2011. március 17., csütörtök

Bones-Emlékeke a múltból-10

Booth próbált éber maradni,de tény,hogy alig aludt valamit az éjjel,így ő is hamar mély álomba merült.
Sötét...Hideg...Hol van Bones?
-Bones!Temperance!
-Booth?
-Igen!Hol vagy?
-Segíts!Segíts kérlek!-hallatszott a lány hangja,szinte már sírva
-Hol vagy?Nem látlak!-aggódott
-Itt vagyok!-hallatszott mellőle.Világosabb lett
-Hogy kerültél oda?Mi történt?-kérdezte,miko meglátta társát egy ketrecben
-Cssss!Halkabban!Még meghallja!-suttogott félve
-Azonnal kiviszlek innen!Ne félj!
-Ne!Ne!Jön!Bújj el!Siess!Bújj el!-ismételte.Az ügynök megkereste a legjobb búvóhelyet magának,ami kb 4 méterre volt Tempi ketrecétől és elbújt.Egy férfi lépett a szobába,ami inkább hasonlított egy pincére.Tele volt ketrecekkel és vérrel.Rengeteg vérrel.Booth látta,ahogy az a hatalmas ember kinyitja a ketrecet és kirángatja barátnőjét.Elővett egy kést.
-Ne!Hagyd békén!-ordította,majd rohanni kezdett feléjük,de ahelyett,hogy közeledett volna,inkább csak távolodott.Hallotta Brenn utolsó vérfagyasztó sikolyát,majd a padlóra esett.
Booth kinyitotta a szemét.Megkönnyebbülten vette észre,hogy csak álmodott.Tempi ott feküdt a mellkasán és nyugodtan aludt.
"Csak álom...Csak egy álom volt"-nyugtatta magát.Néhány perc múlva Brenn is felébredt.Megérezte társa nyugtalanságát és ő is nyugtalan lett.
-Mi a abaj?-agódott
-Semmi-felelte határozottan
-De érzem,hogy valami nincs rendben!-faggatta
-Minden oké!-hajtotta a saját igazát-Semmi baj-nyugtatta magát is
-Mi történt?-egyre jobban ki volt akadva
-Csak rosszat álmodtam,de semmi komoly!-vallotta be
-Mit?-csodálkozott a lány.Még soha nem látta ilyennek társát
-Hogy nem tudtalak megmenteni.Elkapott valami őrült,én meg futottam,de csak egyre messzebb kerültem tőletek és te...Meghaltál-nyögte ki halkan.Brenn felnézett.Booth teljesen szét volt esve.Olyan sebezhetőnek tűnt,mint egy kisgyermek.Tényleg érdekli egy ilyen álom...
-De semmi baj!Itt vagyok veled,mert te mindig megmentettél,amikor szükség volt rád!Mostmár megnyugodhatsz!-bújt hozzá Tempi-Látod?-mosolygott-Csak egy nagyon buta álom volt.Pont olyan,amilyet én álmodtam rólad.Egy nagyon buta játék,amit az agyad játszott veled!-Seeley átölelte a lányt
-Igazad van!-vallotta be-Úgy szeretlek!-hallotta meg saját hangját-Már tényleg mindenre emlékszel?
-Igen.Legalábbis azt hiszem-töprengett egy kicsit,de Booth beleszólt
-A babánkra is?-suttogta,mintha félne kimondani
-A babánkra?-ijedt meg Brenn-Volt babánk?-a szemében könnyek gyűltek-Akkor igazak voltak az álmaim?Meghalt az autóbalesetben igaz?-egy kis csepp végigcsordult az arcán,majd a többi szorosan követte."Ezt elcseszted Seeley,de nagyon!"_gondolta a férfi
-Nyugodj meg!-csitította
-Hogy nyugodhatnék meg?Már tisztán emlékszem mindenre!Az ultrahangokra...Mindenre!A kicsi kezére-elfordult és már nem tudta visszatartani a mélyből előtörő zokogást.Seeley megölelte
-Ne sírj!-az ő szeme is könnyben úszott-Nem tudtalak megvédeni,pedig én csak erre vágytam!Annyira sajnálom!
-Nem a te hibád!-nyugtatta az ügynököt-Én akartam sétálni!Neked meg dolgod volt!Majd összejön legközelebb!Nincs veszve semmi,bármennyire is kötődtem hozzá!Lényeg,hogy mi itt vagyunk egymásnak!
-Igazad van!Olyan jó,hogy túlélted!El sem tudtam volna képzelni az életemet nélküled!-meghitten átölelték majd megcsókolták egymást
-Szeretlek-mondták egyszerre,majd egy nagy mosoly közepette ismét egymásnak estek.A délután hosszú volt,de nekik mégis csak egy pillanatnak tűnt.Booth ismét érezhette a lány puha bőrének illatát,a haja selymességét.Azt az érzelmet,amit átadhattak egymásnak,azt senkitől nem kaphatták meg.Booth minden mozdulata óvatos volt,hiszen tudta,hogy Tempi-nek nagy fájdalmai vannak,de ebben a pillanatban még ő sem érezte.A forróság elöntötte a testét.Olyan szorosan ölelte a férfit,hogy azt hitte megfolytja,de Booth nem így érezte.Még csak meg sem érezte.Az izgalom átjárta minden porcikáját."Szeretne tőlem egy babát!_járt a fejében_Egy igazi kisbabát!Bones!Ez hihetetlen..._gondolta_De tetszik a gondolat"_mosolyodott el,majd folytatta amit elkezdett

-FOLYTATJUK-

6 megjegyzés:

  1. Nincs elnagyolva és benne volt az "Isteni részecske". Imádtam.

    VálaszTörlés
  2. Kicsit kötöszködnék, én az "egymásnak estek" részt valahogy kicsit szebben fogalmaztam volna meg, már ha a többi részt ilyen szépen megírtad. De összességében egy igazán érdekes, izgalmas és nagyon aranyos rész lett :) Kíváncsian várom lesz-e újabb baba :)

    VálaszTörlés
  3. hát várhatjátok...:)majd kiderül jó pár rész múlva..:De igyekeztem jót írni,de teljesen igazad van Dorki!kicsit elsiettem azt a részt..:)a többinél igyekszem jobban teljesíteni...:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem, bár csak magamból indulok ki a khmmm Make Love részeket elég nehéz megfogalmazni. Lesz ez még jobb is, de így is jó volt.

    VálaszTörlés
  5. jó volt bárki bármit mond, nem könnyű feladat...de lelki szemeim előtt így is jó volt látni őket (pajkos mosoly)
    kicsit izgulok ezen az álmon, gyanítom nem volt véletlen hogy beletetted....

    VálaszTörlés
  6. Isteneeeem ezt annyira imádtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés