2011. március 15., kedd

Bones-Emlékek a múltból-9

Booth óvatosa letette Brenn-t az ágyra.Levette a kis topánkáját,majd betakargatta,mint egy kisgyermeket.
"Elmenjek,vagy ne?Talán mégis magára kéne hagynom,hiszen az utóbbi napokban végig vele voltam.Lehet,hogy elege van belőlem.Főleg a beszélgetés után a kocsiba!-jutott eszébe-Na az aztán kínos volt mindkettőnknek.Talán jobb is,ha egy kicsit magára hagyom.Majd felhív,ha szüksége lesz rám."-zárta le magában.Halkan kiment a lakásból és becsukta maga mögött az ajtót.Szíve visszahúzta,de tudta,hogy most nem engedhet.Látszólagos nyugodtsággal elindult,de megtorpant.Valami a szívébe nyilallt,majd egy vérfagyasztó sikolyt hallott.Berohant a hálószobába és az ágyon ülve találta Tempi-t,akinek folytak a könnyei,zihált és magában beszélt.
-Nem!Nem akarom-ismételgette alig hallhatóan-Nem akarom!
-Semmi baj!Itt vagyok!-ült le mellé a férfi-Semmi baj!-megölelte a lányt,aki még jobban zokogott és erősen megszorította társát
-Miért hagytál itt?-sírta-Miért?-Booth nem tudott válaszolni
-Már visszajöttem és ha azt szeretnéd,itt is maradok!-ajánlotta fel
-Maradj!Maradj kérlek!-még szorosabban ölelte az ügynököt
-Jól van!Minden rendben!-tolta el magától egy pillanatra Tempi-t-Nem hagyom,hogy bárki bántson!Ígérem!Tudod,hogy soha nem hazudnák neked!-felemelte a lány fejét,majd két kezével megfogta az arcát és hüvelykujjával letörölte a könnyeit-Vigyázok rád!-ez a mondat mindkettejük szívébe úgy hatolt bele,mintha valami féreg lenne.Befészkelte magát még évekkel ezelőtt és soha nem lehet onnan kiszedni.Booth közelebb hajolt Brenn-hez."Nem érdekel,hogy mi lesz a következménye!"_ajkuk összeért.A forró érintés végigfutott egész testükön.Brenn emlékei olyan gyorsan törtek fel benne,hogy a fejébe belenyilallt a fájdalom.Eltolta magától a férfit-Sajnálom-hajtotta le a fejét Seeley-Én csak azt hittem...Nem érdekes...Ne haragudj!-a lány ránézett.Végiggondolta,mit is tud,majd tömören válaszolt
-Emlékszem!-suttogta.Tempi ujjaival végigsimította Booth ölelő,erős karját,majd érzékien megcsókolta,s egy nagyon sóhajtott.Élvezettel adta át magát a tiltott gyönyörnek.Teste megfeszült a férfi ölelő karjaiban-Szeretlek!-súgta az ügynök fülébe-Mindig szerettelek!-tette hozzá.Booth beleszagolt Temperance hajába.Az édes illat szétáradt az orrában
-Én is-mondta halkan-Nagyon-tette hozzá,majd megcsókolta a lány nyakát és magához ölelte-Nem akartam hazudni neked!-tolta el pár centire Brenn-t-Csak nem akartalak bántani!
-Tudom-nézett megértően-Talán én is ezt tettem volna!-nyugtatta az ügynököt,majd ismét átölelte-Maradj velem!-suttogta-Maradj velem!-Booth bólintott,majd megcsókolta
-Amíg csak akarod!-sóhajtotta,majd hátrasimította Tempi egyik rakoncátlanul az arcába lógó fürtjét.Hátradőlt az ágyon-Gyere feküdj ide!-Brenn óvatosan Seeley mellére feküdt.Érezte a hőt,amit a férfi teste ad.Végre megint biztonságban érezte magát-Aludjál nyugodtan!Én itt leszek,mikor felébredsz!-Tempi-nek nem is kellett kétszer mondani.Néhány másodperc leforgása alatt mély álomba merült.

-FOLYTATJUK-

Mára ennyi a szülők miatt,de remélem tetszik!Lehet,hogy valahol túl lapos,de kiéltem magam az első pár szerelmes mondatban...:)

8 megjegyzés:

  1. Hmmm! Kössszi! Na végre, megint egy kis LOVE! Még én is megborzongtam egy kicsit :-) !

    VálaszTörlés
  2. :)remélem lesz ihletem a folytatáshoz...:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon tetszett, már vártam ezt a pillanatot ♥
    :)

    VálaszTörlés
  4. Nyehehehe, imádom imádtam eddig is imádni fogom ezek után is, igazi übercsúcs. VÉGRE

    VálaszTörlés
  5. Végre egy kis romantika. Imádtam az egészet. Már egy csomószor elolvastam és még mindig mosolyra húzódik a szám a végén olyan édesek. Nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  6. köszi mindenkinek!a folytatás hamarosan jön,de nem tudom,mikor...:(tanulni kell sajnos

    VálaszTörlés
  7. végre végre végre.... örülök, hogy végre színt vallottak :)
    és akkor most Brennek teljesen visszajöttek az emlékei? kíváncsian várom

    VálaszTörlés