó lenne,ha idejönnél,mert beszélni szeretnék veled!Nagyon sürgős!Oké!Jó.Szia!
-Ki volt az és én miért nem beszélhettem vele?-kezdett mérges lenni
-Majd meglátod!-Tempi nagyon ideges volt,de elfojtotta és próbált a jó dolgokra koncentrálni..A férfira,akit SZERET...

-FOLYATJUK-

2 megjegyzés:

  1. Na jha, a klasszikusok után egy újabb klasszikus. épp itt az ideje hogy Angela kezelésbe vegye a párosunkat.

    VálaszTörlés
  2. lehet,hogy nem is Angela lesz az,aki végül kezeli a helyzetet...;D

    VálaszTörlés