2011. március 23., szerda

Bones-A jövő titkai-1

Egy baba.Ez volt Booth minden vágya ebben a pillanatban.
-Tényleg szeretnél egy babát?Tőlem?-próbálta leplezni izgatottságát,de nem tudta
-Igen.De nem ilyen gyorsan.Még az sem biztos,hogy ez a kapcsolat tartósabb lesz pár hónapnál-mondta határozottan,nem is gondolt rá,hogy ezzel nagyon megbántja társát
-Én tudom,hogy nem csak pár hónap lesz-suttogta,szinte csak magának-Le tudnám veled élni az egész életemet!-nézett a lány szemébe
-Ebben a pillanatban én is ezt gondolom,de...
-De ott van az a de-vágott a szavába a férfi
-...De a párkapcsolatok nagy része szakítással végződik!-folytatta ahol abbahagyta,mintha meg sem hallotta volna Seeley-t
-Miért kell,hogy a mienk benne legyen ebben a nagy részben?Hát még ennyi év után sem bízol bennem?-Booth aggódott,hogy Tempi mit válaszol,de igyekezett legyűrni magában
-Én bízom benned!-könnyes lett a szeme,de nagy levegőt vett
-Hát?-az ügynök hangjában megértés hallatszott
-Csak tudom,hogy...Mindegy...Felejtsd el...-mondta halkan
-Társak ilyet nem mondanak-ismételte egy régebbi mondatukat-Ha már elkezdted fejezd is be!-szólította fel a leggyengédebb hangon,amit abban a pillanatban produkálni tudott
-Tudom,de...Ebbe most nem szeretnék belefolyni-magyarázta ki magát
-Jól van.Te tudod...Én nem kényszerítelek semmire,de azt is tudnod kell,hogy én nem foglak elhagyni!Soha nem hagylak el,hacsak te meg nem kérsz rá!Ha rajtam múlik én...-Booth egy pillanatra megakadt,de érezte,hogy folytatnia kell.Vett egy nagy levegőt.Nem érezte tehernek a mondanivalóját,de félt a visszautasítástól-Elvennélek feleségül-nyögte ki halkan-Hozzám jönnél feleségül?-kérdezte bátortalanul.Brennan-nek elakadt a lélegzete
-Booth...Ez még olyan korai!Én...-nem tudta folytatni
-Ne aggódj!Még nem kell válaszolnod!Ez nem volt hivatalos-mondta.Hangjából megértés sugárzott,de valójában kicsit csalódott volt."Végül is mit vártam?Hogy majd a nyakamba ugrik és igent mond?A nagy Temperance Brennan,aki mindig ellenezte a házasságot,majd pont most fog igent mondani?!Nem vagy normális Seeley!Fel sem kellett volna hoznod!!"_annyira elmerült gondolataiban,hogy észre sem vette társa aggodalmát
-Jól vagy Booth?Ugye nem haragudtál meg?Én tényleg nem akartam...Csak olyan tökéletes így!Nem akarom elrontani!-mondta kétségbeesetten
-Nem dehogy!Rád nem lehet haragudni!Nem haragszom,csak...Kicsit elgondolkodtam!Én sem szeretném elrontani!Hiszen tudom,hogy igent mondasz,ha valóban megkérem a kezed!-bíztató mosoly hagyta el az arcát
-Miért vagy benne ilyen biztos?-nézett furcsán a lány
-Mert tudom,hogy szeretsz-válasza halkan,de tisztán csengett és visszhangzott Tempi fejében.Nem tudta,hogy most ugorjon a férfi nyakába és mondja "Igen Seeley Booth!Nagyon szeretlek" vagy inkább sértődjön meg,mint ahogy egy kislány,aki nem szereti,ha nem neki van igaza és kezdjen vitatkozni.Úgy döntött,hogy semmit nem szól.Hagyta,hogy az ügynök odabújjon hozzá-Én is szeretlek-súgta a fülébe érzékien,majd megcsókolta a nyakát-És nagyon jól tudom,hogy te sem tudsz visszautasítani-megcsókolta a lányt,majd simogatni kezdte a derekát,de ő eltolta magától
-De igen!Visszatudlak!-sértődött meg azonnal,mint egy óvodás
-Ugyan!Akkor is,ha ezt csinálom?-kérdezte nagy mosollyal az arcán,majd a keze lefele vándorolt.Temperance annyira akarta,de nagyon makacs volt
-Igen!Hagyj békén!-szólította fel társát,de nem elég erőteljesen.Hangjából kifogyott minden energia,mikor Booth leért és izgatni kezdte.Közben csókolgatta a nyakát,Brenn pedig teljesen átadta magát a szenvedélynek."Tényleg nem megy!Nem tudom magam visszafogni!"_nem tudott teljesen elmerülni a gondolataiban.Halkan felnyögött,majd megcsókolta Booth hívogató ajkait.A férfi meg sem próbálta provokálni Tempi-t,nehogy a makacssága győzzön a szenvedély felett.Átölelte,majd kigombolta azt a fehér kis felsőt,ami igencsak útban volt és levette róla.Boldogan élvezte a szerelem minden édes ízét.

-FOLYTATJUK-

Tudjátok ezek a szülők..Néha nagyon kiakasztóak!! Holnap is jön..:D Írjatok komit léccike!

2 megjegyzés:

  1. nyehehe, a mačka bude v trube. A maci meg a málnásban. Jó kis rész
    Hozzá csak annyit hogy Brennan legalább egy évig nem eshet újra teherbe a vesztés miatt, ezt bármelyik orvos elmondaná neki. Legalább is ez a tanácsuk nálunk, úgyhogy a gyerekig rengeteg idejük van kipróbálni egymást.

    VálaszTörlés
  2. én is már utánanéztem..:)tudom és ezt Booth is tudja,de nagyon be van zsongva..:)
    köszi,hogy írtál..♥
    persze nem ez Tempi baja.majd azt is megírom,de arra még várnotok kell..;D

    VálaszTörlés