2011. március 13., vasárnap

Bones-Emlékek a múltból-7

"Milyen jó ez az illat!Olyan ismerős-mosolyodott el Temperance-Itt van!Itt van velem!-mielőtt kinyitotta a szemét,beleszippantott a levegőbe egy nagyot.Booth megsimította a haját-Velem-ismételte magában"
-Felébredtél?-kérdezte halkan a férfi
-Te hogyhogy itt vagy?Mikor elaludtam még Angela ült az ágyamon-csodálkozott
-Hát nem emlékszel?-kérdezte,de úgy gondolta,hogy inkább ő sem mondja el
-Nem.
-Igaz!Mikor ideértem te már aludtál!-mondta tettetett meglepődöttséggel a hangjában.A lány jobban odabújt az ügynök testéhet.Érezte,ahogy a meleg szétáramlik a testében.
-Örülök,hogy itt vagy!-mosolygott."Én is"_akarta mondani,de rájött,hogy nem szabad
-Tudom-nyögött ki egy egyszerű,de hideg választ
Néhány percet ott feküdtek,de Booth már nem bírta társa közelségét ésszel.Felült az ágyban és vele együtt Brennan is.
"Tennem kell valamit!Ez így nem jó!Nem bírom ki!"-hallotta saját gondolatait Seeley
-Csinálok neked valami finomat!-mondta lelkesen,amint eszébejutott
-Nem vagyok éhes!-tiltakozott Tempi
-Dehogynem!Ma még semmit nem ettél és már dél is elmúlt!Készítek neked egy kis...
-Tényleg nem kell!-szakította félbe ismét
-Sajnálom,de nem tudsz meggyőzni!Biztosan van itt valami!-kiment a szobából.Temperance felállt és követte.Mosolyogva nézte,ahogy a férfi kutat,hogy neki örömet szerezzen.Magára nézett és úgy gondolta,hogy jobban kéne kinéznie.Már egy napja nem fürdött és meg sem fésülködött,a fogmosásról nem is beszélve,pedig neki ez mindig fontos volt."Amíg ő enni készít,addig én rendbeszedem magam!"_Így is tett.Visszament a hálóba és kikapott a szekrényből valami szép ruhát,hiszen nem akart egész nap otthon ülni!Beszaladt a fürdőbe.Néhány perc múlva Booth meglepődve vette észre,hogy társa nincs az ágyban.A hang irányába nézett,amit a zuhany okozott.Brenn véletlenül résnyire nyitva hagyta az ajtót.A férfi odament,hogy becsukja,de alig bírt ellenállni a kísértésnek."Nem!_emlékeztette önmagát_Nem lehet!Uralkodj magadon!"_hiába erőlködött.Amint odaért,megérezte a rózsás tusfürdő szagát.Látta amint a gőz kiáramlik a helyiségből.Óvatosan beljebb lökte az ajtót,de nem nézett be."Nem lehetek ilyen pofátlan_csodálkozott el magán_Nem is leszek!"_Bár gondolatai még mindig a lányon jártak,az ajtót becsukta.Kiment a konyhába és onnan várta,hogy Tempi mikor végez.A fürdőben Brennan már készen volt.A teste köré csavarta a törölközőt és a tükörhöz lépett."Úgy nézek ki,mint valami koldus!"_állapította meg magában.Fogatmosott,majd megfésülködött.Már épp fel akart öltözni,mikor észrevette,hogy nem hozott magával alsóneműt.Óvatosan kinyitotta az ajtót és körülnézett,hátha Booth ott van a közelben.Mikor látta,hogy nincs miért aggódnia,kiosont a fiókhoz,de szerencsétlenségére sz ügynök pont akkor lépett be a szobába.Amint meglátta a lány először vágyakozva bámulta,majd miután rájött,hogy már nincsenek együtt,azonnal elfordult.
-Ne haragudj!Nem tudtam,hogy itt vagy!-hangzott a bocsánatkérés
-Semmi baj!-Tempi kicsit elpirult,de gyorsan kivett a fiókjából egy bugyit és visszarohant a fürdőbe.Booth jobban szégyellte magát,mint bármikor."Hogy vetemedhettem arra,hogy megbámuljam?Én hülye!"_korholta magát.Hamarosan Brenn bement a konyhába.Mikor Booth meglátta,tátva maradt a szája.Még pislantani sem mert,nehogy egyetlen pillanatot is elhalasszon a gyönyörű látványból.Lentről felfelé végignézte a lányt.Egy kis lapos sarkú topánka volt a lábán.A szoknya a térde fölött 10 cm-rel ért véget.Seeley még soha nem látta azelőtt rajt,de nagyon előnyösnek találta.Harisnyát nem viselt.Az ügynök ezt nem is gondolta bajnak,hiszen nagyon meleg volt.A felsője teljesen passzolt a szoknyához:fehér,ingszerű galléros rövid ujjú volt.Egy tengerkék nyakláncot viselt,hozzá illő fülbevalóval és karkötővel.A haját feltűzte,amit Booth nagyon előnyösnek talált-Miért bámulsz ennyire?-kérdezte félénken a lány-Ilyen rosszul nézek ki?-aggódott
-Dehogy!!-vágta rá azonnal-Csodásan festesz!-még maga is meglepődött rajt,mikor meghallotta a saját hangját.A lány elmosolyodott.Egy csepp festék sem volt az arcán,mégis gyönyörűen nézett ki-Hova mész?-kérdezte a férfi
-Még nem tudom-válaszolta-De nem fogok itthon ülni egész nap!
-Bemehetünk az intézetbe-gondolatban jobban hangzott,mint kimondva.Eszébe jutott,hogy társa mennyire munkamániás-Vagy inkább le a parkba!-javította magát hamar,de nem elég gyorsan
-Menjünk az Intézetbe!-vágta rá azonnal
-Jó,de előtte enned kell!
-Rendben!Ha csak ezen múlik!

-FOLYTATJUK-

6 megjegyzés:

  1. Hoppácska, én azért csak kihasználtam volna egy kis nő praktikát. Mondjuk hogy Brenn rosszul lesz a fürdőben, hihi. De azért így is jó volt

    VálaszTörlés
  2. ennyire mélyre nem akartam süllyedni...xD...de nem rossz ötlet..;D
    Én mást gondoltam,ami lehet kicsit unalmasan és szokványosan fog kezdődni,de ígérem,hogy nagyon jól végződik..:D

    VálaszTörlés
  3. Naggyon jó volt! Folytasd gyorsan (már másodszor olvastam :-) )!

    VálaszTörlés
  4. örülök,hogy tetszik!!!...:)igyekszem,de ugye most hétvége van...;)
    csak azért írtam,mert annyi kedvem volt!szeretem nézni a bírálásokat,bár ma nagyon csalódtam...:(
    több mint 100 olvasó és csak néhány hozzászólás...de persze köszönöm neked és még néhány kivételnek az írást...:)

    VálaszTörlés
  5. ne legyél letörve, hosszú hétvége van...
    alig vártam, hogy végre én is olvassam, és egyszerre két fejezetet is kaptam.... :D
    nagyon tetszett, kíváncsi vagyok mikor bújik ki a szög a zsákból... Booth pedig csoda hogy még eddig bírta... ;D ha Tempi még jobban húzza (ártatlanul) nem sokáig fog ez menni :) :) :) :)

    VálaszTörlés