2011. március 30., szerda

Bones-A jövő titkai-6

Booth ott feküdt csendben Brennan ágyán.Szemét le sem vette a lányról.Már órák teltek el Angela távozása óta,de Seeley cseppet sem volt fáradt.Szívesen volt Tempi mellett.
-Szeretlek!-suttogta halkan,s mintha hallaná,Brenn-nek mosoly suhant át az arcán."Én is!"_gondolhatta magában.Néhány pillanat múlva fel is ébredt-Jó reggelt álomszuszék!-mondta még mindig suttogva
-Te már itt is vagy?-kérdezte-Hiszen csak néhány percre aludtam el!-mondta meglepetten
-Néhány órára!-javította vidáman a férfi
-Tényleg?Észre sem vettem.Mióta vagy itt?
-Mióta elaludtál.Hoztam neked friss fánkot,de már sajnos kihűlt.Azért biztosan finom!Behozom oké?-gyorsan fel is pattant
-Nem kell!Nem vagyok éhes!-állította meg azonnal
-Ma még semmit nem ettél!
-Mert aludtam!-védekezett a lány
-Nem baj!Enned kell,mert nem lesz erőd!!-hajtogatta,majd megfordult és kiment.Pár másodperc elteltével már vissza is ért a két zacsival a kezében-Jó étvágyat!-átnyújtotta az egyiket
-Booth!-szólalt meg
-Igen?
-Én nem szoktam így enni!-emlékeztette társát
-Nem baj!Ideje megtanulnod,hogy hogy eszik a normális emberek a fánkot!-vigyorgott-Fogd csak meg!-bátorította
-Nem!Ha te nem hozol nekem evőeszközt,akkor...
-Kézzel eszel!-fejezte be a mondatot az ügynök,majd közelebb tolta Brenn-hez a zacskót,amiben a fánkok voltak.Tempi elővett egyet
-De...-nézett kérően a férfira
-Nincs de!Kézzel!Nincs se kés se villa!-nem hagyta magát.Brennan végül megadta magát
-Na jó-mondta,s beleharapott a fánkba.Kellemes íz járta át a száját.Becsukta a szemét,mintha úgy jobban tudná élvezni-Ez nagyon finom!-suttogta,majd harapott még egyet
-Látod?Nem is kellett volna ellenkezned!-állapította meg Seeley
-Nem is emlékeztem az ízére,de nagyon jó!Köszönöm-nézett Booth szemébe.Az ügynök közelebbhajolt és megcsókolta
-Nincs mit!Ez természetessé vált ennyi év alatt..Bár utána ez a csók..Talán megismételhetnénk-Temperance felnevetett,majd ismét megcsókolták egymást-Jobban érzed magad?
-Igen.Bár még kicsit fájnak a csontjaim..Nagyon-javította magát,majd felszisszent,mert fájt neki a felülés-Ma bemehetnénk az Intézetbe!-mondta határozottan
-Inkább pihenned kéne!-javasolta Booth
-Ugyan!nem ülhetek egész nap az ágyamban!Így nem lehet élni!-érvelt
-Szó sem lehet róla!-szólt erélyesebben-Emlékezz mi történt utoljára!-emlékeztette barátnőjét
-Ne már Booth!-könyörgött
-De!Itthon maradsz az ágyadban és pihensz,én pedig szórakoztatlak!Értve?-nézett komolyan a lányra,aki végül,mivel nem tehetett mást,beadta a derekát
-Csak azért,mert muszáj!-mondta bosszúsan,majd beleharapott a kezében lévő finomságba

-FOLYTATJUK-

Sajnos ma is csak ennyi sikerült,de holnap 3 órát gépezek,szóval hosszabb rész jön!!Kérlek írjatok még!Köszi..:)

5 megjegyzés:

  1. Wow! Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fogja Booth Brent SZÓRAKOZTATNI...:-) A mai résszel csak egy bajom volt, hogy vacsi után olvastam és most fánk ehetnékem támadt :-b!

    VálaszTörlés
  2. még bevallom én sem tudom..xD.majd este kiderül..:)

    VálaszTörlés
  3. jujj.. =)) olyan aranyos ahogy Booth félti Bren-t kiváncsian várom a kövit (:

    VálaszTörlés
  4. hát nagyon meglepő lesz,azt garantálom!

    VálaszTörlés
  5. Szórakoztatni? :D Jó lett!

    VálaszTörlés