2011. március 12., szombat

Bones-Emlékek a múltból-6

Sokat filóztam,hogy mi is legyen a cím,mert nagyon közel állt 2 szavazat.Úgy döntöttem,hogy én is szavazok,így ez a cím nyert!Köszönöm...:)

_______________________________________________

 Nem telt el 1 óra,míg Angela és Brenn együtt voltak,de ez is nagyon kínosan telt.Angie szerencséjére Tempi épp elaludt.Elaludt és álmodott is.Angela csak nézte,hogy milyen nyugodt és más lett barátnője.Temperance hirtelen mocorogni kezdett.
-Ne!-nyökögte
-Semmi baj!Csak álmodsz!-nyugtatta Angela,miközben megérintette a karját
-Booth!-hallatszott újra és egyre vadabbul-Ne!-már nagyon remegett
-Brennan!Ébredj fel!Ez csak álom!-rázogatta a lányt,de nem hatott-Ébredj!-hirtelen nem tudta,hogy mit is csináljon.Tárcsázta a telefont-Booth!Siess!Nagyon remeg és nem tudom felkelteni!-hangzott az ijedt hangja
/-Már itt vagyok!-berohant a szobába/
-Temperance!-fogta meg a kezét-Itt vagyok!-csak ennyit mondott,ahelyett,hogy felkeltette volna,de Brenn megnyugodott.
-Booth-nyögte ki az utolsó hangot,majd újra nyugodtan aludt.A férfi átölelte
-Wáó!Ez meg mi volt?-lepődött meg Angela
-Nem tudom,de eddig mindig bevált,szóval reméltem most is-Booth továbbra sem engedte el társa kezét.Olyan szorosan fogta,hogy az érezze,ott van mellette-Ha gondolod elmehetsz-fordult Angie-hez-Itt maradok vele.
-Beszélnünk kell Booth!-hangja gondterheltnek hangzott
-Mi a baj?-kérdezte aggódva
-Brenn hamarosan rá fog jönni,hogy terhes volt!
-Dehogy jön rá!-kicsit elgondolkodott,majd szigorú tekintete a lányra fordult-Te elmondod neki?!-vádaskodott
-Nem!Az álmai!A valóságot álmodja meg,csak kicsit más formában!-magyarázta
-Elmondta neked?-csodálkozott
-Igen.Ezt még én sem értem.Teljesen nyílt lett-látta,hogy a férfi csak témát akar váltani,szóval visszatért az előzőhöz-Jobban kéne vigyáznod vele!Nagyon össze fog törni,ha rájön,hogy ti együtt voltatok és lett volna egy babátok!
-Tudom.De mit tehetnék,ha kezd visszatérni az emlékezete?Csak reménykedhetek,hogy a babás dologra nem jön rá!-lenézett társa kezére.Szeme végigsiklott a puha selymes bőrén,majd az arcánál megállt."Olyan szép és ártatlan!Nem kell,hogy szenvedjen!"_gondolta magában-Nem tudja meg-mondta szinte természetesen-Nem engedem.
Angela hamarosan elment és Booth kettesben maradt Tempi-vel.Odafeküdt mellé.A lány megérezhette,mert megfordult és odabújt a férfi ölelő karjaiba.Seeley megsimította Brenn haját,aki ettől még jobban odabújt.
"Nem hagyhatom,hogy rájöjjön.Távol kell tőle tartanom magam,de nem bírom.Ha reggel Angela nem toppan be,akkor megcsókolom és minden,amit eddig elértem..Elértünk-javította magát-Tönkremegy-Temperance nagyot sóhajtott,Booth pedig elmosolyodott-Nem tehetem ezt!-állította meg magát-Nem!Bármilyen nehéz is lesz,ennek így kell lennie!"
-FOLYTATJUK-

5 megjegyzés: